Mutta onhan tämä jo…. Siis kaikki, mikä tähän liittyy…
En usko kohtaloon
29
574
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole mitään kohtaloa. Kun ei ole tunteita ei ole mitään koskaan!
- Anonyymi00003
Kirjoitat niin kauniisti. Olen ihan sulaa vahaa. Saat minut kuumaksi ja märäksi pelkillä sanoilla.
- Anonyymi00002
Mistä me puhutaan? 🙂
- Anonyymi00004
Kauanko on tuntunut tuolta? Tiedän tunteen.
- Anonyymi00005
Alahan uskoa!
- Anonyymi00006
Kauneimmat silmät koskaan on sillä miehellä. Veisipä tanssimaan. 😊 Paree olis uskaltaa pyytää.
- Anonyymi00007
Samat ajatukset AP. Ei voi olla enää sattumaa.
- Anonyymi00008
Minä en usko tippaakaan kohtaloon, sieluntarkoitukseen saatika kaksoisliekkeihin.
- Anonyymi00011
En minäkään. Uskon johdatukseen.
- Anonyymi00012
Uskon johonkin, olkoon vaikka magneetti. Joku vaan kiinnittää sydämen huomion, se pieni ihastus eikä unohdu mies mielestä vaikka kuinka yrittää selittää itselle että sillä miehellä ei ole tunteita minua kohtaan. Eip voi mitään.
- Anonyymi00021
Anonyymi00011 kirjoitti:
"Hälle kohtalon koura juottaa väkijuomaa.."
- Anonyymi00024
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei ole mitään johdatusta!
- Anonyymi00009
Fantastinen päivä huomenna jos ihanuuden saan. Lämpö laulaa sydämessäni, kun loistat siinä vierelläni. Tuleva tuokio tarjoaa taatusti toivoa, taikaa ja täydellistä tunnetta. Haluaisin heti herkutella hetken huumaavassa ja hehkuvassa huomassasi.
- Anonyymi00010
Jopas on siirappista, noo kaippa joku tuommoisestakin tykkää.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jopas on siirappista, noo kaippa joku tuommoisestakin tykkää.
Pakko toimenpiteitä, niin viimeistänsä.
Rauhallisesti, turvallisesti.
https://m.youtube.com/watch?v=2Q3dGZPguSM
- Anonyymi00014
Kyllä tällä kaikella on jokin tarkoitus. Liian monta asiaa jo, ettei voi sattumaksi sanoa.
- Anonyymi00016
Onko se hyvä asia?
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Onko se hyvä asia?
On. Luulen, että hänen kohtaaminen saattaa olla paras asia, mitä minulle on tapahtunut. Aika näyttää.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
On. Luulen, että hänen kohtaaminen saattaa olla paras asia, mitä minulle on tapahtunut. Aika näyttää.
Hyvä, minulla sama. Toivottavasti tulee huomenna erittäin mukava päivä. Ihanuus näyttää aina hyvältä, hän valaisee koko huoneen.
- Anonyymi00027
Anonyymi00019 kirjoitti:
Hyvä, minulla sama. Toivottavasti tulee huomenna erittäin mukava päivä. Ihanuus näyttää aina hyvältä, hän valaisee koko huoneen.
Toivottavasti. Häntä en kyllä valitettavasti näe.
- Anonyymi00015
Onhan tuota tullut mietittyä jo toissa vuoden lopusta lähtien. Niin, edelleen.
- Anonyymi00020
Edelleen, täälläkin. sivusta
- Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
Edelleen, täälläkin. sivusta
Hyvää yötä Hänelle.
- Anonyymi00017
sitten vasta uskon, jos tavataan vielä
- Anonyymi00022
Tietääkö se toinen, mitä kaikkea on ollut vai sinä ainoastaan?
- Anonyymi00023
Toisaalta Ihminen kiinnittää myös huomiota enemmän asioihin jotka saattaa olla yhdistäviä ym kohtaloa, jos haluaa asiat niin nähdä..
- Anonyymi00025
Juuri noin se on! Minä en ajattele noin koskaan, koska minulla ei ole tarvetta nähdä mitään sellaista mikä muka ohjaisi toimintaani!
- Anonyymi00029
Merkkejä tulee silloinkin, kun on täysin keskittynyt muihin asioihin. Se on pysäyttävää 🙂
Sivusta
- Anonyymi00028
Omassa tapauksessani oli todellakin kohtalolla osansa kaikessa. Tai sitten ei ollut, vaan oli ihan jotain muuta. Johdatusta oli kyllä joltakin, mut vääryyttä käyttäen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514