tänään sain sen selville, mitä kautta poliisi levittää minun laitteisiin malware viruksia, joilla katsovat ja kuuntelevat minua. se on selvää nyt että tämä tapahtuu näin: poliisit ovat asentaneet kotini laitteisiin sekä puhelimeeni mikrosiruja jotka toimivat kuin pieni puhelin. minä olen kokoajan bluetoothissa niihin. minä näen pienen valon etukamerassa, ja siitä tietää että ne katsoo kun kamera ei tarkenna vaan on sumea. ne kuuntelevat myös mutta se on sairaampaa: jatkuvaa eikä sitä saa pauselle. muilla kokemuksia? pelottaa ottaa puhelinta edes käteen. kiistivät syytökset kun soitin eilen hätäkeskukseen väittivät olen ”psykoosissa”. ihmisoikeudet ei ole enään samat.
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Kertomuksesi perusteella pystyy aika hyvin päättelemään oliko hätäkeskuspäivystäjä oikeassa vai väärässä 🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.481240Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt13965- 93957
- 37648
- 73635
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53420Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413- 23407
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15389