https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012056831.html
Järkyttävää. Onko huumeet taustalla ?
Savonlinnan perhesurma
64
1115
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jonkun verran harmittaa tuo hyväkuntoisen näköisen talon tuhoutuminen. Olikohan vakuutukset riittävät. Toisaalta onko syytetyllä miten hyvät rahavarat kun oli luvannut maksaa naapurille hyvin perheen pelastamisesta?
- Anonyymi00002
Eiköhän tuo talojuttukin selviä. Luulisi että sossu hoitaa vakuutukset kuntoon kun vuokraa persaukisille lukaalfja yksityisiltä markkinoilta?
- Anonyymi00003
Saunan taa.......
- Anonyymi00008
Pitäisi vapauttaa. Eihän tuossa tapahtunut edes mitään rikosta.
- Anonyymi00009
NYMAN HALLITSEE
- Anonyymi00011
Iltalehden mukaan isoisä on oikeudessa sanonut lyöneensä syytettyä baarin edustalla. Väkivalta on ilmeisesti ollut tuttua Saralle ja altistanut väkivaltaiseen suhteeseen myöhemmin.
- Anonyymi00025
Tuon syytetyn suku oli kieltänyt Saraa muuttamasta kun Sara yritti lasten kanssa muuttaa pois Savonlinnasta ja syytetyn veli kieltänyt vielästä lapsia pois .
- Anonyymi00026
Mitä sä tekisit jos sun päälle käydään veitsen kanssa. Annatko tappaa itsesi vai puolustatko ? Suomessa tuomitaan vaik puolustat omaa henkeäsi.
- Anonyymi00033
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mitä sä tekisit jos sun päälle käydään veitsen kanssa. Annatko tappaa itsesi vai puolustatko ? Suomessa tuomitaan vaik puolustat omaa henkeäsi.
No enpä tiedä, mutta niissä piireissä missä liikun ei ole kovinkaan suurta riskiä, että joku puukkoon tarttuu.
Enkä todennäköisesti toisesta henkeä saisi pois vaikka tulisi tuollainen tilanne. - Anonyymi00048
Onko suurenkin tietäjän olo, kun huhuja omien sanojesikin mukaan levittelee?
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Onko suurenkin tietäjän olo, kun huhuja omien sanojesikin mukaan levittelee?
Kyllä on mahtava olo, mutta sinua taitaa riepoa?
Osuko? - Anonyymi00053
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tuon syytetyn suku oli kieltänyt Saraa muuttamasta kun Sara yritti lasten kanssa muuttaa pois Savonlinnasta ja syytetyn veli kieltänyt vielästä lapsia pois .
Joo ja sisko manibuloi kanssa jäämään.
- Anonyymi00013
Aikamoista mainosta taas savonlinnalle. Miten täällä koko ajan tapahtuukin kaikkia ikäviä asioita ?
- Anonyymi00014
Suunnilleen jokainen todista kertoo ottaneensa valokuvia paikalta! Sehän se on ensimmäinen asia mikä on mielessä!!
- Anonyymi00015
On tutkinnan kannalta hyvä että on erilaista kuvamateriaalia paikalta ihan onlinena.
- Anonyymi00017
Joopa joo!!! Eräskin kertoo ottaneensa shokin takia videoo kun piti valokuva ottaa. Mitään muuta kun uteliaisuutta ja voi Someen laitella kuvia!
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Joopa joo!!! Eräskin kertoo ottaneensa shokin takia videoo kun piti valokuva ottaa. Mitään muuta kun uteliaisuutta ja voi Someen laitella kuvia!
Pitäisikö tuossakin tilanteessa vaan ymmärtää ja rauhoitella murhaajaa??
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Pitäisikö tuossakin tilanteessa vaan ymmärtää ja rauhoitella murhaajaa??
No ei tietenkään, ja eipä silloin kukaan tiennyt että on sytyttänyt palon, mutta tuo kuvien ottaminen on törkeyden huippu!!
- Anonyymi00018
Tuollainen perhe murhaaja sähkötuoliin. Psykopaatti
- Anonyymi00020
Voi olla linnassa jokainen päivä haastava?
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Voi olla linnassa jokainen päivä haastava?
Liskolla lusii, mielentila tutkimus vielä tekemättä niin voi olla ettei linnaan edes joudu.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Liskolla lusii, mielentila tutkimus vielä tekemättä niin voi olla ettei linnaan edes joudu.
Äkkiä vaan uutta tyttöystävää etsimään!??
- Anonyymi00024
Eikö muita ihmetytä mistä nämä kerkesivät palopaikalle joista todistaja puhuu....
"Todistajan mukaan talon pihassa oli paljon tummapukuisia miehiä sekä vähäpukeinen mies kenties oluttölkki kädessä." - Anonyymi00028
Onko kantasuomalainen tuo murhapolttaja? Valtamedia tietysti vaikenee asiasta...
- Anonyymi00029
Veikkaan että nimikirjosta löytyy allan leif richard kyösti tai roni ainakin. Ei ole mukana teuvo kalevi eikä heikki?
- Anonyymi00031
Olen asunut kyseisen henkilön lähellä kun oli nuori teki silloin jo ilkeyksiä oli aika yksinkertaisen oloinen poika ja mitä tiedän niin savonlinnan nymannit puolustaa jo periaatteesta😩uskon että on tehnyt tuon polttomurhan aivan tunteeton, höpöttäävät jumalan armahduksesta mutta loppujen lopuksi eibät tajua perimmäistä sanomaa!!
- Anonyymi00032
Ihmetellä täytyy, että joku alkaa tuollaista hyysäämään ja vielä lapsia tekemään!?
- Anonyymi00034
On tehny .Ei syytön kasvojaan peittelis eikä mielentilaan pyytelis.Tuo as ajajakin varmaan sanoo omas mielessään syyllinen mu hänen on pakko puolustaa .
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
On tehny .Ei syytön kasvojaan peittelis eikä mielentilaan pyytelis.Tuo as ajajakin varmaan sanoo omas mielessään syyllinen mu hänen on pakko puolustaa .
Olisiko kantaväestöön kuuluva saanut tuollaista kohtelua oikeudenkäynnissä? Tämä vellihousu sai tehdä mitä halusi! Ei tarvinnut tulla paikalle ja puhekykykin hävisi!? Voi että toivon, että tuo paskiainen vielä tuntee nahoissaan, mitä tuli tehtyä!!
- Anonyymi00037
Aleksin tuntien hän on hyvä näyttelijä ja täysin empatiakyvytön .Hän olis tarvinnut apua jo lapsena mielen ongelmiinsa .
- Anonyymi00038
Albin päätoimittajakin sanoo et oikeudenkäyntiä johtaakin Nyman ei oikeuden tuomari ja media yritti kuvata niin poliisit teki hänen ympärille muurin ettei voi kuvata .Uskokaa vaan kun ollaan suomes tuo pääsee tuosta vielä vapaaksi kun uskovat sen esitelmän mis juoksi pyyhe ympärillä ulos .
- Anonyymi00039
Maksaako Alibi omaisille rahaa jutusta? Tuntuisi kornilta rahastaa kuolleilla kun vielä lapsia osa.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Maksaako Alibi omaisille rahaa jutusta? Tuntuisi kornilta rahastaa kuolleilla kun vielä lapsia osa.
Toivottavasti ei maksa tälle murhaajalle! Niin hulluksi on maailma mennyt, etten ihmettele, jos vaikka maksaakin.
- Anonyymi00041
Toivottavasti ei mee tää keissi niiku Ulvilan ukon tappaminen. Tutkiva poliisi sössi siellä todisteet.
- Anonyymi00042
Sössön, Sössön söö. Nuku välillä.
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Sössön, Sössön söö. Nuku välillä.
Kävipä miten vaan liian vähällä pääsee. Torille jalkapuuhun, ja jokainen saa käydä sanomassa sanottavansa hänelle ja vähän taputtamassa poskelle.
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Kävipä miten vaan liian vähällä pääsee. Torille jalkapuuhun, ja jokainen saa käydä sanomassa sanottavansa hänelle ja vähän taputtamassa poskelle.
Hirveän kalliiksi tulee näitä vankilassa elättää, sähkötuoliin.....
- Anonyymi00046
Anonyymi00044 kirjoitti:
Hirveän kalliiksi tulee näitä vankilassa elättää, sähkötuoliin.....
Sähkötuoli olis hyvä pistää päälle sillon kun pörssisähkö on ilmasta?
- Anonyymi00047
Ulvilan murhamysteeri oli ikävä juttu kun murhaajat voi väittää vaikka mitä ja syyttjän pitäs pystyy pistään vastaan. Ja ensin voidaan kertoo ihan valeita ja sit ilmotetaan että tuli valeheltua.
- Anonyymi00051
Kuka tuolla kopurintiellä asuu mistä hänet kiinniotettiin??
- Anonyymi00052
Sen sisko nykyinen kinnunen löytyy aleksin facestakin
- Anonyymi00054
Anonyymi00052 kirjoitti:
Sen sisko nykyinen kinnunen löytyy aleksin facestakin
Jännästi toisena päivänä ei siskoakaan näkynyt salissa enää
- Anonyymi00058
Sisko
- Anonyymi00055
Montako näitä sisaruksia on?
Tiesin veljestä, mutta en ikinä ole kuullut siskosta.- Anonyymi00057
Veli ja 2 sisko puolta
- Anonyymi00059
Mikä hulluus savonlinnassa riivaa ?
- Anonyymi00060
Olisko liian pienet ympyrät lisääntyneiden kesken?
- Anonyymi00061
Sitä täällä huumeet aiheuttaa. Ja piru vaeltaa vapaana.
- Anonyymi00062
Nämäkö ne Pihlajaniemelläkin viime yönä poliisia työllisti?
- Anonyymi00066
Anonyymi00062 kirjoitti:
Nämäkö ne Pihlajaniemelläkin viime yönä poliisia työllisti?
Kyllä, täällä on paha huumeongelma. Huumeita myös tuotetaan täällä. Yksi jäi jo kiinni.
- Anonyymi00063
Veikkaan ettei perheensä murhaajan elämä tule olemaan helppoa, ei vankilassa eikä varsinkaan siviilissä. Ihan oikeinhan se onkin.
- Anonyymi00065
Toivotaan juuri sitä!!
- Anonyymi00068
Onko ajan kysymys kun näitä tulee lisää, jos ei huimeita saada kuriin ?
- Anonyymi00069
Toivottavasti ei lapsille satu enää mitään, mutta sääliksi käy muutamia hallitsijoiden lapsia, kun vanhemmat autoilee silmät tapillaan lapset takapenkillä.
Voivat olla muuten vaikka kuinka hyviä vanhempia, mutta jotain kertoo kuitenkin
- Anonyymi00070
Nymanin pilkkaajille tiedoksi, salitreeni ja tiukka ruokavalio alkaneet.
- Anonyymi00072
15-veenä otti 90 kg penkistä ilman treeniä.
- Anonyymi00074
Anonyymi00072 kirjoitti:
15-veenä otti 90 kg penkistä ilman treeniä.
15-vuotiaana se otti setämiehiltä poskeen ilman treeniä.
- Anonyymi00076
On aikaa treenata ainakin sellainen 15vuotta💪
- Anonyymi00073
Huumeongelma on Savonlinnassa käsistä irronnut. Pahaa jälkeä tulee lisää.
- Anonyymi00078
Savonlinna on kuoleva kaupunki.
- Anonyymi00079
Ihanko tosi! Sitähän ei ole kirjoitettu näillä palstoilla kun noin tuhat kertaa! Taidat olla hieman jälkeenjäänyt..
- Anonyymi00080
Anonyymi00079 kirjoitti:
Ihanko tosi! Sitähän ei ole kirjoitettu näillä palstoilla kun noin tuhat kertaa! Taidat olla hieman jälkeenjäänyt..
No tottapa tuo puhhuu.
- Anonyymi00081
Piru ahkeroi Savonlinnassa.
- Anonyymi00082UUSI
Savonlinna saa muuten koko ajan paskaa julkisuutta.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412