Upea Jasmin Vähäkangas ?

Anonyymi-ap

Kuinka paljon ihminen voi rakastaa itseään siitä saa hyvän käsityksen tuon Jasminin Somesta. Ihan uskomatonta miten paljon se mainostaa ja hehkuttaa omaa erinomaisuutta. En ole tiennyt koskaan toista tuollaista.

136

1729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Tervetuloa Oululaiseen kulttuuriin ja tapoihin. Kyllä siellä tosi moni vetää tuota roolia. Tehdään itsestä parempia kuin ollaankaan.

      • Anonyymi00002

        Oi kyllä! Tämän näkee ja kuulee varsin nopeasti vaikkapa oululaisilla työpaikoilla. Mikäli paikalla on yksi tai useampia uusi työntekijä tai etelämpää muuttanut, se itsekehun ja itsensä ylistämisen määrä on suorastaan tähtitieteellistä.
        Lauseet pyritään aloittamaan aina sanalla "Minä, Määää, Mun, Mustapa, Mulle, Minun, Minusta, Minulle, Minä en."


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Oi kyllä! Tämän näkee ja kuulee varsin nopeasti vaikkapa oululaisilla työpaikoilla. Mikäli paikalla on yksi tai useampia uusi työntekijä tai etelämpää muuttanut, se itsekehun ja itsensä ylistämisen määrä on suorastaan tähtitieteellistä.
        Lauseet pyritään aloittamaan aina sanalla "Minä, Määää, Mun, Mustapa, Mulle, Minun, Minusta, Minulle, Minä en."

        Miksi ihmeessä pitää ottaa noin vakavasti, kaikki mitä joku julkisuudessa oleva henkilö kirjoittaa omas instas ? Ei pidä elää kenenkään julkisuudessa olevan henkilön iholla ja pitää olla oma elämä aina etusijalla.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Miksi ihmeessä pitää ottaa noin vakavasti, kaikki mitä joku julkisuudessa oleva henkilö kirjoittaa omas instas ? Ei pidä elää kenenkään julkisuudessa olevan henkilön iholla ja pitää olla oma elämä aina etusijalla.

        Oululaisista tavoista ja työpaikkakulttuurista oli kyse, ihan yleistä kommentointia.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Oululaisista tavoista ja työpaikkakulttuurista oli kyse, ihan yleistä kommentointia.

        Kyllä tuossa aloituksessa kirjoitettiin ihan selkosuomella Jasmin Suomesta. Ihan uskomatonta miten paljon se mainostaa...


    • Anonyymi00005

      Missä hän nyt on mainostanut ja hehkuttanut itseään? Instapäivityksissä ei näkynyt erikoisempaa. Puistoissa olivat olleet porukalla.

      • Anonyymi00007

        En minäkään ole huomannut mitään hehkutusta. 🤷


    • Anonyymi00008

      Normaali elämää elävät. Sitä sitä taviselämää mitä muutkin tavikset.

      • Anonyymi00009

        Taviselämässä ei ole mitään kadehdittavaa tai ihmeellistä.


    • Anonyymi00011

      Jasminilla on kyllä harvinainen lahja siinä että pystyy olemaan itserakas ja itseään täynnä vaikkei hänellä ole mitään. Ei työtä, ei rahaa, ei enää edes nuoruutta ja kauneutta. On vain vahinkolapsi ja kamala äijä.

      • Anonyymi00013

        Ihan normaalia elämää viettää lapsensa ja miehensä kanssa, ei heiltä näytä puuttuvan mitään.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Ihan normaalia elämää viettää lapsensa ja miehensä kanssa, ei heiltä näytä puuttuvan mitään.

        Heillä on satoja tuhansia ulosotossa. Eli heillä on vähemmän kuin ei mitään.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Heillä on satoja tuhansia ulosotossa. Eli heillä on vähemmän kuin ei mitään.

        Miehellään Markolla on satojatuhansia ulosotossa. Jasminilla vain vähän.


      • Anonyymi00108
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Miehellään Markolla on satojatuhansia ulosotossa. Jasminilla vain vähän.

        Onhan siellä Oulussa muitakin feikkejä. Esim yksi taiteilijanimeä käyttävä huuhaa. MarieArt. Kehuu itseään silmät suut täyteen mutta onkin aivan karmea tapaus.


    • Anonyymi00012

      Jasmin on tänään päässyt kesän ensimmäiselle kanoottiretkelle.
      Onkohan Marko muuten enää töissä kun on arkipäivinäkin Jasminin mukana riennoissa?

      • Anonyymi00015

        Jos olisi kesälomalla, niin kyllähän jassu siitä hekumois. Jokohan taas on saanut potkut töistä?


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Jos olisi kesälomalla, niin kyllähän jassu siitä hekumois. Jokohan taas on saanut potkut töistä?

        Eikö se vasta nyt keväällä mennyt töihin? Eli korkeintaan pari päivää kesälomaa olisi karttunut.?
        Lopputili on tainnut tulla?


    • Anonyymi00016

      Ensin pitää rakastaa itseään ja olla hyvä itsetunto, vasta sitten voi rakastaa muita. Huonon itsetunnon omaava ihminen ei jaksa antaa itsestään parasta vaan märehtii omaa huonommuuttaan. Jasmin on kaunis ja elää niin kuin haluaa, tekemiset ei kuulu muille ja kateelliset sekä ilkeät kadehtii ja mälkyttää. Alkakaa elämään ja antakaa muidenkin elää! Uskomatonta miten Jasmin on mennyt jonkun päähän noin pahasti ja sillä tarkoitan aloittajaa.

      • Anonyymi00019

        Mummi on suurena apuna, että pääsevät rentoutumaan rankan talven jälkeen.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Mummi on suurena apuna, että pääsevät rentoutumaan rankan talven jälkeen.

        Semmosia me mummit ollaan, hoidetaan lapsenlapsia ja nautitaan siitä.🙂


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Semmosia me mummit ollaan, hoidetaan lapsenlapsia ja nautitaan siitä.🙂

        Helgalle varmaan tuo Ossian onkin erityisen rakas koska jo näytti siltä, ettei tule lapsenlasta lainkaan.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Helgalle varmaan tuo Ossian onkin erityisen rakas koska jo näytti siltä, ettei tule lapsenlasta lainkaan.

        Mummit ovat sitkeitä työmyyriä. Pärjävät ilman omaa lomaakin. 👍🏼


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Mummit ovat sitkeitä työmyyriä. Pärjävät ilman omaa lomaakin. 👍🏼

        Pärjäävät.....👍🏼


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Semmosia me mummit ollaan, hoidetaan lapsenlapsia ja nautitaan siitä.🙂

        Vastavuoroisesti lapset ja lastenlapset hoitavat sitten mummeja, kun he eivät enää selviydy ilman apua. Näinhän sen pitää toimia.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Vastavuoroisesti lapset ja lastenlapset hoitavat sitten mummeja, kun he eivät enää selviydy ilman apua. Näinhän sen pitää toimia.

        Sehän on kunnia asia, jos pystyy hoitaa isovanhempia, tai omia vanhempia heidän tultuaan vanhoiksi. On vain niin, että töissäkin täytyy käydä ja hankkia omaa rahaa elämiseen.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Sehän on kunnia asia, jos pystyy hoitaa isovanhempia, tai omia vanhempia heidän tultuaan vanhoiksi. On vain niin, että töissäkin täytyy käydä ja hankkia omaa rahaa elämiseen.

        Nostan hattua niille mummoille, jotka jaksavat oman työnsä ohella hoitaa myös lastensa huusholleja.


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Mummi on suurena apuna, että pääsevät rentoutumaan rankan talven jälkeen.

        Jasmin on varannut tulevalle viikolle Markon kanssa kahdenkeskisen hotelli(?) loman.


    • Anonyymi00026

      Syytä onkin kehua hieman itseään kun häntä koko ajan somessa haukutaan&kiusataan niin on aihettakin kehua itseään ja kumota hänen liittyvät negatiiviset kommentit hänen huonoudestaan että kyllä meillä kaikilla ihmisillä on sama ihmisarvo.

      • Anonyymi00028

        Jasmin on aina elänyt esimerkillistä elämää. Miksi häntä haukutaan?


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Jasmin on aina elänyt esimerkillistä elämää. Miksi häntä haukutaan?

        Olet varmaan erehtynyt henkilöstä


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Jasmin on aina elänyt esimerkillistä elämää. Miksi häntä haukutaan?

        Olet siis sitä mieltä, että ihmisarvo on vain heillä jotka ovat eläneet esimerkillistä elämää. Mielenkiintoinen näkökanta. Kuka sen esimerkillisen elämän on määritellyt? Millainen se on?


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Olet siis sitä mieltä, että ihmisarvo on vain heillä jotka ovat eläneet esimerkillistä elämää. Mielenkiintoinen näkökanta. Kuka sen esimerkillisen elämän on määritellyt? Millainen se on?

        hyvä että sinäkin täällä palstalla yrität hieman kritisoida noita ihimisiä jotka on 100% väärässä. Arvostan sua.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Olet siis sitä mieltä, että ihmisarvo on vain heillä jotka ovat eläneet esimerkillistä elämää. Mielenkiintoinen näkökanta. Kuka sen esimerkillisen elämän on määritellyt? Millainen se on?

        Jokainen itse voi määritellä mitä on esimerkillinen elämä. Jos on itse tyytyväinen elämäänsä, eikä kadu yhtään mitään, niin kaiketi sellainen ihminen kokee eläneensä esimerkillistä elämää. Harva superjulkkis tai tavisjulkkis kertoo katuvansa yhtään mitään. Ovat vain tyytyväisiä itseensä ja tekemisiinsä.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Olet varmaan erehtynyt henkilöstä

        Onhan tehnyt rikoksia 🤭.


    • Anonyymi00031

      Minäpä vähän luulen ettei Jasmin loukkaannu teijän kirjoituksista täällä koska jasmin tietää että hänellä on sama ihmisarvo kuin kaikilla muillakin ihmisillä ja minä vähän luulen että teillä on yksi selkeä tarkoitus; teidän päämäärä on yrittää täällä somessa saada Jasmin pois tolalta kun kirjootatte niitä kommenttejanne.

      • Anonyymi00035

        Olipa todella pitkä lause. Ilman mitään välimerkkejä. 🙄


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Olipa todella pitkä lause. Ilman mitään välimerkkejä. 🙄

        Pilkunviilaaja.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Olipa todella pitkä lause. Ilman mitään välimerkkejä. 🙄

        On valitettu minulle siitä että kirjoitan toisinaan liian lyhyitä lauseita ja välillä liian pitkiä. Koettakaa nyt jo päättää hahha.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Pilkunviilaaja.

        Kiitos. Olen sitä mielelläni. 😄
        Asiantuntijat ovat todenneet, että koululaisten luku- ja kirjoitustaito on karmealla tasolla. Sen huomaa erittäin hyvin täälläkin.🙄


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        On valitettu minulle siitä että kirjoitan toisinaan liian lyhyitä lauseita ja välillä liian pitkiä. Koettakaa nyt jo päättää hahha.

        Kun käytät välimerkkejä, niin pitkästä lauseesta tulee helpommin luettava ja lauseista tulee automaattisesti sopivan mittaisia. Ei se ole sen kummempaa.


      • Anonyymi00056

        No voi voi. Ihan välimerkkejä puuttuu.
        Yritä nyt kuitenkin selvitä tästä katastrofista hengissä.


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        No voi voi. Ihan välimerkkejä puuttuu.
        Yritä nyt kuitenkin selvitä tästä katastrofista hengissä.

        Minulla ole mitään hätää. Turhaan voivottelet minun puolesta. Se vain on ikävää, kun nykynuorison oikeinkirjoitustaidot ovat ihan surkeat.


    • Anonyymi00033

      Jasminille pääasia on että hänestä kirjoitetaan.
      Nythän se vasta laittoi vuosi sitten hänestä kirjoitetun Foorum(?)-lehteen kirjoitetun jutun kokonaisuudessaan johonkin (faceensa?)
      Ja varmasti on otettu että täällä suolipalstallakin pysyy.

      • Anonyymi00034

        mut ei kukaan järkevä ja tasapainoinen ihminen piittaa teidän kirjoituksista mitä vuoskausia ootta jauhaneet hänestä ja muista julkkiksista että heitä teikäin viestit kiinnostaa kuin kilo paskaa eli viittaan niihin viesteihinne joissa kritisoitte heitä. Jos he todella piittaa teikäin viesteistä , ihmettelen. Minä en piittaisi nimittäin pätkääkään jos oisin julkkis ja minusta kirjoitettaisiin kriittisesti koska oon tasapainoinen ja sellainen luonne etten piittaa mitä minusta kirjoitetaan tai mitä minulle sanotaan.

        Voin antaa esimerkkejä;
        kadulla kerran 10 vuotta sitten joku alkoi aukoon päätä minulle johon reagoin näin; ei mitään ilmettä, ettei ilmekään värähtänyt ja kävelin vain pois kylmänrauhallisesti ja tunteettomasti.
        Hän huusi vielä perääni.

        Toinen esimerkki;
        joku kirjootti ikävästi jotain tyyliin "olet huono ihminen oikeasti" johon mie vastasin "ei vois vähempätä kiinnostaa mitä kirjoitat minulle koska oon nykyään tasapainoinen mitä en ollut vielä 10 vuotta sitten että jos oisit 10 vuotta sitten kirjottanu ton minulle niin oisin suuttunut ja useita kovia kommentteja oisin kirjoottanu sulle vastaus-kommentteina mutta nyt ei tarvi koska arvostan itseäni ja tasapainoisempi"


        oon muutenkin tyyni ihmisluonne enkä hötkyile. En näytä tunteita ulospäin niin paljoa. Rauhallinen ja rauhaa rakastava. Mua on joskus sanottu kylmätunteiseksi kun tunteet ei välity ympäristöön niin paljoa mut oon sanonu että on mulla tunteita, muttei ne vain näy aina ulospäin.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        mut ei kukaan järkevä ja tasapainoinen ihminen piittaa teidän kirjoituksista mitä vuoskausia ootta jauhaneet hänestä ja muista julkkiksista että heitä teikäin viestit kiinnostaa kuin kilo paskaa eli viittaan niihin viesteihinne joissa kritisoitte heitä. Jos he todella piittaa teikäin viesteistä , ihmettelen. Minä en piittaisi nimittäin pätkääkään jos oisin julkkis ja minusta kirjoitettaisiin kriittisesti koska oon tasapainoinen ja sellainen luonne etten piittaa mitä minusta kirjoitetaan tai mitä minulle sanotaan.

        Voin antaa esimerkkejä;
        kadulla kerran 10 vuotta sitten joku alkoi aukoon päätä minulle johon reagoin näin; ei mitään ilmettä, ettei ilmekään värähtänyt ja kävelin vain pois kylmänrauhallisesti ja tunteettomasti.
        Hän huusi vielä perääni.

        Toinen esimerkki;
        joku kirjootti ikävästi jotain tyyliin "olet huono ihminen oikeasti" johon mie vastasin "ei vois vähempätä kiinnostaa mitä kirjoitat minulle koska oon nykyään tasapainoinen mitä en ollut vielä 10 vuotta sitten että jos oisit 10 vuotta sitten kirjottanu ton minulle niin oisin suuttunut ja useita kovia kommentteja oisin kirjoottanu sulle vastaus-kommentteina mutta nyt ei tarvi koska arvostan itseäni ja tasapainoisempi"


        oon muutenkin tyyni ihmisluonne enkä hötkyile. En näytä tunteita ulospäin niin paljoa. Rauhallinen ja rauhaa rakastava. Mua on joskus sanottu kylmätunteiseksi kun tunteet ei välity ympäristöön niin paljoa mut oon sanonu että on mulla tunteita, muttei ne vain näy aina ulospäin.

        Entinen juoppo muidu, vai onko se vieläkin?


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Entinen juoppo muidu, vai onko se vieläkin?

        On tullut uskoon ja elää nyt kunnon perheen äidin elämää.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        On tullut uskoon ja elää nyt kunnon perheen äidin elämää.

        Myös mies näyttää tulleen uskoon. On ainakin hyvin mukana seurakuntaelämässä.
        Kaikki on paremmin kuin hyvin.


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Myös mies näyttää tulleen uskoon. On ainakin hyvin mukana seurakuntaelämässä.
        Kaikki on paremmin kuin hyvin.

        Kun tulisi oikeasti uskoon myöskin Tuksu. Voisi tavata tytärtään ja ainakin valvotussa tiloissa.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Myös mies näyttää tulleen uskoon. On ainakin hyvin mukana seurakuntaelämässä.
        Kaikki on paremmin kuin hyvin.

        Mistä ihmeestä niin kuvittelette että ovat tulleet uskoon?
        Jos käy joskus satunnaisesti seurakunnan tilaisuuksissa muuallakin kuin pannarikerhossa niin on uskossa???
        Itsekkin käyn satunnaisesti kirkossa ja joskus aiemmin myös olin töissä kirkon piirissä mutta en ole koskaan ollut uskossa.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Mistä ihmeestä niin kuvittelette että ovat tulleet uskoon?
        Jos käy joskus satunnaisesti seurakunnan tilaisuuksissa muuallakin kuin pannarikerhossa niin on uskossa???
        Itsekkin käyn satunnaisesti kirkossa ja joskus aiemmin myös olin töissä kirkon piirissä mutta en ole koskaan ollut uskossa.

        Eikö se vaadi jonkinlaista uskoa, jos käy säännöllisesti seurakunnan tapahtumissa? Tuskin ateistit tekevät noin. Eivät ainakaan viikoittain ole jossain seurakunnan jutuissa mukana.
        Onko siinä sinun mielestä jotain pahaa jos olisivatkin tulleet uskoon?


    • Anonyymi00048

      Jasmin on facensa mukaan tällä hetkellä kotiäiti ja kolumnisti.
      Kolumnisti joka on Rauhan tervehdykseen kirjoittanut 2 kolumnia! Onko jatkoa tulossa?

      • Anonyymi00049

        Näyttää siltä, että Rauhan tervehdyksen kolumnistit vaihtuvat tasaiseen tahtiin.


      • Anonyymi00051

        ONNELLINEN kotiäiti sanoo olevansa.


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        ONNELLINEN kotiäiti sanoo olevansa.

        On syystäkin onnellinen. On vihdoinkin löytänyt itselleen Elämänsä Rakkauden. Voi viettää hänen rinnallaan haluamaansa elämää.💖😍


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        On syystäkin onnellinen. On vihdoinkin löytänyt itselleen Elämänsä Rakkauden. Voi viettää hänen rinnallaan haluamaansa elämää.💖😍

        No kyllä se muutaman vuoden päästä paljastuu että Elämän Rakkaus olikin kaikkea muuta. Näin on ollut aina ennenkin. Edellinen Jamppakin oli mitä parhain ja rakkain lähes 5 vuotta.
        Samoin oli Dennis jonka kanssa vietti kahdet häätkin, jälkeenpäin olikin köyhä vanhus ja mitä kaikkea p*skaa muutakin.


    • Anonyymi00054

      suoli24 -palstan väki julkkispalstalla kovasti aina odottaa että pääsee haukkumaan kaikkia julkkiksia. Säälittävää.

      • Anonyymi00055

        Eiväthän kaikki arvostele julkkiksia. On muitakin poikkeuksia kuin sinä.


    • Anonyymi00058

      "Jasmin Vähäkangas on paikassa Oulu.
      7 t
      ·
      Oulu
      ·
      Ihanaa uutta viikkoa! ❤️
      Mun aamuni alkoi Ossianin aamuhommien jälkeen treenillä Oulun keskustan Fitness24Seven Finland salilla ja hiki päässä vatkasin taas kuntopyörällä menemään. 😅💪🏼🚴🏽‍♀️
      Sittenhän totta kai tajusin, että parin vuorokauden kuluttua Ossian on yökylässä ja siitä alkoikin varsinainen ajatusten vuoristorata. Isoin juttu on ehkä se, enkä tarkoita tätä loukkauksena ketään kohtaan, sillä jokainen ihminen sekä perhe ovat omanlaisiaan. Mutta. Minä en voisi ikinä vapaa-ajan tai töiden takia jättää pienokaistani tuossa reilun vuoden iässä toiseen kaupunkiin saati toiseen maahan yhdenkään yön ajaksi. Mitä jos tuleekin jokin hätä, eikä äiti (tai toinen vanhempi) ole lähellä? Oon sanonut Ossianillekin, että minä en tule lähtemään hänen viereltään, mikään ei ole häntä tärkeämpää."

      • Anonyymi00059

        Milloin Jasminille on muka tullut hiki salilla? No onhan se itsensä kuvaaminen rankkaa?


      • Anonyymi00060

        Moni polkee pyörällä esim. 5-10 kilometriä päivittäin, kun menee töihin ja töistä pois, eikä pidä sitä minään mainitsemisen arvoisena asiana. Ihan luonnollinen asia.


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Moni polkee pyörällä esim. 5-10 kilometriä päivittäin, kun menee töihin ja töistä pois, eikä pidä sitä minään mainitsemisen arvoisena asiana. Ihan luonnollinen asia.

        Sanoppas muuta. Minun yksi työkaveri kulkee pyörällä kaupunkiin päivittäin mennen tullen. Hän asuu Kempeleessä ja matkaa on yhteen suuntaan n. 14km. Toinen työkaveri asuu Rajakylässä ja pyöräilee myös työmatkansa. Etäisyys on 8km. suuntaansa. Tekevät siinä samalla kokopäivä työtä.🚴🏼🚴🏼👍🏼


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Sanoppas muuta. Minun yksi työkaveri kulkee pyörällä kaupunkiin päivittäin mennen tullen. Hän asuu Kempeleessä ja matkaa on yhteen suuntaan n. 14km. Toinen työkaveri asuu Rajakylässä ja pyöräilee myös työmatkansa. Etäisyys on 8km. suuntaansa. Tekevät siinä samalla kokopäivä työtä.🚴🏼🚴🏼👍🏼

        meitä on ihmisiä erilaisia että toiset on työkyvyttömiä lähinnä ja toiset paahtaa työelämässä eikä tunnu väsyvänkään henkisesti eikä fyysisesti että minä itse aina sitä mieltä ollut että me kaikki ollaan samanarvoisia ihmisiä.

        Minun psyyke ja hermot ei kestä työntekoa. Olen eläkkeellä. 32 vuotiaana siirrettiin minut eläkkeelle. En alunperin lähtenyt hakemaan itse eläkettä vaan sitä ehdotti minulle psykologini.

        Hienoa että jotkut pystyy tekeen duunia. Kaikki ei sitä pysty nimittäin tekheen.


    • Anonyymi00062

      Ristiriitainen kirjoitus, Jasmin ei voisi jättää töiden takia yhdeksikään lasta yöksi mutta hotelliyön takia voi jättää. Ei kai se lapsi osaa sitä erottaa, samalla tavalla äiti siinä on pois.

      • Anonyymi00063

        Nukkuminen kotona onnistuu hyvin, kun siirtää lapsen nukkumaan pinnasänkyyn. Tuon ikäinen nukkuu yöt jo hyvin 8-12h helposti.


      • Anonyymi00065

        Jasmin ei voisi lähteä toiseen kaupunkiin yöksi ilman lasta. Samaan kaupunkiin voi.


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

        Jasmin ei voisi lähteä toiseen kaupunkiin yöksi ilman lasta. Samaan kaupunkiin voi.

        Ne on niin huvittavia nuo sen kirjotukset ja kuvat mitä jakaa että on ihan pakko käydä ne seuraamassa kun aina saa niistä hyvät naurut 😄


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00065 kirjoitti:

        Jasmin ei voisi lähteä toiseen kaupunkiin yöksi ilman lasta. Samaan kaupunkiin voi.

        Lähtevät nukkumaan hotelliin. Hyvä keino väsyneille. 😴😴Sitten taas jaksavat puurtaa kovaa arkea.


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        Lähtevät nukkumaan hotelliin. Hyvä keino väsyneille. 😴😴Sitten taas jaksavat puurtaa kovaa arkea.

        Joo rankkaa se näyttää olevankin se heidän arki(pakko saada vähä lomaa)


      • Anonyymi00069

        Jos Jasminilla on tilaisuus vähän näpäyttää muita äitejä ja korostaa omaa erinomaisuuttaan, niin hän tekee sen kyllä heti ja hymyssä suin☺️ Ja helppohan se on mainostaa itseään täydellisesti lapselleen omistautuneena äitinä, jos elämäntyyli on ollut ihan samanlainen jo ennen lapsen syntymää. Enkä kyllä epäile hetkeäkään, että jos hänelle olisi tarjottu vaikka mainosmatkana jotain kaupunkilomaa ulkomailla, niin eiköhän hän sinne olisi lähtenyt.


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Nukkuminen kotona onnistuu hyvin, kun siirtää lapsen nukkumaan pinnasänkyyn. Tuon ikäinen nukkuu yöt jo hyvin 8-12h helposti.

        Ei kaikki todellakaan nuku.


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        Jos Jasminilla on tilaisuus vähän näpäyttää muita äitejä ja korostaa omaa erinomaisuuttaan, niin hän tekee sen kyllä heti ja hymyssä suin☺️ Ja helppohan se on mainostaa itseään täydellisesti lapselleen omistautuneena äitinä, jos elämäntyyli on ollut ihan samanlainen jo ennen lapsen syntymää. Enkä kyllä epäile hetkeäkään, että jos hänelle olisi tarjottu vaikka mainosmatkana jotain kaupunkilomaa ulkomailla, niin eiköhän hän sinne olisi lähtenyt.

        huomauttaisin eli päden sinulle nyt kun sanon sinulle tämän; jasminilla on sama ihmisarvo kuin muillakin huolimatta siitä miten hän elää ja mitä tekkee.

        Pakko joskus päteä. Päteminen tosin nähdään usein ikävänä piirteenä.


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        huomauttaisin eli päden sinulle nyt kun sanon sinulle tämän; jasminilla on sama ihmisarvo kuin muillakin huolimatta siitä miten hän elää ja mitä tekkee.

        Pakko joskus päteä. Päteminen tosin nähdään usein ikävänä piirteenä.

        Päteä saa, mutta ei saa päteä ilkeämielisesti muita kohtaan.


    • Anonyymi00071

      Jasmin ja Marko kaipaavat unta. Nyt sitä on tiedossa, kun pääsevät nukkumaan oululaiseen hotelliin. Jospa tuosta olisi jotain hyötyä, niin että jaksavat taas puurtaa rankkaa arkea.

    • Anonyymi00076

      Joku on kysynyt Jasminilta eikö lapsi vielä kävele.
      Jasmin vastannut että seisoo ja ottaa sivuaskeleita. Ja ei kuvaa 24/7 niin menee hyvät kuvaushetket ohi.
      Eli ei lapsi seiso edes sen aikaa että saisi kuvattua.

      • Anonyymi00077

        Uskoo ken uskoo.


      • Anonyymi00079

        Lapsi on vatsallaan tuossa uusimmassa videossa. En ole mikään erityisasiantuntija, mutta yleensä silloin, kun lapset oppivat istumaan ja nousemaan tukea vasten, niin ”se on menoa sitten”, eivät halua enää olla lattiantasossa juurikaan. En sano, että tässä tapauksessa olisi mikään ”vikana”, lapset ovat tietenkin erilaisia, mutta ei se kovin tyypillistä ole. Siksi ei ehkä kannattaisi suuttua, jos joku kyselee, niin kuin todettu, lapset ovat yksilöitä.


    • Anonyymi00080

      Nyt Jasmin sanoo että pitää sylissä lasta monesti sen takia ettei häntä seuratessaan syö vaikka vessaharjaa.!
      Kuvat on helpompi ottaa kun toinen on tietyssä asennossa jne.
      Ja
      "Kuka oikeasti luulee tai odottaa että jonkun jutun opettelu aiheesta ennen hyvää onnistumista jaetaan Suomeen jotain?En nyt ihan tajua tätä."

      tää siis Jasmin kirjoittama. Nurinkurista kun sehän on just kuvannut lapsesta ihan kaiken!
      Ja vessaharjaa nyt pois lattialta seuraavaksi vuodeksi ettei sitä syö!!!

      • Anonyymi00082

        Jassu parka.


      • Anonyymi00083

        Vanhempien tehtävähän se on opettaa ettei syö sitä vessaharjaa,. Tuon ikäinen ymmärtää jo sanan ei.


      • Anonyymi00085
        Anonyymi00083 kirjoitti:

        Vanhempien tehtävähän se on opettaa ettei syö sitä vessaharjaa,. Tuon ikäinen ymmärtää jo sanan ei.

        Niinpä ja alkaa opettaan vähä muutakin ku sitä lattialla/sängyssä makoilua.


      • Anonyymi00086
        Anonyymi00083 kirjoitti:

        Vanhempien tehtävähän se on opettaa ettei syö sitä vessaharjaa,. Tuon ikäinen ymmärtää jo sanan ei.

        Vessan ovi on syytä pitää kiinni. Vessaharjaa ei pidä tuoda vessasta pois.


      • Anonyymi00098
        Anonyymi00086 kirjoitti:

        Vessan ovi on syytä pitää kiinni. Vessaharjaa ei pidä tuoda vessasta pois.

        Ehkä heidän kodissa se on olohuoneessa koristeena?


      • Anonyymi00119
        Anonyymi00098 kirjoitti:

        Ehkä heidän kodissa se on olohuoneessa koristeena?

        Oisiko Hekla muori tuonut mummu-vainaan makkipytynputsiharjan tuparilahjana?🤔


    • Anonyymi00081

      Jasmin kun lähtee "hyökkäyslinjalle" niin hän on oikeassa ja häntä/hänen kasvatustaitojaan ei saa kyseenalaistaa.

    • Anonyymi00084

      Etpä ole si tainnu elämääsi paljoakaan elää hyvä osata kiertää moiset kaukaa jos ei elämäänsä ongelmia kaipaa se erinomaisuud on kallista

      • Anonyymi00087

        ???????🤔


      • Anonyymi00088

        Mitä yrität selittää?


    • Anonyymi00089

      ”Leijonaemo” ei mun määritelmän mukaan ole sellainen, joka jakaa valtavan määrän tunnistettavaa tietoa lapsestaan julkiseen someen.

      • Anonyymi00090

        Tuohan ei ole mitään erikoista. Monetkin julkisuudesta tutut jopa myyvät lastaan tv-yhtiöille. Peltsi poikansa, Ellen Jokikunnas lapsensa ja Martina sekä Esko ainakin, rahan alttarille uhraavat. Entä sitten Temonen, vaimon sairaus ja kuolema ja vielä nuo "valtakunnan lesket", rahasta näkösälle. Ei Jasmin ole poikkeus, ei nyt sentään päivittäin Iltapäiväroskissa niin kuin nuo muutamat muut.


      • Anonyymi00091
        Anonyymi00090 kirjoitti:

        Tuohan ei ole mitään erikoista. Monetkin julkisuudesta tutut jopa myyvät lastaan tv-yhtiöille. Peltsi poikansa, Ellen Jokikunnas lapsensa ja Martina sekä Esko ainakin, rahan alttarille uhraavat. Entä sitten Temonen, vaimon sairaus ja kuolema ja vielä nuo "valtakunnan lesket", rahasta näkösälle. Ei Jasmin ole poikkeus, ei nyt sentään päivittäin Iltapäiväroskissa niin kuin nuo muutamat muut.

        Nämä julkkikset "painii pikkusen eri sarjassa"kuin tämä Vähäkangas vaikka hän kyl haluais olla sama sarjalainen


      • Anonyymi00092
        Anonyymi00090 kirjoitti:

        Tuohan ei ole mitään erikoista. Monetkin julkisuudesta tutut jopa myyvät lastaan tv-yhtiöille. Peltsi poikansa, Ellen Jokikunnas lapsensa ja Martina sekä Esko ainakin, rahan alttarille uhraavat. Entä sitten Temonen, vaimon sairaus ja kuolema ja vielä nuo "valtakunnan lesket", rahasta näkösälle. Ei Jasmin ole poikkeus, ei nyt sentään päivittäin Iltapäiväroskissa niin kuin nuo muutamat muut.

        Eipä sitä vielä tiedä mitä tulevaisuus ja tilaisuudet tuovat tullessaan. Mutta, nyt on jo hyvä alku.


      • Anonyymi00093

        Ei niin mutta rouva on nimennyt itsensä sellaiseksi 😆


      • Anonyymi00094
        Anonyymi00090 kirjoitti:

        Tuohan ei ole mitään erikoista. Monetkin julkisuudesta tutut jopa myyvät lastaan tv-yhtiöille. Peltsi poikansa, Ellen Jokikunnas lapsensa ja Martina sekä Esko ainakin, rahan alttarille uhraavat. Entä sitten Temonen, vaimon sairaus ja kuolema ja vielä nuo "valtakunnan lesket", rahasta näkösälle. Ei Jasmin ole poikkeus, ei nyt sentään päivittäin Iltapäiväroskissa niin kuin nuo muutamat muut.

        Ovatko iltapäivälehdet ja Seiska unohtaneet Jasminin kokonaan? Viime aikoina ainoastaan seurakuntalehti ja paikallislehdet ovat huomioineet Jasminin.


      • Anonyymi00095
        Anonyymi00093 kirjoitti:

        Ei niin mutta rouva on nimennyt itsensä sellaiseksi 😆

        Siis leijonaemoksi....sehän kuulostaakin jo joltain 😆


      • Anonyymi00096
        Anonyymi00094 kirjoitti:

        Ovatko iltapäivälehdet ja Seiska unohtaneet Jasminin kokonaan? Viime aikoina ainoastaan seurakuntalehti ja paikallislehdet ovat huomioineet Jasminin.

        Mutta onhan tämä juorupalsta missä hänestä kirjoitellaan että ei olla unohdettu ja tässähän on hyvä kun rouva vielä tykkää lukea näitä kommentteja.


      • Anonyymi00097
        Anonyymi00091 kirjoitti:

        Nämä julkkikset "painii pikkusen eri sarjassa"kuin tämä Vähäkangas vaikka hän kyl haluais olla sama sarjalainen

        Tarkoitat siis, että Jokikunnas, Aitolehti, Eerikäinen, Temonen, Peltsija Osmo, ja muut ihan eri julkisuussarjassa olevat saavat laittaa lapsensa julkisuuteen ja instoihin. Ovat valtakunnallisia isoja julkkiksia.
        Vähäkankaat ei saa koska eivät ole kovin isoja julkkiksia. Ovat lähinnä Oulun maaseutukaupungin omia julkkiksia.

        Kiitos tästä selvennyksestä! Nyt vihdoin valkeni minullekin miksi täällä Jasminia niin moititaan kun päivittää lapsestaan instaansa kuvia ja juttuja.


      • Anonyymi00099
        Anonyymi00097 kirjoitti:

        Tarkoitat siis, että Jokikunnas, Aitolehti, Eerikäinen, Temonen, Peltsija Osmo, ja muut ihan eri julkisuussarjassa olevat saavat laittaa lapsensa julkisuuteen ja instoihin. Ovat valtakunnallisia isoja julkkiksia.
        Vähäkankaat ei saa koska eivät ole kovin isoja julkkiksia. Ovat lähinnä Oulun maaseutukaupungin omia julkkiksia.

        Kiitos tästä selvennyksestä! Nyt vihdoin valkeni minullekin miksi täällä Jasminia niin moititaan kun päivittää lapsestaan instaansa kuvia ja juttuja.

        Ihmettelin mikä Oulun maaseutukaupunki mutta tuohan on tosiaan suurimmalta osin maaseutua! Liittänyt ympäristökuntia itseensä ja saanut paljon metsähehtaareja.


      • Anonyymi00100
        Anonyymi00097 kirjoitti:

        Tarkoitat siis, että Jokikunnas, Aitolehti, Eerikäinen, Temonen, Peltsija Osmo, ja muut ihan eri julkisuussarjassa olevat saavat laittaa lapsensa julkisuuteen ja instoihin. Ovat valtakunnallisia isoja julkkiksia.
        Vähäkankaat ei saa koska eivät ole kovin isoja julkkiksia. Ovat lähinnä Oulun maaseutukaupungin omia julkkiksia.

        Kiitos tästä selvennyksestä! Nyt vihdoin valkeni minullekin miksi täällä Jasminia niin moititaan kun päivittää lapsestaan instaansa kuvia ja juttuja.

        Minun mielestä yhtä kaikki on epäilyttävää, teki sitä kuka tahansa. En ymmärrä kenenkään vanhemman päätöstä jakaa sensitiivisiä tietoja lapsistaan tuhansille tuntemattomille. Tässä ketjussa kuitenkin puhutaan vain yhdestä henkilöstä.


      • Anonyymi00101
        Anonyymi00100 kirjoitti:

        Minun mielestä yhtä kaikki on epäilyttävää, teki sitä kuka tahansa. En ymmärrä kenenkään vanhemman päätöstä jakaa sensitiivisiä tietoja lapsistaan tuhansille tuntemattomille. Tässä ketjussa kuitenkin puhutaan vain yhdestä henkilöstä.

        Joo-o mutta tässä ketjussa mainittiin nuo edellämainitut lähes kaikkien tuntemat julkkikset! Silloin siihen saa myös kommentoida.


      • Anonyymi00102
        Anonyymi00090 kirjoitti:

        Tuohan ei ole mitään erikoista. Monetkin julkisuudesta tutut jopa myyvät lastaan tv-yhtiöille. Peltsi poikansa, Ellen Jokikunnas lapsensa ja Martina sekä Esko ainakin, rahan alttarille uhraavat. Entä sitten Temonen, vaimon sairaus ja kuolema ja vielä nuo "valtakunnan lesket", rahasta näkösälle. Ei Jasmin ole poikkeus, ei nyt sentään päivittäin Iltapäiväroskissa niin kuin nuo muutamat muut.

        Kyllä olisi Jasmin poikansa kanssa iltapäivälehdissä mutta kun ei sitä huolita.


    • Anonyymi00103

      Nyt Jasmin jo opettaa poikaa kuvaamaan itse.
      Järkevämpää olisi opettaa vaikka kävelemään... tai edes seisomaan.

    • Anonyymi00104

      Upea Jasmin on aloittanut tämän päivän kuvaamalla itseään kuntosalilla.
      On jaksanut myös vähän polkea kuntopyörää.
      Jalkatreenejä ei vissiin sitten enää jaksanut?

      • Anonyymi00105

        Kyllä pitäisi tuon ikäisen naisen jaksaa kuntoilla vaikka päivittäin.


      • Anonyymi00106
        Anonyymi00105 kirjoitti:

        Kyllä pitäisi tuon ikäisen naisen jaksaa kuntoilla vaikka päivittäin.

        Moni nainen jaksaa kuntoilla vielä raskaan työpäivän jälkeen.


    • Anonyymi00109

      Säälin mummoja jotka suurin osa joutuu pakosta hoitamaan lastensa lapsia. Meidän suvussa näin oli. Sisareni kärsi synnytysmasennuksesta jonkin aikaa. Kun huomasi että saa apua lasten hoitoon sillä verukkeella helposti niin vaan jatkoi masennustaan vaikka se oli ohi jo aikoja sitten. Mummo oli ihan puhki ja omat kotityöt tekemättä.

    • Anonyymi00110

      Aikas sekaisin mahtaa olla Jasmin ollut illalla.
      On ruvennut itkemään ihan tolkuttomasti (itse kertoo somessa).
      Onko ollut niiin kännissä ja riidellyt Markon kanssa?

      • Anonyymi00111

        "Jasmin Vähäkangas on paikassa Original Sokos Hotel Arina.
        7 t
        ·
        Oulu
        ·
        Sokos Hotel Arina Oulu. Love you. ❤️ Siis tällaiselle taaperon äidille/vanhemmalle pieni staycation on varmasti erittäin tervetullut. Mulle iski eilen illalla päälle ihan järkyttävä itku- ja ikäväkohtaus, kun en ole tottunut menemään nukkumaan ilman Ossiania, mutta muuten saatiin nukuttua hyvin Markon kanssa ja pikkuinen oli viihtynyt loistavasti mummilassa. Eli kaikki todella jees."

        ...ikävä Ossiania kun yksi yö tulossa ilman poikaa vieressä.


      • Anonyymi00113
        Anonyymi00111 kirjoitti:

        "Jasmin Vähäkangas on paikassa Original Sokos Hotel Arina.
        7 t
        ·
        Oulu
        ·
        Sokos Hotel Arina Oulu. Love you. ❤️ Siis tällaiselle taaperon äidille/vanhemmalle pieni staycation on varmasti erittäin tervetullut. Mulle iski eilen illalla päälle ihan järkyttävä itku- ja ikäväkohtaus, kun en ole tottunut menemään nukkumaan ilman Ossiania, mutta muuten saatiin nukuttua hyvin Markon kanssa ja pikkuinen oli viihtynyt loistavasti mummilassa. Eli kaikki todella jees."

        ...ikävä Ossiania kun yksi yö tulossa ilman poikaa vieressä.

        Jasmin hehkuttaa jatkuvasti onneaan, mutta taustalla on näköjään pientä väsymystä kun kaipasi rentoutumista hotelli Arinassa. Perheenäidin arki on joskus rasittavaa. Vaikka vierellä on aina niin avulias aviomies.


    • Anonyymi00112

      Tänään on Jasmin Marko ja Ossian nauttineet kauniista kesäpäivästä Oulussa.
      Ossian on saanut keinussa istua ja hiekkalaatikossa ryömiä. Ja myös molempien vanhempien jäätelöstä saanut maistaa/syödä.

    • Anonyymi00114

      Staycation (lähiloma) Irti arjesta, arjen askareiden unohtaminen. 😀

    • Anonyymi00115

      Ja miksi sen lapsi ei osaa kävellä? Eikös se ole jo reilusti yli vuoden vanha….

      • Anonyymi00116

        Miksi sinä olet noin tyhmä ?


      • Anonyymi00117
        Anonyymi00116 kirjoitti:

        Miksi sinä olet noin tyhmä ?

        Enemmän kuin aiheellinen kysymys ja ihan itse Jasmin syypää että tätä kysytään. Mitäs värittää asioitaan, ihan tyhmästi ja tarpeettomasti, kun kertoo niistä julkisuuteen? 6kk meni raskaana eikä muka huomannut mitään. Ja kun kaikki tietävät juoppoputkassa vietetyt yöt ja Markon haudalle kusemis-puheet niin ihan syystä voi kysyä että onko mukulat kehitykseen vaikuttaneet alco ja tupakka?
        Eri


      • Anonyymi00118

        Kukaan ei tietäisi lapsensa kehityksestä mitään jos ei Jasmin tuuttaisi lapsestaan kuvia joka päivä someen.


      • Anonyymi00124
        Anonyymi00116 kirjoitti:

        Miksi sinä olet noin tyhmä ?

        Jos lapsi osaisi edes seisoa niin kyllä siitä olisi kuvaa ja videota ihan varmasti.
        Nythän on laitettu 3 kuvaa kun on hiekkalaatikossa kolmessa eri asennossa mutta ei edes videokuvaa että edes konttaisi.


    • Anonyymi00120

      "Ja kun kaikki tietävät juoppoputkassa vietetyt yöt ja Markon haudalle kusemis-puheet niin ihan syystä voi kysyä että onko mukulat kehitykseen vaikuttaneet alco ja tupakka? "
      Ei vain ollut raskaana vielä tuon kohkaamisen aikana.
      Muutenkin kukaan ei tiedä mitä Markon suvussa on perimää joten kun ei tiedetä mistä mikäkin johtuu, niin on typerää siitä Jasminia syyttää. Ainakaan toistaiseksi.

      • Anonyymi00121

        Tai Jasminin perimässä. Markolla kaiketi jo kaksi tervettä(?) lasta perillisenä, joten tuskin siinä syy. Itse veikkaisin sitä, että Jasmin joi ja poltti alkuraskauden, niin se voi vaikuttaa lapsen kehitykseen. Kuten mitä ilmeisimmin on vaikuttanut.


      • Anonyymi00122
        Anonyymi00121 kirjoitti:

        Tai Jasminin perimässä. Markolla kaiketi jo kaksi tervettä(?) lasta perillisenä, joten tuskin siinä syy. Itse veikkaisin sitä, että Jasmin joi ja poltti alkuraskauden, niin se voi vaikuttaa lapsen kehitykseen. Kuten mitä ilmeisimmin on vaikuttanut.

        Markolla voi olla kaksi tervettä entuudestaan mutta silti perimässä jotain joka vaikuttaa yhdessä Jasminin kanssa.
        Ihan turha näitä tietysti täällä on yrittää selittää heille joilla ei näistä asioista tiedonmuruja ole.


      • Anonyymi00123
        Anonyymi00122 kirjoitti:

        Markolla voi olla kaksi tervettä entuudestaan mutta silti perimässä jotain joka vaikuttaa yhdessä Jasminin kanssa.
        Ihan turha näitä tietysti täällä on yrittää selittää heille joilla ei näistä asioista tiedonmuruja ole.

        Melko varmasti on Jasminin raskauden aikana alkoholin runsas käyttö vaikuttanut lapseen?


      • Anonyymi00125
        Anonyymi00123 kirjoitti:

        Melko varmasti on Jasminin raskauden aikana alkoholin runsas käyttö vaikuttanut lapseen?

        Melko varmasti et tiedä Jasminin alkoholinkäytöstä alkuraskauden aikana.
        Hän ja puolisonsa tietävät, eivät muut. Joten varman tiedonpuutteen takia on turha tuota jatkuvasti hokeakaan.


    • Anonyymi00126

      Psykologiassa on aina tiedetty: IHMISEN PITÄÄ AINA ENSIN RAKASTAA JA HYVÄKSYÄ ITSENSÄ, VASTA SILLOIN ON HYVÄ OLLA JA KYKENEE RAKASTAMAAN MUITA!!!!!!!! Uskon tuohon teoriaan. Kateelliset vinkuu täällä. Sehän on vain hyvä, että Jasmin rakastaa ensin itseään ja siitä seuraa vain hyvää hänen läheisilleen.

      • Anonyymi00127

        En usko kateellisuuteen. Jotain katkeruutta kyllä omaan elämään liittyen ja se puretaan sitten helpoimpaan mahdolliseen kohteeseen eli julkkiksiin. Erityisesti julkkisnaiset saavat kuraa niskaansa näiltä katkerilta oman elämänsä luusereilta.


      • Anonyymi00128
        Anonyymi00127 kirjoitti:

        En usko kateellisuuteen. Jotain katkeruutta kyllä omaan elämään liittyen ja se puretaan sitten helpoimpaan mahdolliseen kohteeseen eli julkkiksiin. Erityisesti julkkisnaiset saavat kuraa niskaansa näiltä katkerilta oman elämänsä luusereilta.

        Julkkisnaiset ovat täydellisiä, joten heitä kadehditaan.


      • Anonyymi00129

        En ole kateellinen, vaan huolissani lapsen oikeuksista. Tuntuu pahalta, että täällä jauhetaan sivukaupalla tämän lapsen kehityksestä. Mutta edelleen hänestä jaetaan kuvia ja videoita. Jos vanhemmat eivät välitä lapsen yksityisyydestä, se on kauheaa, koska kukapa lasta paremmin suojelisi kuin vanhemmat?


      • Anonyymi00130
        Anonyymi00128 kirjoitti:

        Julkkisnaiset ovat täydellisiä, joten heitä kadehditaan.

        Päinvastoin! Näillä palstoilla julkkisnaisia haukkuvat ovat niitä täydellisiä. Vain täydellisellä on varaa solvata joka asiasta, pienimmästäkin. Ainakin omasta mielestään.
        Jasminin lapsen kasvu ja kehityskin on täydellisten hampaissa jatkuvasti ja tiedetään syyt kaikkeen.
        Kuka muu kuin täydellinen kaiken tietävä siihen pystyisi?


      • Anonyymi00131
        Anonyymi00130 kirjoitti:

        Päinvastoin! Näillä palstoilla julkkisnaisia haukkuvat ovat niitä täydellisiä. Vain täydellisellä on varaa solvata joka asiasta, pienimmästäkin. Ainakin omasta mielestään.
        Jasminin lapsen kasvu ja kehityskin on täydellisten hampaissa jatkuvasti ja tiedetään syyt kaikkeen.
        Kuka muu kuin täydellinen kaiken tietävä siihen pystyisi?

        Julkkisnaiset ovat täydellisiä. Siksi heitä kadehditaan ja parjataan.


      • Anonyymi00132
        Anonyymi00131 kirjoitti:

        Julkkisnaiset ovat täydellisiä. Siksi heitä kadehditaan ja parjataan.

        Varmasti ei kadehdita.
        Vahingoniloisia voidaan olla kun mokaavat.


      • Anonyymi00133
        Anonyymi00131 kirjoitti:

        Julkkisnaiset ovat täydellisiä. Siksi heitä kadehditaan ja parjataan.

        Ei kaehtita! Ollaan katkeria kun ei olla itekin julukkiksia. Oulusta on niin vaikia päästä julukkikseksi, haluavan pittää muuttaa etelään asti.
        Ei tänne mikkään seiskalehti tule juttujaan tekemään, korpeen ja kylymyyteen.


      • Anonyymi00134
        Anonyymi00133 kirjoitti:

        Ei kaehtita! Ollaan katkeria kun ei olla itekin julukkiksia. Oulusta on niin vaikia päästä julukkikseksi, haluavan pittää muuttaa etelään asti.
        Ei tänne mikkään seiskalehti tule juttujaan tekemään, korpeen ja kylymyyteen.

        Kyllä Seiska teki aiemmin tämän tästä juttuja Jasminista. Mutta, se on hyvä asia, että suurin osa oululaisista ei halua missään nimessä Seiska-julkisuuta itselleen. Joku itsekunnioitus se olla pitää.


      • Anonyymi00135
        Anonyymi00134 kirjoitti:

        Kyllä Seiska teki aiemmin tämän tästä juttuja Jasminista. Mutta, se on hyvä asia, että suurin osa oululaisista ei halua missään nimessä Seiska-julkisuuta itselleen. Joku itsekunnioitus se olla pitää.

        Niihin juttuihin Jasminista otti valokuvat aivan paikallinen oululainen valokuvaaja. Ei seiskasta tullut kukaan toimittaja paikalle. Haastattelu on helppo tehdä joko puhelimella tai sähköpostilla.


      • Anonyymi00137
        Anonyymi00135 kirjoitti:

        Niihin juttuihin Jasminista otti valokuvat aivan paikallinen oululainen valokuvaaja. Ei seiskasta tullut kukaan toimittaja paikalle. Haastattelu on helppo tehdä joko puhelimella tai sähköpostilla.

        Tekipä Seiska juttunsa miten tahansa, niin niitä juttuja ei ole nyt viime aikoina näkynyt. Joten onko Seiska hylännyt Jasminin, vai onko Jasmin hylännyt hömppäjulkisuuden ja Seiskan?
        Toivottavasti tuo viimeksi mainittu olisi se todellinen syy.


      • Anonyymi00138
        Anonyymi00129 kirjoitti:

        En ole kateellinen, vaan huolissani lapsen oikeuksista. Tuntuu pahalta, että täällä jauhetaan sivukaupalla tämän lapsen kehityksestä. Mutta edelleen hänestä jaetaan kuvia ja videoita. Jos vanhemmat eivät välitä lapsen yksityisyydestä, se on kauheaa, koska kukapa lasta paremmin suojelisi kuin vanhemmat?

        Oikein julkisuushakuiset vanhemmat "myyvät" lapsensa tv-ohjelmille ja julkaisevat kuvia kaikissa mahdollisissa kanavissa. Peltsi ja Jokikunnas, Eerikäinen ynnä muut. Rahaa ropisee.


      • Anonyymi00139
        Anonyymi00137 kirjoitti:

        Tekipä Seiska juttunsa miten tahansa, niin niitä juttuja ei ole nyt viime aikoina näkynyt. Joten onko Seiska hylännyt Jasminin, vai onko Jasmin hylännyt hömppäjulkisuuden ja Seiskan?
        Toivottavasti tuo viimeksi mainittu olisi se todellinen syy.

        Eipä tuo Jasmin ole tehnyt mitään mikä seiskaa ja sen uskollisia lukijoita kiinnostaisi joten eivät tee juttujakaan.
        Jasminin päivitykset tekemisistään ja arjestaan kiinnostaa vain oululaisia ja muutamaa juorupalstalaista.


      • Anonyymi00140
        Anonyymi00139 kirjoitti:

        Eipä tuo Jasmin ole tehnyt mitään mikä seiskaa ja sen uskollisia lukijoita kiinnostaisi joten eivät tee juttujakaan.
        Jasminin päivitykset tekemisistään ja arjestaan kiinnostaa vain oululaisia ja muutamaa juorupalstalaista.

        Sinuakin nuo asiat kiinnostavat, koska kommentoit täällä. Olet siis oululainen.


      • Anonyymi00141
        Anonyymi00140 kirjoitti:

        Sinuakin nuo asiat kiinnostavat, koska kommentoit täällä. Olet siis oululainen.

        Itse olen yhtälailla kiinnostunut naapuruston tyhmän ja vittumaisen ämmän edesottamuksista kuin Jasmininkin. Uteliaisuus on inhimillistä. Jasminille kuuluu tämä arkipäivän uteliaisuus. Kuuluisuuksille toinen.
        Eri


      • Anonyymi00142
        Anonyymi00138 kirjoitti:

        Oikein julkisuushakuiset vanhemmat "myyvät" lapsensa tv-ohjelmille ja julkaisevat kuvia kaikissa mahdollisissa kanavissa. Peltsi ja Jokikunnas, Eerikäinen ynnä muut. Rahaa ropisee.

        Onko muiden julkkisten henkilökohtaiset asiat ihan joka päivä instassa? Kuten esim. puistossa käynnit, kaupassa käynnit, salilla käynnit, kotona peilin edessä kuvaamiset jne...?
        Epäiletkö, etteivätkö Jasmin ja Marko tarttuisi myös tuohon mahdollisuuteen esiintyä tv-ohjelmissa, jos heille sitä tarjottasiin? Luuletko, että kieltäytysivät siitä mahdollisuudesta?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      639
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      98
      566
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe