Kauniille ja ihanalle naiselle!

Anonyymi-ap

Aina, kun mä katon sua silmiin, nii mä tajuan sen uudestaan. Sä oot se, kenen kaa tahdon kaiken rakentaa. Unohdetaan kaikki syyt. Sä oot mun äärettömyys. Leikitään hetki, et myrskyt lakkaa ja taivas selkiytyy. Kyllä tää järjestyy.

Minulta mieheltä🥹🫶

28

752

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ihana viesti. ❤️
      Minkä nimiselle naiselle tai kirjain?

• Anonyymi00020

Ei kuulu sulle

• Anonyymi00002

Olipas kaunis viesti 🩷

• Anonyymi00004

Hyvin kaikki tulee menemään ❤️🫂

• Anonyymi00005

Naisen tekemä aloitus

• Anonyymi00008

Siltä tosiaan haiskahtaa. Mielikuvitusystävät ovat joillekin ainoa sosiaalisuuden muoto.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Siltä tosiaan haiskahtaa. Mielikuvitusystävät ovat joillekin ainoa sosiaalisuuden muoto.

Ei ole minun ongelma se, jos jollekin se on noin! minulla on omat mielipiteet siitä kenen kanssa haluan aikaani viettää, eikä se ole yksikään minua paljon nuoremoi henkilö!!

• Anonyymi00017
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kokemusasiantuntija taas äänessä täällä.

• Anonyymi00023

Ihanko itseään varten olisi kirjoittanut tällaisen tekstin, myöhäisteini aikuinen nainen? T

• Anonyymi00024
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sitäkö sinä täällä mm olet päivystämässä että onko jollakin ystäviä tai kommunikaatiota muiden ihmisten kanssa? Vaikuttaa yksinäiseltä katkeruuden korventamalta ajat sitten psy koottiseksi menneeltä toiminnalta. T

• Anonyymi00025
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei ole minun ongelma se, jos jollekin se on noin! minulla on omat mielipiteet siitä kenen kanssa haluan aikaani viettää, eikä se ole yksikään minua paljon nuoremoi henkilö!!

Joo no kerroppa aloittajaäijä tuolle Stooritädille lisää tästä roolista jota vedät mm ihan tuon omituisia juttuja varten. T

• Anonyymi00006

T❤️❤️

• Anonyymi00010

❤️
        👍

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

❤️
        👍

🐈‍⬛

• Anonyymi00007

Ihanaaaaa 🤗 Vee

• Anonyymi00012

Milloin ajattelit häntä tavata tai tehdä asialle jotain? ❤️

• Anonyymi00013

Kunpa tää olis mulle,
      Mutta tuskin.

• Anonyymi00014

Ei ainakaan mulle ole siis sun kirjoitukset olleet.
      😪

• Anonyymi00015

Laitetaan silmät kiinni. Poltetaan sillat ja talot. Muistetaan kaikki. Sä oot mun musta aukko. Ei leikitä enää. Kaikki ei todellakaan aina järjesty.

• Anonyymi00016

Järjestyy. ❤️ sivusta naiselta k

• Anonyymi00018

On se hyvä että miehellä sentään toi romantiikka pelaa kun naiset täällä on melko lailla kylmiä pakkauksia nykyään.
      Roikkuu täällä vaan arvostelemassa toisten tekstejä kun oma pää lyö tyhjää!

• Anonyymi00019

Mistä näet trollin sukupuolen?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Mistä näet trollin sukupuolen?

Ja mitä tämä tun sukupuoli muka edes kertoo kenestäkään yksilötasolla? Sivusta yleinen kysymys

• Anonyymi00028

Joo, olemme just niin huonoja, mutta onneksi voimme rukoilla anteeksiantoa luojalta, apäijä

• Anonyymi00021

Rakas Tee

• Anonyymi00022

Rakas Jii

• Anonyymi00030

Ihanasti kurjoitettu. Toivottavasti saatte riidat selvitettyä.

• Anonyymi00031

K nainen rakastaa ❤️

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      137
      1483
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1081
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      69
      926
    4. 68
      733
    5. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      250
      726
    6. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      723
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      37
      609
    8. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      561
    9. Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"

Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi
      Tanssii tähtien kanssa
      7
      561
    10. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      537
    Aihe