En usko kohtaloon

Anonyymi-ap

Mutta onhan tämä jo…. Siis kaikki, mikä tähän liittyy…

29

574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei ole mitään kohtaloa. Kun ei ole tunteita ei ole mitään koskaan!

• Anonyymi00003

Kirjoitat niin kauniisti. Olen ihan sulaa vahaa. Saat minut kuumaksi ja märäksi pelkillä sanoilla.

• Anonyymi00002

Mistä me puhutaan? 🙂

• Anonyymi00004

Kauanko on tuntunut tuolta? Tiedän tunteen.

• Anonyymi00005

Alahan uskoa!

• Anonyymi00006

Kauneimmat silmät koskaan on sillä miehellä. Veisipä tanssimaan. 😊 Paree olis uskaltaa pyytää.

• Anonyymi00007

Samat ajatukset AP. Ei voi olla enää sattumaa.

• Anonyymi00008

Minä en usko tippaakaan kohtaloon, sieluntarkoitukseen saatika kaksoisliekkeihin.

• Anonyymi00011

En minäkään. Uskon johdatukseen.

• Anonyymi00012

Uskon johonkin, olkoon vaikka magneetti. Joku vaan kiinnittää sydämen huomion, se pieni ihastus eikä unohdu mies mielestä vaikka kuinka yrittää selittää itselle että sillä miehellä ei ole tunteita minua kohtaan. Eip voi mitään.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00011 kirjoitti:

"Hälle kohtalon koura juottaa väkijuomaa.."

• Anonyymi00024
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ei ole mitään johdatusta!

• Anonyymi00009

Fantastinen päivä huomenna jos ihanuuden saan. Lämpö laulaa sydämessäni, kun loistat siinä vierelläni. Tuleva tuokio tarjoaa taatusti toivoa, taikaa ja täydellistä tunnetta. Haluaisin heti herkutella hetken huumaavassa ja hehkuvassa huomassasi.

• Anonyymi00010

Jopas on siirappista, noo kaippa joku tuommoisestakin tykkää.

• Anonyymi00013

• Anonyymi00014

Kyllä tällä kaikella on jokin tarkoitus. Liian monta asiaa jo, ettei voi sattumaksi sanoa.

• Anonyymi00016

Onko se hyvä asia?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Onko se hyvä asia?

On. Luulen, että hänen kohtaaminen saattaa olla paras asia, mitä minulle on tapahtunut. Aika näyttää.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

On. Luulen, että hänen kohtaaminen saattaa olla paras asia, mitä minulle on tapahtunut. Aika näyttää.

Hyvä, minulla sama. Toivottavasti tulee huomenna erittäin mukava päivä. Ihanuus näyttää aina hyvältä, hän valaisee koko huoneen.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Hyvä, minulla sama. Toivottavasti tulee huomenna erittäin mukava päivä. Ihanuus näyttää aina hyvältä, hän valaisee koko huoneen.

Toivottavasti. Häntä en kyllä valitettavasti näe.

• Anonyymi00015

Onhan tuota tullut mietittyä jo toissa vuoden lopusta lähtien. Niin, edelleen.

• Anonyymi00020

Edelleen, täälläkin. sivusta

• Anonyymi00026
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Edelleen, täälläkin. sivusta

Hyvää yötä Hänelle.

• Anonyymi00017

sitten vasta uskon, jos tavataan vielä

• Anonyymi00022

Tietääkö se toinen, mitä kaikkea on ollut vai sinä ainoastaan?

• Anonyymi00023

Toisaalta Ihminen kiinnittää myös huomiota enemmän asioihin jotka saattaa olla yhdistäviä ym kohtaloa, jos haluaa asiat niin nähdä..

• Anonyymi00025

Juuri noin se on! Minä en ajattele noin koskaan, koska minulla ei ole tarvetta nähdä mitään sellaista mikä muka ohjaisi toimintaani!

• Anonyymi00029

Merkkejä tulee silloinkin, kun on täysin keskittynyt muihin asioihin. Se on pysäyttävää 🙂
        Sivusta

• Anonyymi00028

Omassa tapauksessani oli todellakin kohtalolla osansa kaikessa. Tai sitten ei ollut, vaan oli ihan jotain muuta. Johdatusta oli kyllä joltakin, mut vääryyttä käyttäen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe