Muutin paluumuuttajana 20 v jälkeen takas tänne kotikonnuille, ja kuulin että Savonlinnassa nyt jonkun aikaa ollu omalääkäri systeemi. En oo vielä aikaa tarvinnu mut onko muilla kokemuksia, miten hyvin päässy omalääkärin vastaanotolle?
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Ei ole omalääkäriä täällä jos jollakin on niin on voittanut lotossa, omalla ohdalla viimeisen 10 vuoden ajalta joka kerta eri lääkäri vaikka olen sitä omalääkäriä kysellyt. aina on viimeistään 6kk päästä lääkäri lähtenyt ka vaihtunut ja aloita kaikki alusta.
- Anonyymi00003
Hyvin toimii. Lääkäriin suora yhteys. Sano että soitat vaan jos tarve. Ei ole siinä puhelimen hoitajia välissä sotkemassa ja tenttaamassa että onko nyt varmasti tarve saaha lääkäriin yhteys.
- Anonyymi00007
Onko sun omalääkäri E.B?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Onko sun omalääkäri E.B?
On. Saan suoraan ottaa yhteyttä jos tarttee. Ei tartte hoitajien siinä tiedon välittäjänä olla mun ja lääkärin välissä.
- Anonyymi00004
Mulla omalääkärinä tosi pätevä mieslääkäri. Täys 10 pitää antaa hänen ammattitaidosta. Tutkimuksiin oon hyvin päässyt ja hän kuuntelee kyllä mitä ollu mulla huolta ja vaivoja. Oon kuullu että kaikilla ei oo toiminu tää uus systeemi mut mulla ei huonoo sanottavaa.
- Anonyymi00005
En tiedä oliko omalääkäri mut koko vartalon magneettiin pisti lähetteen, ku ei ruvennu vika löytyy mikä oiretta aiheutti toistuvasti. Ja niimpä syy löyty ja nyt toimenpidettä oottelen Kysiin.
- Anonyymi00006
Se ei toimi mitenkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134752Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197710Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47657Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars99644Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!27641- 61629
- 47580
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29531Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59525Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520