Tämän päivän Itä_Savossa oli uutinen, että ensi vuosi on Oopperajuhlien merkkivuosi. Silloin tulee kuluneeksi 115 vuotta ensimmäisistä oopperajuhlista vuonna 1912. Mutta minne unohtui Oopperajuhlien uudelleen aloitus vuonna 1967? Siitähän tulee ensi vuonna 60 vuotta. Sitä kannattaa juhlia! Oopperajuhlat toivat lehden mukaan viime vuonna 26 miljoonaa euroa matkailutuloja kaupungille.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Kohta pääsemme taas oopperoiden maailmaan. Lienevätkö lippujen hinnat laskeneet? Joka tapauksessa luvassa on taas huippuhienoja esityksiä. Klassikoita vailla vertaa!
- Anonyymi00004
Soitti siis 😁
- Anonyymi00005
Miten helvetissä tästäkin ketjusta jo poistettuja viestejä 🤔
- Anonyymi00007
Viestien poisto kertoo siitä, että tämä aihe ja sen myönteinen käsittely saa joissakuissa aikaan primitiivisen raivonpuuskan, ja kommentit ovat sen mukaisia.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Viestien poisto kertoo siitä, että tämä aihe ja sen myönteinen käsittely saa joissakuissa aikaan primitiivisen raivonpuuskan, ja kommentit ovat sen mukaisia.
Eise kerro mitään kenestäkään jos poistetaan viestejä, tekoäly poistaa niitä jos sielä on tiettyjä sanoja, solvauksia, kirosanoja, rasistisia sanoja yms.
- Anonyymi00006
Eli meikäläisen viestin HÖNÖ poistanut taas kerran 😂. Isäni siskon kanssa käytiin ilmaiseksi lukemattomat oopperat katsomassa, koska serkkupojat olivat siellä TÖISSÄ!
- Anonyymi00008
Hönöllä on sentään työpaikka! Toisin kun eräillä😂"serkkupojat" tarkoitat varmaan tummempia kavereita
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493