Jokin vika kai

Anonyymi-ap

Sitten oli kun ei tullut valituksi

20

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei saa ajatella, että se on vika. Tunteita ei pysty pakottamaan vaikka haluaisi. Ei se olisi oikein toista kohtaan. Ei se viallista sinusta tee.

• Anonyymi00003

Ketä kohtaan sinulla on sitten tunteita

• Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ketä kohtaan sinulla on sitten tunteita

En kerro, mutta tunteet vain tulee. Ei niitä voi valita.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

En kerro, mutta tunteet vain tulee. Ei niitä voi valita.

Eli minuun

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Eli minuun

😅 sovitaan niin

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

😅 sovitaan niin

Eikö se niin ollut? Vai johonkin muuhun

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Eikö se niin ollut? Vai johonkin muuhun

En tiedä kuka olet, mutta toivotaan, että selviämme tahoillamme.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

En tiedä kuka olet, mutta toivotaan, että selviämme tahoillamme.

Minä selviän kaikkein parhaiten kun saan aina olla yksin! En ole koskaan eroni jälkeen edes haaveillut uudesta suhteesta kenenkään kanssa, koska kokisin sen pilaavan elämäni täysin! Tuonkin kysymyksen kun olisitte esittäneet ennen projektin aloitusta, niin projektia ei olisi koskaan aloitettukaan ja olisin saanut tehdä itselle mieluista työtä!! Osaatteko projektin aloittajat hävetä, sitä kun teidän takia menetin elämästäni todella monia hyviä työvuosia! Kuka keksi sen helvetin typerän projektin?

• Anonyymi00002

Minne olet hakenut?

• Anonyymi00004

en edes halunnu koko leivontakouluun se olis ollu alisuorittamista must on enempäänkin

• Anonyymi00006

Ota kokemuksena, koko elämä aikaa opiskella. Nauti siitä, älä ota liian vakavasti. Usko pois, monta alaa kokeilleena neuvoisin, että nauti pienistä asioista, älä mieti liikaa, kaikki on eteenpäin.

• Anonyymi00005

Toistuva teema mun elämässä 😕

• Anonyymi00007

Kaipaamani nainen olisi.

• Anonyymi00013

Ei hätää kulta. Hoidetaan sut yhdessä sinne seuraavalla kerralla. Vähän rohkeutta niin se on siinä.

• Anonyymi00014

Näkemykseni mukaan seuraava. Ainakin mitä työnhakuun tulee.

Sitä taasen ei kannata ottaa henkilökohtaisesti, jos en valitse jotakuta. Tulipa kantsussa vastaan kuka tahansa niin ei kiitos ja kaikki vinkkailut ja yhteenyhyttämiset ovat myös totaalipersettä.

• Anonyymi00016

Kaikissa miehissä oli vikaa, koska en ole enää eroni jälkeen halunnut yhtäkään miestä elämääni! Miksi projektin aloittajat eivät kysyneet minulta suoraan haluanko uuden miehen elämääni, vai haluanko keskittyä töiden tekoon ja siihe olisi ollut yksi ainoa vastaus, en halua enäö uutta suhdetta kenenkään kanssa ja olisin jatkanut, että ainoa asia mikä minua kiinnostaa on saada tehdä itselle mieluisaa työtä!! Ja kun ette noita kysymyksiä esittäneet pilasitte elämäni totaalisesti! Kunpa olisitte kysyneet minulle rakkailta työkavreilta nuo kysymykset, koska he tiesivät että pidin tärkeimpänä asiana saada vakituinen työ! Kuinka pöljiä olittekaan, kun ette tuotakaan osanneet ottaa huomioon!! Teillä ei tuntunut olevan mitään ymmärrästä siihen, että olikin niin etten halunnut mitään muuta kuin tehdä töitä!

• Anonyymi00017

Jos tarkoitat opintoihin pyrkimistä niin tänä keväänä on ollut ilmeisesti erittäin suuret hakijamäärät ja uusi haku on syksyllä sekä ensikeväänä. Välivuoden voi hyödyntää vaikka avoimessa yliopistossa opiskelemalla hakemiesi opintojen perusopintoja tms. Samoin avoimessa amk:ssa ja harkita myös avoimen väylän kautta opiskelemaan pyrkimistä.

Mitä taasen työnhakuun tuee niin tilaan on tiukka tällä hetkellä ja vaatii sinnikkyyttä, sinnikkyyttä ja vielä kertaalleen sinnikkyyttä, laittaa hakemuksia kerta toisensa jälkeen vaikkei saisikaan heti töitä.

Ihmissuhteissa. Niihin minulla ei ole vastauksia. Joidenkin kanssa klikkaa ja joidenkin ei. Rakkautta ei voi myöskään pakottaa ja rakkaus osuu kohdalle silloin, kun osuu.

• Anonyymi00018

Ei tarvitse olla kuin samaa sukupuolta ja on vaikea nähdä toisessa mitään lisäarvoa. Varsinkin miehet ovat kehittymättömiä ihmisinä, koska miehen rooli on estänyt heitä kehittymästä rakkauden ilmaisijaksi ja en puhu nyt homoista.

• Anonyymi00019

Juuri noin se on! Siitä on minulla noin 30 v kokemus ja siksi aikoinaan halusin erota ja päätin jo ennen kuin erosin etten enää koskaan halua eläämääni yhtäkään uutta miestä! Elämä eroni jälkeen on ollut ihanaa, kun en ole halunnut enää uutta miestä elämääni! Moni mies olisi halunnut tutustua minuun ja kun kävin diskossa vain tanssimassa he suuttuivat, koska en etsinyt diskosta uutta miestä elämääni! Minusta se oli todella huonoa kohtelua, koska ihan jokaisella naisella on oikeus itse päättää elämästään! Yksin oleminen on ollut mielestäni todella hyvää elämää ja juuri siksi, ettei yksikään mies ole ollut vaatimassa minulta mitään!

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Juuri noin se on! Siitä on minulla noin 30 v kokemus ja siksi aikoinaan halusin erota ja päätin jo ennen kuin erosin etten enää koskaan halua eläämääni yhtäkään uutta miestä! Elämä eroni jälkeen on ollut ihanaa, kun en ole halunnut enää uutta miestä elämääni! Moni mies olisi halunnut tutustua minuun ja kun kävin diskossa vain tanssimassa he suuttuivat, koska en etsinyt diskosta uutta miestä elämääni! Minusta se oli todella huonoa kohtelua, koska ihan jokaisella naisella on oikeus itse päättää elämästään! Yksin oleminen on ollut mielestäni todella hyvää elämää ja juuri siksi, ettei yksikään mies ole ollut vaatimassa minulta mitään!

Tottakai saat päättää omasta elämästä ja ihmisistä siinä ja aivan sama muillakin, yleensä ihmiset eivät vaan korosta yksin olemisen autuutta ainakaan Ikävä -palstalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2225
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1828
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      175
      1370
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      233
      836
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      759
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      751
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      607
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe