Siis kyllä täytyy olla jotakin vikaa jos ei kukaan huoli.
Onneks oon naimisissa.
Jotenkin noloa jos naisella ei oo miestä.
19
234
Vastaukset 19
- Anonyymi00002
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00003
Voi kuule kun kaikki ei edes halua naimisiin tai parisuhteeseen.
- Anonyymi00004
Minusta taas nainen vaikuttaa paljon mielenkiintoisemmalta, jos yksin on liikkeellä.
- Anonyymi00005
Minäkin olin 30vuoden ajan, mutta tietystä syystä johtuen laitoin eropaperit menemään! Enkä ole koskaan katunut sitä päätöstä! Yksin olen ollut sen jälkeen ja koen sen ehdottomasti parhaimmaksi tavaksi elää! En enää jaksa yhtäkään uutta ihmistä, jonka tapoihin elää ja olla pitäisi opetella! Se veisi minulta elämänhalun kokonaan!
- Anonyymi00006
Kyllä olet nolo itse, kun olet naimisissa ja täällä kuitenkin luuraat
Se vasta noloa onkin!- Anonyymi00008
Veikkaan sivusta, et spontaani heitto, jota ei ollut ajatellut ihan loppuun asti, hävettäisi varmaankin, jos olisi tällaisen aloituksen heittänyt irl? Noloa!
- Anonyymi00007
Ei kelpaa ees inceleille 🤣
- Anonyymi00009
Ei ole löytynyt luotettavaa.
- Anonyymi00010
Täytyy kertoa sinun tekemistäsi eteenpäin, jotta kaikk ymmtärtävät miten huonosti olet minua kohdellut! Yksikään nainen ei halua olla missään tekemisissä stalkkaajansa kanssa! Se on alhaista toimintaa, ettei mikää muu ole lähelläkään sitä" Olen mieluummin köyhä loppueämäni ajan, kuin koskaan missään tekemisissö stalkkaajan kanssa ikinä!
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Täytyy kertoa sinun tekemistäsi eteenpäin, jotta kaikk ymmtärtävät miten huonosti olet minua kohdellut! Yksikään nainen ei halua olla missään tekemisissä stalkkaajansa kanssa! Se on alhaista toimintaa, ettei mikää muu ole lähelläkään sitä" Olen mieluummin köyhä loppueämäni ajan, kuin koskaan missään tekemisissö stalkkaajan kanssa ikinä!
Olet todella inhottava ihminen!
- Anonyymi00012
Mitä toisten ihmisten elämä sulle kuuluu.
Etpä itsekään vaikuta kovin onnelliselta kun tänne pitää tulla asiasta muille kehuskelemaan. - Anonyymi00013
Mitä noloa siinä on. Moni vanhempi nainen on ollut parisuhteessa nuorempana ja nyt nauttívat yksin olemisesta!
- Anonyymi00014
Mulla on valinnanvaraa, ei tarvitse tyytyä.
- Anonyymi00015
Pikemmin todella noloa, jos pitää saada vain joku huolimaan. Säälittävää.
- Anonyymi00016
Jokainen nainen löytää miehen. Halutessaan. Mieti sitä.
- Anonyymi00017
Perheellinen se vasta nolo onkin.
Jatkuva paine ja uhka ulkoa.
Töissä pärjääminen, lastensuojelu, lasten työllistyminen, rottakisa... - Anonyymi00018
Noloa vasta on se kun koetat vaikuttaa keskustelupalstalla muiden ihmisten yksityiselämään. Naimissa oleminen jonkun kanssa ei ole mikään haaveiden täyttymys, koska se vaatii kummaltakin osapuolelta paljon erilaisia myönnytyksiä, sopimuksia.
Kuka tahansa voi joutua tilanteeseen, jossa on erottava parisuhteesta.
Milläs tavalla kielii laulaa sitten? - Anonyymi00019
Yhtälailla on noloa jos mies on viinaan menevä ja kun koittaa hetki......
alakerrassa jo nukutaan🫢 - Anonyymi00020
Ootko joku katkera kalkkuna joka käy muille vit tuilemassa koko ajan, kun olet sentään naimisissa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid139920En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44667Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21598Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.120590- 36542
- 63538
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää143503Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34498Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni25472