Elätkö juuri omaa unelmaasi?
Oletko onnellinen Mies?
24
429
Vastaukset
- Anonyymi00001
Siis todellakin. Vain sinä puutut. Jaksan odottaa kyllä.
- Anonyymi00002
Tarkoitit miestä, jolla on vaimo ja varmaan lapsiakin.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tarkoitit miestä, jolla on vaimo ja varmaan lapsiakin.
Oli vaimo ja lapsia. Nyt vapauden kaipuu on suuri.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oli vaimo ja lapsia. Nyt vapauden kaipuu on suuri.
Miten niin oli? Eikö ole enää?
- Anonyymi00003
Ilmeisesti ÄM miehelle. Ohi.
- Anonyymi00006
Realismin hengessä. En osaa paljoa enemmästä unelmoida. Sellainen jäi pois jo lapsuusiässä.
- Anonyymi00007
No onnea keskikertaiseen elämääsi. Itse unelmoin isosti.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Siksi tulet aina pettymään.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Siksi tulet aina pettymään.
En tule pettymään. Ne ajat ovat takanapäin. Osaan käsitellä pettymyksetkin, en pelkää niitä. Olen varma siitä mitä teen, että se tuottaa hedelmää vielä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
En tule pettymään. Ne ajat ovat takanapäin. Osaan käsitellä pettymyksetkin, en pelkää niitä. Olen varma siitä mitä teen, että se tuottaa hedelmää vielä.
Uskossa on hyvä elää.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Uskossa on hyvä elää.
Näin on. Uskossa, toivossa ja rakkaudessa. Lyttääjiä en kaipaa elämääni, sen taidon osaan itsekin jos niikseen tulee.
- Anonyymi00020
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niinhän ne teinit tekee.
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Niinhän ne teinit tekee.
Näin me teemme.
- Anonyymi00010
Ap.ei taida olla.
- Anonyymi00011
Olen kiitollinen kaikesta ja jopa onnellinen, mutta se ei tarkoita sitä, etten menisi kohti uusia unelmia.
- Anonyymi00013
Suhteellinen käsite koko sana, kun muut asiat vievät terän kaikesta, oli se sitten onnellisuutta tai muita tunnetiloja.
- Anonyymi00015
En elä. 90-luvulla teit niistä pirstaleita ja tiedät sen. Naiselle menee.
- Anonyymi00016
Tuntuu, että elämästä puuttu jotain, vaikka ihan hyvin monet asiat onkin.
- Anonyymi00017
En vaan unelmoin elämääni.
- Anonyymi00019
En todellakaan.
- Anonyymi00022
Jos onni on sitä että elämässä pyörii mukana vaaletukkainen kuumottava nainen.Niin en ole.Muussa tapauksessa olen onnelinen niistä päivistä kun on vähemmän kipuja.
- Anonyymi00023
En.
- Anonyymi00024
Onko onnellisuus valinta? Kiitollisuus ainakin on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621374
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39956Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38695- 14620
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28602Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 28588
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19580Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17543