mä halusin olla rehellinen sulle ja oma itseni. Siksi saatoin olla hankalakin välillä. Johtui siitä, että arvostin sitä, mitä sussa näin. Samasta syystä en ole pakottanut itseäni unohtamaan sua. Haluaisin sanoa sulle tässä jotain, mutta musta tuntuu, että oikeat sanat tulis vain kasvotusten.
Silloin aikoinaan
22
705
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olemalla hankala? Ei, se oli huonoa käytöstä, tietoinen valinta. Teet sen joka kerta, valitset itsesi mieluummin kuin minut. Näet vain oikeutuksia käytöksellesi, et vastuita. Ei kiitos enää. Haluan suojella sydäntäni jatkuvalta pelolta milloin taas varoittamatta tulee osumaa. Nyt minäkin valitsen itseni ensin. Mutta älä huoli, en tee sitä sinun kustannuksella. Ei kuulu tapoihini.
- Anonyymi00002
Aikamoinen selitys tuokin. Pelkkää puolustelua, kun on ollut toiselle ikävä.
- Anonyymi00007
Minkä taakseen jättää sen edestään löytää.
- Anonyymi00003
Joo, ei multa tällainen.
- Anonyymi00004
Eikä multa ☺️
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eikä multa ☺️
Tiesin kyllä. 😊
- Anonyymi00017
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tiesin kyllä. 😊
Eikä Multa
- Anonyymi00006
Rehellisyys on hyvä asia.
- Anonyymi00008
Ei multa ja nukun öisin, en roiku palstalla.
- Anonyymi00009
Kyllähän mä suhun rakastuin vaikka olit oma itsesi varmaan juurikin sen takia eikä siitä huolimatta.
- Anonyymi00010
Kenelle aloitus??
- Anonyymi00011
Mitä, jos pidin sinusta ihan liikaa vaikka hankalanakin?
- Anonyymi00012
Oon antanut kaiken anteeksi. Parisuhde sun kanssasi ei kuitenkaan enää koskaan tule olemaan edes teoriassa mahdollinen. Keskustella kuitenkin voidaan ja käydä läpi, jos jotain on jäänyt painamaan. Kuin hänelle.
- Anonyymi00013
Ihanko pitää haluta olla omaitsensä etkö muutoin osaa olla omaitsesi haittoja joita muodostuu kun elämä on yhtä roolisuoritusta ei lopulta tunne itseäänkään kysymyksenä onko sellainen ihminen koskaan saanut olla omaitsensä missään persoona on siinä välissä hyvän ja huonon kiltin ja pahan ihmisessä kuin ihmisessä on vähintäänkin kaksipuolta se minkä muut näkee ja kääntöpuoli se kuinka paha ihminen on ei selviä kuin suututtamalla tämä tai juottamalla kovaan känniin suututtamalla selviää kuinka väkivaltainen juottamalla känniin kuinka helposti pettää
- Anonyymi00021
Karmat on poistettu 👍
- Anonyymi00014
Ihmisen toiminta voi joskus näyttäytyä hankalana, vaikka hän ei olisi luonteeltaan ollenkaan hankala.
- Anonyymi00015
Varsinkin jos ympäristö on väärä.
- Anonyymi00016
Etkö vois sanoa mies niitä sanoja kun nähdään ? ❤️
- Anonyymi00018
Mulle sä tuskin haluaisit kasvotusten sanoa yhtään enempää kuin on pakko 🤔🤭😳🤫
- Anonyymi00019
Olet oikeassa jos kyseessä on oman lapseni ikäinen henkilö! Ei ole mitään hyvää sanottavaa hänelle koskaan!
- Anonyymi00020
Jos olet joksi arvelen, en nähnyt sut yhtään hankalana. Tilanne oli se syynä mihin jouduit. Sulle voin suoda ja mielelläni että kasvotusten puhuttaisiin.
- Anonyymi00022
Lisäys: Sulla ajatus sopia viesteillen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416