Kovin on p*llystä fiilikset.
Onkohan sitä vaan väsynyt ja sosiaalinen akku tyhjä?
Toivottavasti tästä paranee iltaa kohti.
Väsymystäkö vain
19
316
Vastaukset
- Anonyymi00001
mulla on hyvä päivä.🫶 positiivisuutta lähetän sulle
- Anonyymi00002
Kiitos. Mukavaa päivää.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kiitos. Mukavaa päivää.
🫶🫶
Aivan puhki kanssa. Ei kiinnosta mikään juuri nyt.
,🐻🐼- Anonyymi00007
Moi!
Täällä myös ollaan ihan loppu.
(kaiken suhteen)
Tosin tavallaan kiinnostaisi monikin asia,
mutta kun ei vaan ole voimia,
eikä oikein enää mahdollistakaan mikään.
Ärsyttävän ristiriitaista fiilistä kun kiinnostaisi mutta silti on luovutusmoodissa kaiken suhteen.
〰️🐹🫖🍯🐻〰️
Ps
Parempi myöhään ku ei ollenkaan....
Synttärionnittelut 🤗🎂 - Anonyymi00009
Mikä ihmeen lasten hoitaja setä tämä on?
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Moi!
Täällä myös ollaan ihan loppu.
(kaiken suhteen)
Tosin tavallaan kiinnostaisi monikin asia,
mutta kun ei vaan ole voimia,
eikä oikein enää mahdollistakaan mikään.
Ärsyttävän ristiriitaista fiilistä kun kiinnostaisi mutta silti on luovutusmoodissa kaiken suhteen.
〰️🐹🫖🍯🐻〰️
Ps
Parempi myöhään ku ei ollenkaan....
Synttärionnittelut 🤗🎂Ahaa, siis naisena esiintyvä mies 🤔
Anonyymi00007 kirjoitti:
Moi!
Täällä myös ollaan ihan loppu.
(kaiken suhteen)
Tosin tavallaan kiinnostaisi monikin asia,
mutta kun ei vaan ole voimia,
eikä oikein enää mahdollistakaan mikään.
Ärsyttävän ristiriitaista fiilistä kun kiinnostaisi mutta silti on luovutusmoodissa kaiken suhteen.
〰️🐹🫖🍯🐻〰️
Ps
Parempi myöhään ku ei ollenkaan....
Synttärionnittelut 🤗🎂Kaikilla on näköjään samat fiilikset🙄
Kiitos onnitteluista, tais olla huhtikuulla 🎁
🧸🐼
- Anonyymi00004
Täällä kans, aamu alkoi ihan hyvin. Vaan muutamat surkeat sattumukset ja yks huono uutinen veti fiilikset pohjamutiin. Nyt pitää vähän aikaa vaan mököttää😞
- Anonyymi00005
Mitä huonoja uutisia sait?
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitä huonoja uutisia sait?
Läheiseltä sain huonoja uutisia. Tunnen oloni epätoivoiseksi. Ei vaan jaksais.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Läheiseltä sain huonoja uutisia. Tunnen oloni epätoivoiseksi. Ei vaan jaksais.
🫂
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
🫂
Kiitos, nyt jo parempi. Onneksi asioilla on taipumus järjestyä.
Mutta haleja ei ole koskaan liikaa🥰
- Anonyymi00006
Minulla huonoon fiilikseen auttaa, kun teen jotain, mistä tykkään, liikun (siis kunnolla, hikeen asti) ja/tai teen jonkun homman, joka on pitänyt tehdä (esim. Siivous).
- Anonyymi00008
Juu monesti toimii. Ei pääse vielä liikkumaan, kun pitää tehdä töitäkin 🫣.
- Anonyymi00012
ehkä se on vain rahan puute jolloin ei ole rahaa harrastaa, eikä ostaa ruokaa jonka aihruttaa valtionpetturi Petteri Orpo mielenviksidills säädtöpäätöksillään, tuhaa suomen.
- Anonyymi00013
Tahtoo tavata raisan
- Anonyymi00015
Puhti on poissa, mutta intoa olisi. Mentävä taas päikkäreille.
- Anonyymi00017
mysteeriä,
pelkoa,
tunnelmallista romanttisuutta,
suunta, totuus tai tulevaisuus on epäselvä,
epävarmuutta,
peittyneisyyttä ja sitä, ettei kaikki ole vielä näkyvissä
sekavuutta,
ylikuormitusta ,
jokin asia elämässä tuntuu epäselvältä tai “sotkuiselta”
mieli yrittää käsitellä liikaa tietoa kerralla,
jokin tilanne ei vielä hahmotu kunnolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483