Savonlinnan perhesurma

Anonyymi-ap

64

1115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Jonkun verran harmittaa tuo hyväkuntoisen näköisen talon tuhoutuminen. Olikohan vakuutukset riittävät. Toisaalta onko syytetyllä miten hyvät rahavarat kun oli luvannut maksaa naapurille hyvin perheen pelastamisesta?

    • Anonyymi00002

      Eiköhän tuo talojuttukin selviä. Luulisi että sossu hoitaa vakuutukset kuntoon kun vuokraa persaukisille lukaalfja yksityisiltä markkinoilta?

      • Anonyymi00003

        Saunan taa.......


    • Anonyymi00008

      Pitäisi vapauttaa. Eihän tuossa tapahtunut edes mitään rikosta.

    • Anonyymi00009

      NYMAN HALLITSEE

    • Anonyymi00011

      Iltalehden mukaan isoisä on oikeudessa sanonut lyöneensä syytettyä baarin edustalla. Väkivalta on ilmeisesti ollut tuttua Saralle ja altistanut väkivaltaiseen suhteeseen myöhemmin.

      • Anonyymi00025

        Tuon syytetyn suku oli kieltänyt Saraa muuttamasta kun Sara yritti lasten kanssa muuttaa pois Savonlinnasta ja syytetyn veli kieltänyt vielästä lapsia pois .


      • Anonyymi00026

        Mitä sä tekisit jos sun päälle käydään veitsen kanssa. Annatko tappaa itsesi vai puolustatko ? Suomessa tuomitaan vaik puolustat omaa henkeäsi.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Mitä sä tekisit jos sun päälle käydään veitsen kanssa. Annatko tappaa itsesi vai puolustatko ? Suomessa tuomitaan vaik puolustat omaa henkeäsi.

        No enpä tiedä, mutta niissä piireissä missä liikun ei ole kovinkaan suurta riskiä, että joku puukkoon tarttuu.
        Enkä todennäköisesti toisesta henkeä saisi pois vaikka tulisi tuollainen tilanne.


      • Anonyymi00048

        Onko suurenkin tietäjän olo, kun huhuja omien sanojesikin mukaan levittelee?


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Onko suurenkin tietäjän olo, kun huhuja omien sanojesikin mukaan levittelee?

        Kyllä on mahtava olo, mutta sinua taitaa riepoa?
        Osuko?


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Tuon syytetyn suku oli kieltänyt Saraa muuttamasta kun Sara yritti lasten kanssa muuttaa pois Savonlinnasta ja syytetyn veli kieltänyt vielästä lapsia pois .

        Joo ja sisko manibuloi kanssa jäämään.


    • Anonyymi00013

      Aikamoista mainosta taas savonlinnalle. Miten täällä koko ajan tapahtuukin kaikkia ikäviä asioita ?

    • Anonyymi00014

      Suunnilleen jokainen todista kertoo ottaneensa valokuvia paikalta! Sehän se on ensimmäinen asia mikä on mielessä!!

    • Anonyymi00015

      On tutkinnan kannalta hyvä että on erilaista kuvamateriaalia paikalta ihan onlinena.

      • Anonyymi00017

        Joopa joo!!! Eräskin kertoo ottaneensa shokin takia videoo kun piti valokuva ottaa. Mitään muuta kun uteliaisuutta ja voi Someen laitella kuvia!


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Joopa joo!!! Eräskin kertoo ottaneensa shokin takia videoo kun piti valokuva ottaa. Mitään muuta kun uteliaisuutta ja voi Someen laitella kuvia!

        Pitäisikö tuossakin tilanteessa vaan ymmärtää ja rauhoitella murhaajaa??


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Pitäisikö tuossakin tilanteessa vaan ymmärtää ja rauhoitella murhaajaa??

        No ei tietenkään, ja eipä silloin kukaan tiennyt että on sytyttänyt palon, mutta tuo kuvien ottaminen on törkeyden huippu!!


    • Anonyymi00018

      Tuollainen perhe murhaaja sähkötuoliin. Psykopaatti

      • Anonyymi00020

        Voi olla linnassa jokainen päivä haastava?


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Voi olla linnassa jokainen päivä haastava?

        Liskolla lusii, mielentila tutkimus vielä tekemättä niin voi olla ettei linnaan edes joudu.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Liskolla lusii, mielentila tutkimus vielä tekemättä niin voi olla ettei linnaan edes joudu.

        Äkkiä vaan uutta tyttöystävää etsimään!??


    • Anonyymi00024

      Eikö muita ihmetytä mistä nämä kerkesivät palopaikalle joista todistaja puhuu....
      "Todistajan mukaan talon pihassa oli paljon tummapukuisia miehiä sekä vähäpukeinen mies kenties oluttölkki kädessä."

    • Anonyymi00028

      Onko kantasuomalainen tuo murhapolttaja? Valtamedia tietysti vaikenee asiasta...

    • Anonyymi00029

      Veikkaan että nimikirjosta löytyy allan leif richard kyösti tai roni ainakin. Ei ole mukana teuvo kalevi eikä heikki?

    • Anonyymi00031

      Olen asunut kyseisen henkilön lähellä kun oli nuori teki silloin jo ilkeyksiä oli aika yksinkertaisen oloinen poika ja mitä tiedän niin savonlinnan nymannit puolustaa jo periaatteesta😩uskon että on tehnyt tuon polttomurhan aivan tunteeton, höpöttäävät jumalan armahduksesta mutta loppujen lopuksi eibät tajua perimmäistä sanomaa!!

      • Anonyymi00032

        Ihmetellä täytyy, että joku alkaa tuollaista hyysäämään ja vielä lapsia tekemään!?


      • Anonyymi00034

        On tehny .Ei syytön kasvojaan peittelis eikä mielentilaan pyytelis.Tuo as ajajakin varmaan sanoo omas mielessään syyllinen mu hänen on pakko puolustaa .


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        On tehny .Ei syytön kasvojaan peittelis eikä mielentilaan pyytelis.Tuo as ajajakin varmaan sanoo omas mielessään syyllinen mu hänen on pakko puolustaa .

        Olisiko kantaväestöön kuuluva saanut tuollaista kohtelua oikeudenkäynnissä? Tämä vellihousu sai tehdä mitä halusi! Ei tarvinnut tulla paikalle ja puhekykykin hävisi!? Voi että toivon, että tuo paskiainen vielä tuntee nahoissaan, mitä tuli tehtyä!!


    • Anonyymi00037

      Aleksin tuntien hän on hyvä näyttelijä ja täysin empatiakyvytön .Hän olis tarvinnut apua jo lapsena mielen ongelmiinsa .

    • Anonyymi00038

      Albin päätoimittajakin sanoo et oikeudenkäyntiä johtaakin Nyman ei oikeuden tuomari ja media yritti kuvata niin poliisit teki hänen ympärille muurin ettei voi kuvata .Uskokaa vaan kun ollaan suomes tuo pääsee tuosta vielä vapaaksi kun uskovat sen esitelmän mis juoksi pyyhe ympärillä ulos .

      • Anonyymi00039

        Maksaako Alibi omaisille rahaa jutusta? Tuntuisi kornilta rahastaa kuolleilla kun vielä lapsia osa.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Maksaako Alibi omaisille rahaa jutusta? Tuntuisi kornilta rahastaa kuolleilla kun vielä lapsia osa.

        Toivottavasti ei maksa tälle murhaajalle! Niin hulluksi on maailma mennyt, etten ihmettele, jos vaikka maksaakin.


    • Anonyymi00041

      Toivottavasti ei mee tää keissi niiku Ulvilan ukon tappaminen. Tutkiva poliisi sössi siellä todisteet.

      • Anonyymi00042

        Sössön, Sössön söö. Nuku välillä.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Sössön, Sössön söö. Nuku välillä.

        Kävipä miten vaan liian vähällä pääsee. Torille jalkapuuhun, ja jokainen saa käydä sanomassa sanottavansa hänelle ja vähän taputtamassa poskelle.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Kävipä miten vaan liian vähällä pääsee. Torille jalkapuuhun, ja jokainen saa käydä sanomassa sanottavansa hänelle ja vähän taputtamassa poskelle.

        Hirveän kalliiksi tulee näitä vankilassa elättää, sähkötuoliin.....


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Hirveän kalliiksi tulee näitä vankilassa elättää, sähkötuoliin.....

        Sähkötuoli olis hyvä pistää päälle sillon kun pörssisähkö on ilmasta?


    • Anonyymi00047

      Ulvilan murhamysteeri oli ikävä juttu kun murhaajat voi väittää vaikka mitä ja syyttjän pitäs pystyy pistään vastaan. Ja ensin voidaan kertoo ihan valeita ja sit ilmotetaan että tuli valeheltua.

    • Anonyymi00051

      Kuka tuolla kopurintiellä asuu mistä hänet kiinniotettiin??

      • Anonyymi00052

        Sen sisko nykyinen kinnunen löytyy aleksin facestakin


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Sen sisko nykyinen kinnunen löytyy aleksin facestakin

        Jännästi toisena päivänä ei siskoakaan näkynyt salissa enää


      • Anonyymi00058

        Sisko


    • Anonyymi00055

      Montako näitä sisaruksia on?
      Tiesin veljestä, mutta en ikinä ole kuullut siskosta.

      • Anonyymi00057

        Veli ja 2 sisko puolta


    • Anonyymi00059

      Mikä hulluus savonlinnassa riivaa ?

      • Anonyymi00060

        Olisko liian pienet ympyrät lisääntyneiden kesken?


    • Anonyymi00061

      Sitä täällä huumeet aiheuttaa. Ja piru vaeltaa vapaana.

      • Anonyymi00062

        Nämäkö ne Pihlajaniemelläkin viime yönä poliisia työllisti?


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Nämäkö ne Pihlajaniemelläkin viime yönä poliisia työllisti?

        Kyllä, täällä on paha huumeongelma. Huumeita myös tuotetaan täällä. Yksi jäi jo kiinni.


    • Anonyymi00063

      Veikkaan ettei perheensä murhaajan elämä tule olemaan helppoa, ei vankilassa eikä varsinkaan siviilissä. Ihan oikeinhan se onkin.

      • Anonyymi00065

        Toivotaan juuri sitä!!


    • Anonyymi00068

      Onko ajan kysymys kun näitä tulee lisää, jos ei huimeita saada kuriin ?

      • Anonyymi00069

        Toivottavasti ei lapsille satu enää mitään, mutta sääliksi käy muutamia hallitsijoiden lapsia, kun vanhemmat autoilee silmät tapillaan lapset takapenkillä.
        Voivat olla muuten vaikka kuinka hyviä vanhempia, mutta jotain kertoo kuitenkin


    • Anonyymi00070

      Nymanin pilkkaajille tiedoksi, salitreeni ja tiukka ruokavalio alkaneet.

      • Anonyymi00072

        15-veenä otti 90 kg penkistä ilman treeniä.


      • Anonyymi00074
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        15-veenä otti 90 kg penkistä ilman treeniä.

        15-vuotiaana se otti setämiehiltä poskeen ilman treeniä.


      • Anonyymi00076

        On aikaa treenata ainakin sellainen 15vuotta💪


    • Anonyymi00073

      Huumeongelma on Savonlinnassa käsistä irronnut. Pahaa jälkeä tulee lisää.

    • Anonyymi00078

      Savonlinna on kuoleva kaupunki.

      • Anonyymi00079

        Ihanko tosi! Sitähän ei ole kirjoitettu näillä palstoilla kun noin tuhat kertaa! Taidat olla hieman jälkeenjäänyt..


      • Anonyymi00080
        Anonyymi00079 kirjoitti:

        Ihanko tosi! Sitähän ei ole kirjoitettu näillä palstoilla kun noin tuhat kertaa! Taidat olla hieman jälkeenjäänyt..

        No tottapa tuo puhhuu.


    • Anonyymi00081

      Piru ahkeroi Savonlinnassa.

    • Anonyymi00082
      UUSI

      Savonlinna saa muuten koko ajan paskaa julkisuutta.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe