Olenkin kuvitellut kaiken. En halua herätä tästä psykoosista.
Välillä käy mielessä että mitä jos
23
398
Vastaukset
- Anonyymi00001
Älä herää. Tule psykoosissa mun luokse.
- Anonyymi00002
Tämä oli jo koomista 😂
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tämä oli jo koomista 😂
😆
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tämä oli jo koomista 😂
Voin antaa sulle hullun nappeja.
- Anonyymi00006
Kyl😁
- Anonyymi00008
Mieti meidän tilannetta. Ajattele kuin paljon aikaa olen käyttänyt sun miettimiseen. Meidän viime tapaaminen oli ihana. Näiden pitäisi kertoa kuin paljon haluan susta pitää huolta. Toivottavasti huomenna nähdään ja voidaan olla rauhassa kahdenkesken. Olisi mukava uppoutua sun silmiin ja ottaa sut halaukseen. Muista että sun ei tarvi olla täydellinen, vaikka oletkin täydellinen.
- Anonyymi00011
Älä pahenna mun psykoosia. Kirjoitat niin kauniisti, että oon sulaa vahaa. Toivottavasti nähdään, mutta harvemmin se menee niinkuin elokuvissa. Täydellisyys on kaukana minusta. Olet rakas.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Älä pahenna mun psykoosia. Kirjoitat niin kauniisti, että oon sulaa vahaa. Toivottavasti nähdään, mutta harvemmin se menee niinkuin elokuvissa. Täydellisyys on kaukana minusta. Olet rakas.
Sulla on ihana ujo luonne ja rauhallinen olemus. Tekee mut aina iloiseksi kun saan olla sun seurassa. Onnellinen olisin jos saisin sua kädestä pitää ja omaksi kutsua ❤️. Ei sua voi mitenkään muuttaa, eikö se ole täydellisyyden merkki?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sulla on ihana ujo luonne ja rauhallinen olemus. Tekee mut aina iloiseksi kun saan olla sun seurassa. Onnellinen olisin jos saisin sua kädestä pitää ja omaksi kutsua ❤️. Ei sua voi mitenkään muuttaa, eikö se ole täydellisyyden merkki?
Hyi, en halua yhtään uutta ihmistä elämääni enää koskaan!
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sulla on ihana ujo luonne ja rauhallinen olemus. Tekee mut aina iloiseksi kun saan olla sun seurassa. Onnellinen olisin jos saisin sua kädestä pitää ja omaksi kutsua ❤️. Ei sua voi mitenkään muuttaa, eikö se ole täydellisyyden merkki?
Tallennan nämä sanat sydämeeni 🥹. En tiennyt tällaisesta mitään.. ❤️ Minäkin olisin onnellinen sun kanssa ❤️
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tallennan nämä sanat sydämeeni 🥹. En tiennyt tällaisesta mitään.. ❤️ Minäkin olisin onnellinen sun kanssa ❤️
Ootko kultani? Mars mun luo, täällä odottaa maxi-luokan yllätys 💋. Tulisi ikimuistettava kesä, kun saisin hemmotella ja hipsutella sua. Tietenkin siitä eteenpäin ja ♾️ asti. Matkalla tietenkin ihana 👑 saisi 💍.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ootko kultani? Mars mun luo, täällä odottaa maxi-luokan yllätys 💋. Tulisi ikimuistettava kesä, kun saisin hemmotella ja hipsutella sua. Tietenkin siitä eteenpäin ja ♾️ asti. Matkalla tietenkin ihana 👑 saisi 💍.
Nyt lupailet joo liikoja liian nopeasti. En mahda olla se sun kulta.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Nyt lupailet joo liikoja liian nopeasti. En mahda olla se sun kulta.
Anteeksi innostuin liikaa susta 😅.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Nyt lupailet joo liikoja liian nopeasti. En mahda olla se sun kulta.
Anna jokin vinkki, niin tiedetään kenen kulta olet. 😊
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Anteeksi innostuin liikaa susta 😅.
Jaa se oli sitä 😅.
- Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Anna jokin vinkki, niin tiedetään kenen kulta olet. 😊
Taidan jättää tekemättä. On tässä jo paljasteltu 😊.
- Anonyymi00009
Sama! Mutta intuitioni ei ole ikinä väärässä, eli en ole kuvitellut.
- Anonyymi00010
En halua elämääni yhtään homoa!
- Anonyymi00018
Anonyymi00010 kirjoitti:
En halua elämääni yhtään homoa!
Kuka hitto nyt hompelia haluais kun kauniita naisia on vaikka miten!
- Anonyymi00020
Olen aika varma, että oletkin kuvitellut kaiken aina!
- Anonyymi00021
Minulla on aina jalat maassa ja se tarkoittaa sitä, etten halua yhtäkään uutta ihmistä elämääni! Koko projekti on ollut aina yhtä kuin paskanjauhantaa! Maan päällä ei ole yhtään sellaista ihmistä johon haluaisin koskaan tutustua! Hyi projektin aloittajat, kun aloititte kaiken minulta mitään kysymättä!
- Anonyymi00024
Yks nainen ei ole kuvitellut, kiitos hänelle.
- Anonyymi00025
Mulla ei ole ainakaan mitään psykoosia, ei ole koskaan ollutkaan. Pieni burnout vaan iski tästä kaikesta yliajattelemisesta.
Kun kukaan ei kerro edelleenkään mitään, itse pitää yhdistellä lankoja ja selvittää solmuja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394