Jotenkin noloa jos naisella ei oo miestä.

Anonyymi-ap

Siis kyllä täytyy olla jotakin vikaa jos ei kukaan huoli.
Onneks oon naimisissa.

19

234

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00003

Voi kuule kun kaikki ei edes halua naimisiin tai parisuhteeseen.

• Anonyymi00004

Minusta taas nainen vaikuttaa paljon mielenkiintoisemmalta, jos yksin on liikkeellä.

• Anonyymi00005

Minäkin olin 30vuoden ajan, mutta tietystä syystä johtuen laitoin eropaperit menemään! Enkä ole koskaan katunut sitä päätöstä! Yksin olen ollut sen jälkeen ja koen sen ehdottomasti parhaimmaksi tavaksi elää! En enää jaksa yhtäkään uutta ihmistä, jonka tapoihin elää ja olla pitäisi opetella! Se veisi minulta elämänhalun kokonaan!

• Anonyymi00006

Kyllä olet nolo itse, kun olet naimisissa ja täällä kuitenkin luuraat
      Se vasta noloa onkin!

• Anonyymi00008

Veikkaan sivusta, et spontaani heitto, jota ei ollut ajatellut ihan loppuun asti, hävettäisi varmaankin, jos olisi tällaisen aloituksen heittänyt irl? Noloa!

• Anonyymi00007

Ei kelpaa ees inceleille 🤣

• Anonyymi00009

Ei ole löytynyt luotettavaa.

• Anonyymi00010

Täytyy kertoa sinun tekemistäsi eteenpäin, jotta kaikk ymmtärtävät miten huonosti olet minua kohdellut! Yksikään nainen ei halua olla missään tekemisissä stalkkaajansa kanssa! Se on alhaista toimintaa, ettei mikää muu ole lähelläkään sitä" Olen mieluummin köyhä loppueämäni ajan, kuin koskaan missään tekemisissö stalkkaajan kanssa ikinä!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Täytyy kertoa sinun tekemistäsi eteenpäin, jotta kaikk ymmtärtävät miten huonosti olet minua kohdellut! Yksikään nainen ei halua olla missään tekemisissä stalkkaajansa kanssa! Se on alhaista toimintaa, ettei mikää muu ole lähelläkään sitä" Olen mieluummin köyhä loppueämäni ajan, kuin koskaan missään tekemisissö stalkkaajan kanssa ikinä!

Olet todella inhottava ihminen!

• Anonyymi00012

Mitä toisten ihmisten elämä sulle kuuluu.
      Etpä itsekään vaikuta kovin onnelliselta kun tänne pitää tulla asiasta muille kehuskelemaan.

• Anonyymi00013

Mitä noloa siinä on. Moni vanhempi nainen on ollut parisuhteessa nuorempana ja nyt nauttívat yksin olemisesta!

• Anonyymi00014

Mulla on valinnanvaraa, ei tarvitse tyytyä.

• Anonyymi00015

Pikemmin todella noloa, jos pitää saada vain joku huolimaan. Säälittävää.

• Anonyymi00016

Jokainen nainen löytää miehen. Halutessaan. Mieti sitä.

• Anonyymi00017

Perheellinen se vasta nolo onkin.
      Jatkuva paine ja uhka ulkoa.
      Töissä pärjääminen, lastensuojelu, lasten työllistyminen, rottakisa...

• Anonyymi00018

Noloa vasta on se kun koetat vaikuttaa keskustelupalstalla muiden ihmisten yksityiselämään. Naimissa oleminen jonkun kanssa ei ole mikään haaveiden täyttymys, koska se vaatii kummaltakin osapuolelta paljon erilaisia myönnytyksiä, sopimuksia.
      Kuka tahansa voi joutua tilanteeseen, jossa on erottava parisuhteesta.
      Milläs tavalla kielii laulaa sitten?

• Anonyymi00019

Yhtälailla on noloa jos mies on viinaan menevä ja kun koittaa hetki......
      alakerrassa jo nukutaan🫢

• Anonyymi00020

Ootko joku katkera kalkkuna joka käy muille vit tuilemassa koko ajan, kun olet sentään naimisissa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      139
      920
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      667
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      598
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      120
      590
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      542
    6. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      63
      538
    7. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      535
    8. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      503
    9. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      498
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      25
      472
    Aihe