Taidat viettää iltasi jonkun naisen kanssa.
Ja minä idiootti kaipaan sinua.
Kun saisin edes jotakin kautta tietää, että oletko sinä vapaa vai varattu. Tai onko minulla edes mitään mahdollisuuksia...
Sinulla taitaa olla joku
14
410
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole koskaan oikein kiinnostanut katri helenan ikäiset naiset!
- Anonyymi00003
Eikä minua ole koskaan kiinnostaneet oman lapseni ikäiset miehet!
- Anonyymi00002
Olen vapaa ja illat menee yksinään.
- Anonyymi00004
Mä pelasin vaihteeksi veikkauksen pelejä.
Tästä ei hyvä heilu jatkossa.
🙂
Jotain ajanvietettä ennen kuin alan nukkumaan.
Huomenna töihin ja lomalle kahden viikon päästä.
Iltaisin yksin. Ei naista. Ei miestä. - Anonyymi00005
Onko ap nainen brune vai vaalea?
- Anonyymi00006
Sivusta vastaan, että minä en ainakaan kirjoittaisi mitään tuollaista epätoivoista itkuvirttä tänne enkä miettisi muutenkaan tuommoisia. Mielestäni välimme ovat suht selkeät.
- Anonyymi00007
Ei mult. En ole epätoivoinen 😅 T.vaalea
- Anonyymi00008
No ei se puolustelu kauheasti auta anonyymina, yhtä epötoivoisia kaikki palstalla olijat, enemmän tai vähemmän 😄 mutta hyvä paikka käsitellä tunteita, kun ei ota kaikkea liian kirjaimellisesti.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
No ei se puolustelu kauheasti auta anonyymina, yhtä epötoivoisia kaikki palstalla olijat, enemmän tai vähemmän 😄 mutta hyvä paikka käsitellä tunteita, kun ei ota kaikkea liian kirjaimellisesti.
Mä olen täällä lähinnä uteliaan luonteeni vuoksi joten tulkitset väärin. Sitäpaitsi mulla on ihan hyvä yhteys häneen irl ja voin kysyä häneltä suoraan kaiken ni miksi olisin epätoivoinen? Viimeksi lauantaina oli oikein mukavaa yhdessä joten ei ole edes ikävä vielä iskenyt. Projisoit omaa epätoivoisuuttasi muihin. T.vaalea
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mä olen täällä lähinnä uteliaan luonteeni vuoksi joten tulkitset väärin. Sitäpaitsi mulla on ihan hyvä yhteys häneen irl ja voin kysyä häneltä suoraan kaiken ni miksi olisin epätoivoinen? Viimeksi lauantaina oli oikein mukavaa yhdessä joten ei ole edes ikävä vielä iskenyt. Projisoit omaa epätoivoisuuttasi muihin. T.vaalea
Nooh nooh..puhuin yleisesti, en vain sinulle. 🙂
- Anonyymi00010
Mäkin käyn vaan kun saldoraja kieltää pelaamisen 🙂
Hyviä ja levollisia unia 🌾 - Anonyymi00012
anonyymillä ei ole mitään mahkuja eli siinä mielessä samas venees ollaa👍👎🙃
- Anonyymi00013
Ja ikävä palstalla roikutaan silti... Se on vähän kun menisi väärään kauppaan, kun pitäisi maitoa ostaa niin menisikin viinakauppaan seisoskelemaan ja hölpöttämään tyhjänpäiväistä.
että siinä on tämän päivän naiset. 😆😆- Anonyymi00014
En halua höpötellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462