Kymmenen vuotta

Anonyymi-ap

Kymmenen vuotta vielä tätä samaa., näen jo nyt joitain pieniä merkkejä alkavista mielenterveysongelmista.

Suunittelenkin, että tekaisisin jonkun viestin sulta itselleni tänne sivustolle, missä kertoisit, että sulla on mies, oot sen kanssa onnellisesti yhdessä, sulla on ollut vain jo pidemmän aikaa ollut tapana käydä täällä ja sitten toivotat, tai ehkä kehut ja toivotat hyvää jatkoa. Sitten lähtisin tältä sivustolta.

Tosi nopeesti kävi mielessä semmoinenkin, että ehkä haukun sua, mutta ei musta oo siihen, en osaa olla niin inhottava.

En oikein löydä poispääsyä tästä. Kymmenen vuotta tätä samaa ja nään jotain pieniä merkkejä jo nyt alkavista mielenterveysongelmista.

Mutta tämä on ollu tosi hyvä kolemus, en tajua onko tämän tarkoitus jatkua, kuuluuko mun jostain syystä lisätä ymmärrystä ihmisistä jotka on paljon täällä tai jotain.

Mulla nyt yks läheinen jömitty tänne, se ei saa enää vessanpönttöä vedettyä eikä siivottua.

11

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei näitä juttuja kannata vakavasti ottaa. Rivi siellä, rivi täällä. Ainoa tärkeä asia on, että järjestää itselleen muuta elämää täällä kirjoittelun ja/tai lueskelun lisäksi.

• Anonyymi00004

No hyi sitä varten pitää mennä mm ulos

• Anonyymi00009

Olen toista mieltä.En vähättele ihmisen kokemaa kuten sinä sairas pskapää.

• Anonyymi00002

Etkä lähde
      Oot loukussa ja koukussa .odotat että hän jota ikävöit palaa sun viihteeksi ja kiusattavaksi tänne ! Jos hänellä olis ollut yhtään mitään oikeaa arvoa olisit pitänyt huolen että hän tietää tunteesi. Te olisitte jo te .
      Se olis tapahtunut jo ajat sitten

Mutta sen sen sijaan pelleilit vuosikausia
      Hänestä oikesti vähäänkäön välittämättä .

Sori kenelläkään ei oo oikeasti aikaa odottaa 10 vuosia ...
      Elämä jää elämättä jos jämähtää jonekkin paikoilleen .
      Tai vain odottaa tyhmänä kun asiat pitää tehdä
      Ja mahdollisuudet luoda ...

Sulle. Se biisiikin
      Sitä saa mitä tilaa ehkä opit sen sä nyt ...
      Kun kaiken itse pilaa on turha olla pettynyt ...🎤

• Anonyymi00003

Minäkin gubbe mietin, että aloitan nämä mt-ongelmat nyt ku kerran muillakin om

• Anonyymi00006

Hyvin reflektoit asioita ja hyvä, että tunnistat tilanteen, että ei voi jatkua näin, muuten wc-pönttö jää vetämättä ja koti siivoamatta.

Tämän paikan miina on siinä, että täällä kuvittelee kirjoittelun olevan turvallista ja tämä luo yhteisön, mikä ei ole kuitenkaan aito yhteisö. Palsta ruokkii myös yksinäisyyttä, vaikka tavallaan poistaakin osittain sitä. Se on ristiriitaista.

Tänne ihmiset voivat kirjoittaa mitä vain taustasta riippumatta. Se voi luoda turvattomuuden tunnetta ja mielialan heittelyä, jos joku provosoi ja piikittelee.

Jos sinusta tuntuu, että sinulle tulee kirjoittelun jälkeen vielä pahempi mieli ja omat, hyvää mieltä tuottavat jutut jäävät tekemättä, niin silloin täytyy tehdä muutos.

• Anonyymi00010

Manipuloida jaksaa vaan yrittää muuttaa asioita mieleisekseen.Sinä tai kukaan ette voi tietää mitä kukakin saa tai ei saa.Minä olen täällä ikuisuuden.

• Anonyymi00007

Olen henkisesti loppu, enkä tiedä jaksanko enää koskaan tutustua enää keneenkään! Keitä olivat ne henkilöt jotka halusivat pilata elämäni aloittamalla vastenmielisen projektin!!

• Anonyymi00008

Eiköhän kaikki muutu kun muuttaa paikkaa.

• Anonyymi00011

En palaa enään takaisin.

• Anonyymi00012

Se on hyvä se, koska joka ikinen päivä minua on ahdistanut s,. että pelkään stalkkaajan tulevan minua vastaan jossain!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe