Ehdotin vaimolle vierasta miestä.
Vaimo kertoi työmaalla olevan kaksi miestä jotka on ehdotellut illanviettoa heidän kanssa!
Vaimo kysyi pitäisikö hänen suostua antamaan toiselle miehelle vai molemmille?
Haittaisiko minua jos vaimoa panisi 2 miestä?
Vähän tarttui sanat kurkkuun kun sanoin ettei minua haittaisi!
Vaimo sanoi miehen olevan viikonlopun yksin kotona kun hänen Vaimo on katsomassa vanhempiaan 5 vuorokautta.
Vaimo sanoi suostuvansa miehen ehdotukseen jos minä haluan toisen miehen panevan mun vaimoa, kerroin haluavani.
Vaimo kertoi
6
895
Vastaukset
- Anonyymi00003
OROTAT VARMAAN KIIMASENA KUN TIERÄT VAIMOAS NUSSITAAN KIIHOTAVAA NUOLE PILLU KUNTULEE KOTIIN
- Anonyymi00004
Minä annoin 28 vuotiaalle vaimolleni luvan käydä vieraissa ja hän on käynyt siellä. Tykästyin tähän sopimuksemme ihan sairaanpaljon! Aihe pyörii mielessäni jokapäiväistä ja se ruokkii mielikuvitustani todella paljon, esim istumme keittiössä ruokailemassa ja keskustelumme aikana katselen hänen kauniita kasvojaan ja mietin kuinka vieras mies riisuu vaimoni katsellen hänen alastonta vartaloa hyväillen ja suudellen häntä kaikkialle. Mies ottaa vaimoni kauniit kasvot käsiinsä ja suutelee kuumasti rakkaani huulia joka silmät suljettuina antautuu miehelle. Voin kuvitella erilaisia tapahtumia vaimoni seksi kokemuksina, osan tapahtuneista hän kertoo ja ne jotka kuvittelen ovat yhtä kiihottava kuin ne jotka todella ovat tapahtuneet. Kun kuvittelen tapahtumia niin tuntuu että olen tilanteessa mukana katsellen hänen aktiaan alusta loppuun. Vaimoni kertoo kokemuksistaan joita on kiihottavaa kuulla, kun hän kertoo kokemuksistaan yhdyntämme aikana niin laukean todella nopeasti, ihan liiankin pian. Uusi erektio syntyy samoilla kertomuksilla joten ei ongelmaa. Tässä vähän aikaa sitten vaimoni vastasi puhelimeen ja kuulin että taitaa mies olla langan toisessa päässä vaimo puheli kuin keräävä kissa. Hän huikkasi minulle että saanko käydä vähän kyläreissulla, tiesin mitä se tarkoittaa. Lupasin mennä.
Vaimo kävi suihkussa ja puolen tunnin kuluttua auto saapui kadun reunaan. Vaimoni antoi lähtösuukon ja lupasi tulla joko myöhään tai seuraavana aamuna. Katsoin ikkunasta kun vaimoni meni odottavan auton sisään, siellä mies suuteli Vaimoani suulle usean suukon ja sitten auto lähti. Vaimoni palasi kotiin seuraavana päivänä puoliltspäivin, oli nauttinut yöstä ja aamustakin. Niin nautin minäkin ajatuksista joita pyöri mielessäni kun hän oli poissa. - Anonyymi00005
''Tänään kotona - huomenna vieraissa ''
- Anonyymi00006
Kaikkia vaimoni kokemuksia en siis halua tietää, ne saavat pysyä hänen salaisuuksinaan ja niistäkin minä pidän jopa erityisesti.
- Anonyymi00010
Meillä minä saan hommata. miehiä panemaan vaimoa.
Vaimoa saadaan panna aina kun halutaan ja vaimo tykkää kun hän imee toisen kullia ja toinen panee takaapäin.
Vaimo kieltäytyy suutelemasta suulle on kuulemma liian henkilökohtaista suudella suulle?
Vieraan kullin imeminen vieraan sperman nieleminen paneminen pilluun tai anaaliin niin eikä nämä ole henkilökohtaisia juttuja?
En valita mutta ihmettelen vain! - Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Meillä minä saan hommata. miehiä panemaan vaimoa.
Vaimoa saadaan panna aina kun halutaan ja vaimo tykkää kun hän imee toisen kullia ja toinen panee takaapäin.
Vaimo kieltäytyy suutelemasta suulle on kuulemma liian henkilökohtaista suudella suulle?
Vieraan kullin imeminen vieraan sperman nieleminen paneminen pilluun tai anaaliin niin eikä nämä ole henkilökohtaisia juttuja?
En valita mutta ihmettelen vain!Mun vaimo pyytää jopa minua pyytämään miehiä panemaan häntä.
Vaimo haluaa nimen omaan useampaa miestä.
Vaimo on ollut ennen minua avoimessa suhteessa.
Meilläkin on ollut välillä vapaita suhteita ja vaimo päässyt iskemään panokavereita itselleen.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6202364Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,281182- 1091138
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki101016- 92916
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101875Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?91787Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64741
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e229623