Sitten yksin?
Meneekö ensi kesä
40
401
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eihän sun kanssa kukaan jaksais..
- Anonyymi00002
Ei suinkaan, toivotaan ainakin niin.
- Anonyymi00003
Kenen kanssa sen vietät?
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kenen kanssa sen vietät?
Sanotaanko näin, että erittäin hyvässä seurassa.
- Anonyymi00030
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sanotaanko näin, että erittäin hyvässä seurassa.
Sen toisen kanssa vai?
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Sen toisen kanssa vai?
Minkä toisen? Eipä tässä ole ensimmäistäkään, mutta onhan tässä vuosi aikaa löytää SE oikea. Ensi kesänä ei olla yksikseen.
- Anonyymi00004
Se jää nähtäväksi. Parin viikon sisällä osaan todennäköisesti vastata. Luultavasti kuitekin joo.
- Anonyymi00006
ehei,,,,,,,,,,, ei se yksin mene..................näin arvelisin:)
- Anonyymi00007
Nyt ei siis puhuta tästä kesästä, oletan?
- Anonyymi00009
En usko. Tämä kesä 2026 kun on tämä kesä ja ensi kesä on 2027. Aloittaja varmasti tietää sen. Ihan varmasti tietää. Joo.
- Anonyymi00008
Valitettavasti tätäkin kesää on vielä jäljellä näiden elämän järjestelijöiden keskellä.
- Anonyymi00021
Minun elämääni ei järjestä kukaan muu kuin minä!
- Anonyymi00011
Minulla menee aina kaikki kesät yksin!!
- Anonyymi00013
Tämän illan perusteella syntyi lähinnä fiilis, että tämänkö petaamiseen on tuhlattu jälleen aikaani useampi kuukausi. Puhumattakaan useammasta vuodesta.
- Anonyymi00018
Tuon välttääkseen kannattaa olla liikkeellä aiemmin eikä vitkutella.
- Anonyymi00022
Tietty nuoremoi henkilö mokasi itse kaikki ne tilaisuudet, kun ei ohi mennessään koskaan sanonut mitään ja kyse on todella monista vuosista! Sellainen henkilö tuntuu yhtä nyhveröltä kuin lasteni isä on, jonka takia erosin hänestä!
- Anonyymi00027
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tuon välttääkseen kannattaa olla liikkeellä aiemmin eikä vitkutella.
Minkä suhteen olen nyt mukamas vitkutellut?
- Anonyymi00015
minä toivon että löydän miehen jonka kanssa unelmat kohtaa 😍🥷🥷🥷🥷🥷🥷
- Anonyymi00016
+🐶🐶🐱🐱🐰🐰
- Anonyymi00017
Miksi kysyt tätä nuuten, ?
- Anonyymi00019
Menee kun en tiedä muten voisin edes yhden kivan naisen löytää ja mennä hänen kanssaan naimisiin.
- Anonyymi00024
Lopeta välittöämästi tuollaiset ajatukset, en mene enää koskaan uusiin naimisiin, enkä halua olla missään tekemisissä kanssasi koskaan! Otan kohta yhteyden viranomaisiin jos vielä jatkat noita juttuja! Minun näkökulmasta olet vain pakkomielteinen häirikkö ja minun on täysin mahdotonta olla koskaan missään tekemissä kanssasi! Hyi saa..na!
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Lopeta välittöämästi tuollaiset ajatukset, en mene enää koskaan uusiin naimisiin, enkä halua olla missään tekemisissä kanssasi koskaan! Otan kohta yhteyden viranomaisiin jos vielä jatkat noita juttuja! Minun näkökulmasta olet vain pakkomielteinen häirikkö ja minun on täysin mahdotonta olla koskaan missään tekemissä kanssasi! Hyi saa..na!
Teit elämästäni helvettiä todella monen vuoden ajan! Olet kuin pikkulapsi joka mankui samaa asiaa vuosi toisensa jälkeen, ymmärtämättä lainkaan sitä kuinka vastenmielistä se kaikki oli minulle! Ja yhä luulet että haluaisin olla ystäväsi! Sitä ei tule tapahtumaan koskaan! Olen voinut todella huonosti stalkkaamisesi takia ja kuinka typerä oletkaan, jos kaikkien niiden vuosien jälkeen haluaisin olla missään tekemisissä koskaan! Olet vastenmielisin ihminen, johon olen koskaan törmännyt! Hyi hel..tti!
- Anonyymi00041
Anonyymi00024 kirjoitti:
Oliko tuo varmasti miehelle tuo viesti vai ?
- Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Oliko tuo varmasti miehelle tuo viesti vai ?
Tietylle kauan minua todella kauan stalkanneelle henkilölle, ei niitä muita olen kuin hän, joka on stalkannut!
- Anonyymi00023
On raisa ja tytöt ainakin mielikuvituksessa
- Anonyymi00025
Näillä näkymin ei ole enää ensi kesää mulla.
Joku kyllä viettää ensi kesänsä yksin, tavallaan.- Anonyymi00034
Sairastatko vai mitä tarkoitat?
- Anonyymi00028
Uuno Muuttaa maalle
- Anonyymi00040
Ei prkl.
- Anonyymi00044
Jee siitä se ilo alkaa, kun ei tartte enää nähdä häntä!
- Anonyymi00029
Asun ensi kesänä toisessa maassa!
- Anonyymi00045
Ei haittaa ollenkaan, vaan päinvastoin..
- Anonyymi00032
Ei, lasten ja ystävien❤️
- Anonyymi00033
Näköjään.
- Anonyymi00035
Paha kysymysx, kohtalon jopa yrittää olla hengissä.
- Anonyymi00036
Koko elämän ajan kaikki kesät ovat menneet yksin. Seuraavat kesät siihen jonoon vain.
- Anonyymi00038
En ajattele elämääni niin pitkälle. Se mitä tapahtuu ensi vuonna, niin sen näkee sitten.
- Anonyymi00039
Hyvä asenne.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791482
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431071No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall187795Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38755- 14680
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21670Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä29653- 37653
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17603