Antaisin sinun kyllä

Anonyymi-ap

Helliä jos vain niin haluaisit

19

497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

no minä en tiedä kuka olet joten vaikia o vastata

• Anonyymi00002

No kyllähän sekin olisi mukavaa.

• Anonyymi00003

Kiitti 🥹

• Anonyymi00004

Sehän se parasta on kun saa helliä naista ja puhua mukavia.

• Anonyymi00006

Sitä ääntä kuuntelisin mielelläni. Vaikka varaosaluetteloa lukisi niin oisin vaan 😍

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sitä ääntä kuuntelisin mielelläni. Vaikka varaosaluetteloa lukisi niin oisin vaan 😍

👋☺️🤙

• Anonyymi00010

Hyi en halua kenenkään hellivän minua, yököttää pelkkä ajatuskin! Olen ollut kauan yksin, enkä halua enää yhdenkään miehen koskaan enää koskevan minuun! Olen pitänyt yksin olosta sen jälkeen kun aikoinaan erosin, enkä ole koskaan haaveillut uudesta suhteesta kenenkään kanssa!
        Eikö mukaan kukaan ymmärrä sitä, että 30 v parisuhde riittää monille naisille loppuelämän ajaksi! Miehet ovat einiinmukavia ja siksi rakastan yksin olemista!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Hyi en halua kenenkään hellivän minua, yököttää pelkkä ajatuskin! Olen ollut kauan yksin, enkä halua enää yhdenkään miehen koskaan enää koskevan minuun! Olen pitänyt yksin olosta sen jälkeen kun aikoinaan erosin, enkä ole koskaan haaveillut uudesta suhteesta kenenkään kanssa!
        Eikö mukaan kukaan ymmärrä sitä, että 30 v parisuhde riittää monille naisille loppuelämän ajaksi! Miehet ovat einiinmukavia ja siksi rakastan yksin olemista!

Miksi viihdyt täällä?

• Anonyymi00005

Haluaisin

• Anonyymi00008

Minä en halua helliä ketään! Ettekö todellakaan ole ymmärtäneet sitä, ettei ihmiset kiinnosta minua! Olen vain leikkinyt mukana leikissä, johon minut pakotettiin ja josta en ole koskaan pitänyt! Olen kokenut yksin olemisen olevan juuri minun näköistä elämää, mutta kukaan ei ole tuntunut sitä ymmärtävän! Miksi kukaan ei kysynyt minulta jo ennen projektin aloitusta tykkäänkö olla yksin vai haluanko uuden ihmisen elämääni! Olisin säästynyt elämäni kamalimpien vuosien kokemuksilta, koska ette halunneet tietää sitä, että yksin oleminen on aina ollut minulle tärkeää sen jälkeen kun erosin! Sen tiesi lasteni isä ja myös toiseksi vanhin lapsistani!

• Anonyymi00009

Kyllä haluan. Mitenköhän saataisi tämä järjestetty?

• Anonyymi00011

Huh huh, kieleni vipattaisi kuin mäyrällä mustikkapuskassa.

• Anonyymi00013

🤣🤣🤣

• Anonyymi00012

Saisit mies halata jos haluat sopivassa paikassa, kun ollaan kahdestaan...

• Anonyymi00015

Vaikka vaikka vaikka heti heti heti.

• Anonyymi00016

Samassa huoneessa joskus olemme kahdestaan. Jos olet hän...

• Anonyymi00017

Häpeätkö minua jos ei julkisella paikalla tietysti syrjemmällä ei kaikkien katseiden alla...

• Anonyymi00018

Se iso talo missä useimmin nähtiin Kulta Rakkaani... siellä on piiloja ja sovitaan sitten aivan privaatti paikka...

• Anonyymi00019

Hellisin maailman eniten!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      181
      1508
    2. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      195
      1136
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1101
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      765
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      700
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      691
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      680
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      673
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      19
      621
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    Aihe