Pilailee vaan...
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Öö oma vikas
- Anonyymi00007
En syyllistäisi naista siitä että mies ei kykene olemaan asiallinen ja viisas eli kunnon mies.
Jotkut miehet osaavat esittää normaalia pidempiäkin aikoja… - Anonyymi00024
Anonyymi00007 kirjoitti:
En syyllistäisi naista siitä että mies ei kykene olemaan asiallinen ja viisas eli kunnon mies.
Jotkut miehet osaavat esittää normaalia pidempiäkin aikoja…Olisko kyse luottamuksen puutteesta ja siksi pelleilee, kun ei usko sun hyviin tarkoituksiin hänessä? 🤔
- Anonyymi00002
Onko mitään uutta
- Anonyymi00004
Jotkut miehet eivät kasva aikuisiksi. Se on hyvä tiedostaa. Tällaiset miehet jäävät ikuisiksi ajoiksi teineiksi. Tiedän että voi olla vaikeaa, itsekin olen nuorempana erehtynyt miesten suhteen..
- Anonyymi00005
Sitä saa mitä tilaa. Älä nyt ainakaan anna enää ymmärtää.
- Anonyymi00008
Jos haluat vain pilailla palstalla sitä saa mitä tilaa
- Anonyymi00009
Voidaan hyvin jatkaa tätä jos se on mitä haluat
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Voidaan hyvin jatkaa tätä jos se on mitä haluat
Ja tuntuu olevankin
- Anonyymi00011
Jotkut miehet nostavat itseään ylöspäin haukkumalla naisia joka päivä..
- Anonyymi00012
Heikkojen miesten tapa kompensoida..
- Anonyymi00013
Ei tuossa haukkumisesta kai ollut kyse, enemmän pilailusta. Ei kuulu haukkuminen omiin tapoihin ainakaan. Se on melko noloa ja osoittaa vaan aloittajan henkisen kypsyyden puutteen. Esim. henkilökohtaisiin puutteisiin tai ominaisuuksiin meneminen. Koska kukaan ei ole lopulta täydellinen ja yleensä haukkujat kompensoivat omia puutteitaan tuomalla vikoja esiin muissa.
- Anonyymi00016
Miehet haukkuvat myös toisia miehiä ja naiset naisia. Sehän kertoo vain sitä ettei rehellisillä tavoilla pärjätä elämässä, pitää väkisin tuntea mukamas ylemmyyden tunnetta ja yrittää vetää toisia alaspäin..
- Anonyymi00014
Mä tykkään. Muista mussukka levätä että jaksat ❤️
- Anonyymi00015
Muistan. Muista sinäkin... ❤️
- Anonyymi00017
Ei se mitään. En aijo häiritä enää.
- Anonyymi00018
Minä oo mitään piluillu
- Anonyymi00019
naapurin heepot hiippailee rappukäytävässä
- Anonyymi00020
kyllä täällä kaikki koittavat soppaa hämmennellä minua ei sitäpaitsi kukaan edes kiinnosta
- Anonyymi00021
Oispa lohikeittoa
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Oispa lohikeittoa
Eikös torstai ole lohikeittopäivä vähän joka ravintolassa? Ainakin täällä päin.
- Anonyymi00025
Älä nyt jos koittaa saada sut vaan nauramaan. Näin mulle kerran yks mies sanoi halus kuulemma piristää et mulle tulee parempi mieli.
- Anonyymi00026
Minä en pilaile. Mutta olenhan minä pelle. En tarkoituksella, vaan kun en osaa lukea ihmisiä yhtään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361810- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532