Ikävä?
Onko yhtään
32
507
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen loppu. En edes uskalla ikävöidä enää. Täytyy vaan yrittää selviytyä tässä jotenkin. Unettomuus ei ole pienin ongelma.
- Anonyymi00016
Älä jää yksin. Mene vaikka lähimpään kristilliseen seurakuntaan juttelemaan jollekin.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Älä jää yksin. Mene vaikka lähimpään kristilliseen seurakuntaan juttelemaan jollekin.
Uskon kyllä Jumalaan omalla tavallani, mutta kammoan seurakuntia, lahkoja ja kaikkia hurmoksen ja psykoosin rajamailla vouhottavia uskovaisia. Minun seurakunnat on tuolla jossain luonnonhelmassa. Luonnossa on jumaluus.
- Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
Uskon kyllä Jumalaan omalla tavallani, mutta kammoan seurakuntia, lahkoja ja kaikkia hurmoksen ja psykoosin rajamailla vouhottavia uskovaisia. Minun seurakunnat on tuolla jossain luonnonhelmassa. Luonnossa on jumaluus.
Jokainen saa toki uskoa kuten haluaa. Ja moni rakentaakin oman jumalan, koska se tuntuu ehkä hienommalta kuin uskoa siihen, mihin vuosituhantinen kirkkoperinne perustuu. 🤔 Mutta valitettavasti koko Jumalan idea vesittyy, jos se on ihmisen rakentama luomus..
Ainoastaan kolmiyhteinen Jumala (Isä, Poika, Pyhä Henki) voi ihmistä auttaa ja hän tekee sen aina suvereenisti, omalla tavallaan. Olen henk. koht. tavannut satoja ihmisiä, jotka ovat hänen avullaan vapautuneet esim. unettomuudesta, sairauksista, päihteidenkäytöstä ja aivan kertakaikkisen toivottomista elämäntilanteista. Nousseet sieltä aivan uuteen elämään. Ei ole tarkoitus tuputtaa enkä jatka enempää. En vain voinut olla tätä kirjoittamatta, koska olen itsekin saanut sataprosenttisen avun Häneltä silloin, kun kukaan muu ei voinut auttaa. - Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Jokainen saa toki uskoa kuten haluaa. Ja moni rakentaakin oman jumalan, koska se tuntuu ehkä hienommalta kuin uskoa siihen, mihin vuosituhantinen kirkkoperinne perustuu. 🤔 Mutta valitettavasti koko Jumalan idea vesittyy, jos se on ihmisen rakentama luomus..
Ainoastaan kolmiyhteinen Jumala (Isä, Poika, Pyhä Henki) voi ihmistä auttaa ja hän tekee sen aina suvereenisti, omalla tavallaan. Olen henk. koht. tavannut satoja ihmisiä, jotka ovat hänen avullaan vapautuneet esim. unettomuudesta, sairauksista, päihteidenkäytöstä ja aivan kertakaikkisen toivottomista elämäntilanteista. Nousseet sieltä aivan uuteen elämään. Ei ole tarkoitus tuputtaa enkä jatka enempää. En vain voinut olla tätä kirjoittamatta, koska olen itsekin saanut sataprosenttisen avun Häneltä silloin, kun kukaan muu ei voinut auttaa.Amen 🙏🏻
- Anonyymi00033
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ainoastaan kolmiyhteinen Jumala (Isä, Poika, Pyhä Henki) voi ihmistä auttaa ja hän tekee sen aina suvereenisti, omalla tavallaan. Olen henk. koht. tavannut satoja ihmisiä, jotka ovat hänen avullaan vapautuneet esim. unettomuudesta, sairauksista, päihteidenkäytöstä ja aivan kertakaikkisen toivottomista elämäntilanteista. Nousseet sieltä aivan uuteen elämään. Ei ole tarkoitus tuputtaa enkä jatka enempää. En vain voinut olla tätä kirjoittamatta, koska olen itsekin saanut sataprosenttisen avun Häneltä silloin, kun kukaan muu ei voinut auttaa.En usko kirkkoon , en jesseen enkä jumalaan.
Uskon luontoon, universumiin ja hyviin ihmisiin.
Kirkko on muuten pöllinyt "omat" juhlapäivänsä pakanoilta taitaa perinteet viittaavan rikoksiin noin yleensäkin.
Olen pakana ja en muuksi muutu.
Alkaa muuten tuo jumalan tuputuskin joka paikassa ärsyttämään.
Antaa ihmisten uskoa mihin uskovat. - Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
En usko kirkkoon , en jesseen enkä jumalaan.
Uskon luontoon, universumiin ja hyviin ihmisiin.
Kirkko on muuten pöllinyt "omat" juhlapäivänsä pakanoilta taitaa perinteet viittaavan rikoksiin noin yleensäkin.
Olen pakana ja en muuksi muutu.
Alkaa muuten tuo jumalan tuputuskin joka paikassa ärsyttämään.
Antaa ihmisten uskoa mihin uskovat.Siis hullujen huoneilla on nimenomaan aina paljon ns uskovaisia, esim lestadiolaisia ja muita jotka ovat sekaisin ja voivat todella pahoin. Kärsineet sen takia kun ovat syntyneet hulluihin lahkoihin joissa ahdistellaan ja käytetään hyväksi jne jo lapsena.
Lestadiolaiset ja helluntalaiset ja muut ovat porukkaa joka nimenomaan aiheuttaa valtavat pahoinvoinnit, aivan samalla tavalla kuin islam ja muut
- Anonyymi00003
Unet on tosiaan poissa.
- Anonyymi00004
Ei yhtään.
- Anonyymi00011
Sama!
- Anonyymi00009
Hudraulic
- Anonyymi00010
On kyllä... ❤️
- Anonyymi00029
Minä en ikävöi ketään! En ole ikävöinyt pariinkymmenen vuoteen!
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Minä en ikävöi ketään! En ole ikävöinyt pariinkymmenen vuoteen!
No ikävöin sitten sinunkin puolesta...
- Anonyymi00012
Ei nyt enää....yksipuolista.
- Anonyymi00013
En ole sellainen joka ikävöi ketään, koska tykkään yksin olemisesta!
- Anonyymi00014
On yhtä ikävä.
- Anonyymi00015
Arvaa vaan kuinka paljon 🥺❤️
- Anonyymi00017
Onko aplla ikävä lainkaan?
- Anonyymi00023
On. Tulee aaltoina ikävä ja se on valtava
- Anonyymi00019
Aina katseella kaivattuaan etsii, vaikka ajatukset olisivat arkisimmissa asioissa.
https://www.youtube.com/watch?v=tMuNptLad2Y&list=RDL2S0lnSXh7I&index=1- Anonyymi00021
Aika kiva video.
- Anonyymi00020
Ei sua palstasetä ole kenenkään ikävä. Voit poistua.
- Anonyymi00022
maisku sydän jarmo
- Anonyymi00025
Kyllä on, jäänyt pysyväksi olotilaksi taustalle. Pettymykset ovat kuitenkin lieventäneet pahimpia aaltoja.
- Anonyymi00026
Ikävä seuraa toistuvasti vanavedessäni, saaden välillä minut kiinni. Pitäessään minua otteessaan se tuntuu siltä että tukehdun. Kunnes saan karistettua sen irti ja on helpompi taas hengittää. Mutta näen sen varjon sivusilmällä. Tunnen sen läsnäolon. Koko ajan.
- Anonyymi00028
Ei todellakaan ole, en ole ikävöinyt ketään 20 vuoteen!
- Anonyymi00031
Ei ole ei ole ikävä en tunne sua kohtaan yhtään mitään
- Anonyymi00032
Onneksi näen sinusta usein unta 👋🏻 Heippa! Höyhensaarilla tavataan ❤️
- Anonyymi00034
On todella paljon 🩷🫂
- Anonyymi00035
Joka päivä on ikävä, edelleen.
- Anonyymi00037
Niin on minulla myös.
Sivusta
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462