Katkera toisen autenttisuudelle ja toisen kyvylle nauttia omasta elämästään omassa rauhassa.
Narsisti on aina
16
259
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oikeassa olet. Aitous ja autenttisuus on narsistille kamalaa seurattavaa koska hän ei itse sellaiseen kykene tai edes halua. Narsisti haluaa alistaa ja kiusata muita kateellisena jotta tuntisi olevansa sitten suuri ja vahva.
- Anonyymi00002
Narsisti on julma läheisilleen.
- Anonyymi00003
Äitisi on vain huolissaan sinusta.
- Anonyymi00004
Narsisti on aina tavallaan kateellinen toisille. Narsisti ei ole ikinä tyytyväinen omaan elämäänsä vaan kateus ja katkeruus kalvaa koko ajan.
- Anonyymi00005
Toisaalta sen voi nähdä oikeudenmukaisenakin että kateellinen narsisti joutuu itse kärsimään pahoinvointia koska hän itse tahtoo pahaa muille. Olisi epäoikeudenmukaista jos pahantahtoinen ja vahingoniloinen ihminen kokisi sisimässään iloa ja tyytyväisyyttä elämäänsä.
- Anonyymi00006
äitisi vain välittää sinusta ja haluaa sinun parastasi
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Toisaalta sen voi nähdä oikeudenmukaisenakin että kateellinen narsisti joutuu itse kärsimään pahoinvointia koska hän itse tahtoo pahaa muille. Olisi epäoikeudenmukaista jos pahantahtoinen ja vahingoniloinen ihminen kokisi sisimässään iloa ja tyytyväisyyttä elämäänsä.
Narsisti tosiaan kärsii itsekkin koska ei voi nauttia omasta elämästään hetkeäkään.
- Anonyymi00008
Narsisti puree kynsiä ja sormilihaa. Narsistilla on paha olla itsensä kanssa, nauraa vähän ja poskilihakset on jatkuvasti tiukalla.
Monet narsistit kallistuu korvalääkkeen puolelle. - Anonyymi00009
Omaan kyvyn nauttia elämästä paljaalla.
- Anonyymi00010
Laitoin narsistin tirisemään muutama vuosi sitten. Kuulema tirisee kivasti vielä tänä päivänä.
- Anonyymi00011
Katsoitko peiliin ja löysit sieltä itsesi.
- Anonyymi00012
Riistakameraan oli jäänyt kuva, kun villiintynyt narsisti nuuhki polun varren kiveä. Sitten se nosti jalkaa ja jätti omat merkkinsä.
- Anonyymi00013
Elän onnellista ja leppoisaa elämää sen jälkeen kun katkoin välit myrkyllisiin narsisteihin.
- Anonyymi00015
Myös samoin tehnyt.
- Anonyymi00016
Narsistit ovat todelliselta luonteeltaan aina epävarmoja ja heikkoja.
- Anonyymi00017
Lähinarsistini kiukkuaa ja hermostuu helposti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497