Pvc legginsit

Anonyymi-ap

Kiinnostaako ketään 62v mies joka pukeutuu naisten latex ja pvc housuihin. On todella tiukkoja. Nahkatakki bootsit ja huivit vyöt. Pirkanmaan seudulla ajelen. Kaipaan luotettavaa mies seuraa. Nautin hyväilyistä ja voisin sua imeä ja runkata. Mielellään vanhempi 60-80v voisit olla. Olen itse luotettava. Haen vain seksiä. En kaipaa seurustelua. Muitakin tyttöilijöitä olisi ihana tavata kaiken kivan merkeissä.

17

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ois joskus kiva tavata vaikka unisexissä

M43

• naisten pvc nahka ja lateksi asuihin on ihana pukeutua 😋

• Anonyymi00010

On se mahtavaa. Tulee todella kiimainen olo. Vaikka olen jo vanhempi äijä niin mikä estää pitämästä välillä vähän toisenlaista elämää. Fetissinä todella voimakas.

• Anonyymi00013

Muistan nähneeni sinut Rajasalmen parkkipaikalla. Olit tupakalla autosi vieressä ja huomioni kiinnittyi sinun vaatteisiin. En ole koskaan nähnyt miehellä noin tiukkoja housuja. Toivottavasti nähdään joskus jäit mieleeni.

• Anonyymi00014

Kyllä välillä Käyn rajasalmen parkkipaikalla. Joskus mustavuoren parkkipaikalla. Siellä voidaan törmätä. Olen välillä vähän passiivinen ja annan hyväillä ja kouria. Vanhempien miesten kanssa on hyvä olla.

• Anonyymi00016

Kiva että muutkin todella tiukoissa asuissa. Mä itse kanssa liikkunut ihoa nuolevisss keinonahoissa ja kumeissakin. Siihen prätkärotsi ja maiharit. Kyrpä pullistelee mahtavasti ja timmi peppu näkyy hyvin kanssa. Ouluntullissa liikkunut joskus. Kyllähän tällainen pukeutuminen herättää huomiota. Ja sehän tarkoituksena

• Anonyymi00017

Juuri näin huomiota on ihana herättää. Se on minullakin tarkoitus. Julkisella paikalla vähän kävellä rupeaa siinä kulli kovettumaan

• Anonyymi00018

Vielä kiimasempi liikkua kahdestaan em. asuissa!!

• Anonyymi00023

Joo siinä kusi vain roiskuu

• kyllä , kieltämättä kun liikkuu cruising paikalla pvc nahka asuissa , niin kyllä miehet verkkareissa ja farkkuhousuissa tulevat pian hakemaan läheisyyttä 😊

• Anonyymi00019

Kun löytysi oikea nahkahomo! Sille ois mahtava näyttäytyä pvcssä, kumeisss tai nahoissa...

• Anonyymi00020

Eipä niitä paljoa näy. Joskus nähnyt kirjastossa ja kirpputoreilla. On muuten kiva käydä kirpputoreilla välillä tiukoissa farkuissa tai tekonahka housuissa. Herättää kyllä huomiota. Vanhemmat miehet ja naiset kyllä katselee kiinnostuneina.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Eipä niitä paljoa näy. Joskus nähnyt kirjastossa ja kirpputoreilla. On muuten kiva käydä kirpputoreilla välillä tiukoissa farkuissa tai tekonahka housuissa. Herättää kyllä huomiota. Vanhemmat miehet ja naiset kyllä katselee kiinnostuneina.

Ei ehkä kiinnostuneena, niinkuin itse oletat, vaan lähinnä ihmetellen, koska kyseinen vaateparsi poikkeaa reilusti valtavirrasta

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ei ehkä kiinnostuneena, niinkuin itse oletat, vaan lähinnä ihmetellen, koska kyseinen vaateparsi poikkeaa reilusti valtavirrasta

En oleta että kaikki tykkäisi. Sehän meillä on tarkoitus että itse nauttii pukeutumisesta näihin asuihin. Ja jos joku haluaa lähestyä ja pitää näkemästään niin tottakai haluan antaa mielihyvää toiselle. Suoraan sanottuna haluan viestittää pukeutumisellani että haluan seksiä miesten kanssa.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

En oleta että kaikki tykkäisi. Sehän meillä on tarkoitus että itse nauttii pukeutumisesta näihin asuihin. Ja jos joku haluaa lähestyä ja pitää näkemästään niin tottakai haluan antaa mielihyvää toiselle. Suoraan sanottuna haluan viestittää pukeutumisellani että haluan seksiä miesten kanssa.

Niinkuin tuossa todettiin niin kyllä verkkari ja farkku äijät on todellakin usein kourimassa ja kalu esillä. Täältä turha hakea seuraa. Sitä löytyy monestakin paikasta kun vaan on näytillä. Autossa istuen ei löydy

• Anonyymi00026

Miksi sinähän siellä jo pellenä olet. Sulla on jo homma hanskassa.

• Anonyymi00027

Kyllähän se on mahtava näky kun miehekäs, hyvävartaloinen mies on tiukoissa nahoissa, pvcssä tai kumeissa! Ihoa nuoleva asu ei jätä mitään arvailujen varaan.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe