Aina, kun mä katon sua silmiin, nii mä tajuan sen uudestaan. Sä oot se, kenen kaa tahdon kaiken rakentaa. Unohdetaan kaikki syyt. Sä oot mun äärettömyys. Leikitään hetki, et myrskyt lakkaa ja taivas selkiytyy. Kyllä tää järjestyy.
Minulta mieheltä🥹🫶
Kauniille ja ihanalle naiselle!
28
752
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
Ihana viesti. ❤️
Minkä nimiselle naiselle tai kirjain?- Anonyymi00020
Ei kuulu sulle
- Anonyymi00002
Olipas kaunis viesti 🩷
- Anonyymi00004
Hyvin kaikki tulee menemään ❤️🫂
- Anonyymi00005
Naisen tekemä aloitus
- Anonyymi00008
Siltä tosiaan haiskahtaa. Mielikuvitusystävät ovat joillekin ainoa sosiaalisuuden muoto.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Siltä tosiaan haiskahtaa. Mielikuvitusystävät ovat joillekin ainoa sosiaalisuuden muoto.
Ei ole minun ongelma se, jos jollekin se on noin! minulla on omat mielipiteet siitä kenen kanssa haluan aikaani viettää, eikä se ole yksikään minua paljon nuoremoi henkilö!!
- Anonyymi00017
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kokemusasiantuntija taas äänessä täällä.
- Anonyymi00023
Ihanko itseään varten olisi kirjoittanut tällaisen tekstin, myöhäisteini aikuinen nainen? T
- Anonyymi00024
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sitäkö sinä täällä mm olet päivystämässä että onko jollakin ystäviä tai kommunikaatiota muiden ihmisten kanssa? Vaikuttaa yksinäiseltä katkeruuden korventamalta ajat sitten psy koottiseksi menneeltä toiminnalta. T
- Anonyymi00025
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei ole minun ongelma se, jos jollekin se on noin! minulla on omat mielipiteet siitä kenen kanssa haluan aikaani viettää, eikä se ole yksikään minua paljon nuoremoi henkilö!!
Joo no kerroppa aloittajaäijä tuolle Stooritädille lisää tästä roolista jota vedät mm ihan tuon omituisia juttuja varten. T
- Anonyymi00006
T❤️❤️
- Anonyymi00010
❤️
👍 - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
❤️
👍🐈⬛
- Anonyymi00007
Ihanaaaaa 🤗 Vee
- Anonyymi00012
Milloin ajattelit häntä tavata tai tehdä asialle jotain? ❤️
- Anonyymi00013
Kunpa tää olis mulle,
Mutta tuskin. - Anonyymi00014
Ei ainakaan mulle ole siis sun kirjoitukset olleet.
😪 - Anonyymi00015
Laitetaan silmät kiinni. Poltetaan sillat ja talot. Muistetaan kaikki. Sä oot mun musta aukko. Ei leikitä enää. Kaikki ei todellakaan aina järjesty.
- Anonyymi00016
Järjestyy. ❤️ sivusta naiselta k
- Anonyymi00018
On se hyvä että miehellä sentään toi romantiikka pelaa kun naiset täällä on melko lailla kylmiä pakkauksia nykyään.
Roikkuu täällä vaan arvostelemassa toisten tekstejä kun oma pää lyö tyhjää!- Anonyymi00019
Mistä näet trollin sukupuolen?
- Anonyymi00027
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mistä näet trollin sukupuolen?
Ja mitä tämä tun sukupuoli muka edes kertoo kenestäkään yksilötasolla? Sivusta yleinen kysymys
- Anonyymi00028
Joo, olemme just niin huonoja, mutta onneksi voimme rukoilla anteeksiantoa luojalta, apäijä
- Anonyymi00021
Rakas Tee
- Anonyymi00022
Rakas Jii
- Anonyymi00030
Ihanasti kurjoitettu. Toivottavasti saatte riidat selvitettyä.
- Anonyymi00031
K nainen rakastaa ❤️
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371483- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69926- 68733
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi250726PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56723- 37609
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33561Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7561- 39537