Välillä käy mielessä että mitä jos

Anonyymi-ap

Olenkin kuvitellut kaiken. En halua herätä tästä psykoosista.

23

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Älä herää. Tule psykoosissa mun luokse.

      • Anonyymi00002

        Tämä oli jo koomista 😂


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Tämä oli jo koomista 😂

        😆


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Tämä oli jo koomista 😂

        Voin antaa sulle hullun nappeja.


      • Anonyymi00006

        Kyl😁


    • Anonyymi00008

      Mieti meidän tilannetta. Ajattele kuin paljon aikaa olen käyttänyt sun miettimiseen. Meidän viime tapaaminen oli ihana. Näiden pitäisi kertoa kuin paljon haluan susta pitää huolta. Toivottavasti huomenna nähdään ja voidaan olla rauhassa kahdenkesken. Olisi mukava uppoutua sun silmiin ja ottaa sut halaukseen. Muista että sun ei tarvi olla täydellinen, vaikka oletkin täydellinen.

      • Anonyymi00011

        Älä pahenna mun psykoosia. Kirjoitat niin kauniisti, että oon sulaa vahaa. Toivottavasti nähdään, mutta harvemmin se menee niinkuin elokuvissa. Täydellisyys on kaukana minusta. Olet rakas.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Älä pahenna mun psykoosia. Kirjoitat niin kauniisti, että oon sulaa vahaa. Toivottavasti nähdään, mutta harvemmin se menee niinkuin elokuvissa. Täydellisyys on kaukana minusta. Olet rakas.

        Sulla on ihana ujo luonne ja rauhallinen olemus. Tekee mut aina iloiseksi kun saan olla sun seurassa. Onnellinen olisin jos saisin sua kädestä pitää ja omaksi kutsua ❤️. Ei sua voi mitenkään muuttaa, eikö se ole täydellisyyden merkki?


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Sulla on ihana ujo luonne ja rauhallinen olemus. Tekee mut aina iloiseksi kun saan olla sun seurassa. Onnellinen olisin jos saisin sua kädestä pitää ja omaksi kutsua ❤️. Ei sua voi mitenkään muuttaa, eikö se ole täydellisyyden merkki?

        Hyi, en halua yhtään uutta ihmistä elämääni enää koskaan!


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Sulla on ihana ujo luonne ja rauhallinen olemus. Tekee mut aina iloiseksi kun saan olla sun seurassa. Onnellinen olisin jos saisin sua kädestä pitää ja omaksi kutsua ❤️. Ei sua voi mitenkään muuttaa, eikö se ole täydellisyyden merkki?

        Tallennan nämä sanat sydämeeni 🥹. En tiennyt tällaisesta mitään.. ❤️ Minäkin olisin onnellinen sun kanssa ❤️


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Tallennan nämä sanat sydämeeni 🥹. En tiennyt tällaisesta mitään.. ❤️ Minäkin olisin onnellinen sun kanssa ❤️

        Ootko kultani? Mars mun luo, täällä odottaa maxi-luokan yllätys 💋. Tulisi ikimuistettava kesä, kun saisin hemmotella ja hipsutella sua. Tietenkin siitä eteenpäin ja ♾️ asti. Matkalla tietenkin ihana 👑 saisi 💍.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Ootko kultani? Mars mun luo, täällä odottaa maxi-luokan yllätys 💋. Tulisi ikimuistettava kesä, kun saisin hemmotella ja hipsutella sua. Tietenkin siitä eteenpäin ja ♾️ asti. Matkalla tietenkin ihana 👑 saisi 💍.

        Nyt lupailet joo liikoja liian nopeasti. En mahda olla se sun kulta.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Nyt lupailet joo liikoja liian nopeasti. En mahda olla se sun kulta.

        Anteeksi innostuin liikaa susta 😅.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Nyt lupailet joo liikoja liian nopeasti. En mahda olla se sun kulta.

        Anna jokin vinkki, niin tiedetään kenen kulta olet. 😊


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Anteeksi innostuin liikaa susta 😅.

        Jaa se oli sitä 😅.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Anna jokin vinkki, niin tiedetään kenen kulta olet. 😊

        Taidan jättää tekemättä. On tässä jo paljasteltu 😊.


    • Anonyymi00009

      Sama! Mutta intuitioni ei ole ikinä väärässä, eli en ole kuvitellut.

      • Anonyymi00010

        En halua elämääni yhtään homoa!


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        En halua elämääni yhtään homoa!

        Kuka hitto nyt hompelia haluais kun kauniita naisia on vaikka miten!


    • Anonyymi00020

      Olen aika varma, että oletkin kuvitellut kaiken aina!

      • Anonyymi00021

        Minulla on aina jalat maassa ja se tarkoittaa sitä, etten halua yhtäkään uutta ihmistä elämääni! Koko projekti on ollut aina yhtä kuin paskanjauhantaa! Maan päällä ei ole yhtään sellaista ihmistä johon haluaisin koskaan tutustua! Hyi projektin aloittajat, kun aloititte kaiken minulta mitään kysymättä!


      • Anonyymi00024

        Yks nainen ei ole kuvitellut, kiitos hänelle.


    • Anonyymi00025

      Mulla ei ole ainakaan mitään psykoosia, ei ole koskaan ollutkaan. Pieni burnout vaan iski tästä kaikesta yliajattelemisesta.
      Kun kukaan ei kerro edelleenkään mitään, itse pitää yhdistellä lankoja ja selvittää solmuja.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe