https://youtu.be/dRb0Ru6klSk?is=oRtXQ6PCp4wEdZhi
Youtube videon aloituskuva eli pikkukuva (engl. thumbnail) on tärkein yksittäinen tekijä katsojan houkuttelemiseksi. Se toimii videon käyntikorttina.
Samalla Mehtonen paljastaa ettei ole sittenkään menestynyt elämässä niin kuin haaveili.
Avarat kauniit ja idylliset maalaismaisemat onnellisen perheen ympäröimänä jäivät vain tekoälyn luomaksi haavekuvaksi.
Mehtosen katkeruus
11
275
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitä metsämanikaan on saanut elämässä aikaan?
Metsän reuna vain tunkeutuu vuosi vuodelta lähemmäksi asumusta. - Anonyymi00002
Aril on sentäs kaunis nainen Timo homosivuja kyttää pelihuoneessa .
- Anonyymi00005
Sekä bonuslapset. Tainallahan on aikuiset lapset ja lastenlapsiakin!
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sekä bonuslapset. Tainallahan on aikuiset lapset ja lastenlapsiakin!
Ja metsamani elää isäpuolen kans kun posteljooni kävi kosulas pöiväpanoil
- Anonyymi00003
Jos on pakko kattoo ,niin kyllä Ari ja vaimmo vie 100/0 pösilö mehtosen.
Pirkanmaalla mehtonen olis hoidossa.
Häpäsee Tuusniemen . Nyt luullaan että koko kylä on yhtä tyhmää kuin
tää mehtonen .- Anonyymi00004
Kyllä se noista simosta ja metsämanista jne on kuitenkin viksuin. Onkohan tuo simo peruskoulua läpi saanu.
- Anonyymi00011
Timo on periny narsisti luonteen siittäjältään, ukko oli nuorempana yhtä sairas kuin Timo ny .Me kyläiset käytiin muka myrkyttämäs lehmien heinät ja vietiin muka omenoita yöllä heidän pihalta.Juvoset luulosairaita.
- Anonyymi00006
Aika hölmöä porukkaa. Kommentoivat toistensa kentillä. "Myö ee aenakaan kettään kiusata" " Olet niin hyvä ihminen, sinä et kiusaa ketään"ym hölmöä.
Tuskin tuntevat toisiaan muuta kuin muutamasta tapaamisesta!
Huolehtisivat kukin omista asioistaan! Mitä tuota toisia haukkumaan ja arvostelemään. Antaisivat toisten olla rauhassa. Mutta ei. Kanavalle on saatava näkyvyvyyttä vaikka millä keinoin!
Onkohan missään muualla tuollaisia tubettajia!!
Sanon vaan että täällä haukuttu turaperhe on todella, todella fiksu noihin verraten. Eivät ole lähteneet tuollaisiin hölmöihin juttuihin ollenkaan mukaan. Vetävät selvät rajat. - Anonyymi00007
Simo vetää pisimmän korren. Sanotaan että ” äänetön on hulluista viisain”
- Anonyymi00009
JUU KATTOKAA VIDEO JANNE LAITTOI RANKKAA KOMMENTTIA .
- Anonyymi00010
Tuo pari sairas .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483