Kun sulla on niin kova ikävä mua?
Siksikö laitoit viestin
41
490
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sorry,ei puhu hyvä suomi!
- Anonyymi00002
On enemmän kuin kova ikävä!!
- Anonyymi00008
Tuli olo että kokeilit vaan kepillä jäätä. Ehkä tulin jostain pitkästä aikaa mieleen ja hetken mielijohteesta kokeilit.
- Anonyymi00027
Sua ikävä myös!
- Anonyymi00003
Siksi laitoin. 😥
- Anonyymi00014
Jatkoa...
Mietin pitkään viestin lähettämistä. - Anonyymi00031
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jatkoa...
Mietin pitkään viestin lähettämistä.Miksi mietit sitä pitkään?
- Anonyymi00041
Anonyymi00031 kirjoitti:
Miksi mietit sitä pitkään?
Ajattelin, että sinulla on muuta. Olit varattu.
- Anonyymi00004
Eipä ole ikävä en tunne enää mitään sua kohtaan
- Anonyymi00039
Jaa että tunsit silloin joskus? Etkä laittanut tikkua ristiin asian hyväksi.
- Anonyymi00005
mulla on ikävä häntä mutta epäilen suuresti meidän mahdollisuuksia onnistua enää. uskoisin että jättäisi nykyisen mun takia. mutta siltikin ei kannata koittaa enään
- Anonyymi00006
Miksi muuten olisin?
- Anonyymi00009
Huvikseen? Sulla oli tylsä hetki ja olin viimeinen vaihtoehto..
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Huvikseen? Sulla oli tylsä hetki ja olin viimeinen vaihtoehto..
Vaikuttaako kaivattusi sellaiselta ihmiseltä, joka huvikseen lähestyy? Itse otin yhteyttä, koska hänestä on tullut minulle ainoa vaihtoehto.
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Huvikseen? Sulla oli tylsä hetki ja olin viimeinen vaihtoehto..
Olisin halunnut myös sopia tapaamisen. Helpompi ainakin minulle kasvotusten.
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olisin halunnut myös sopia tapaamisen. Helpompi ainakin minulle kasvotusten.
Miten nyt yhtäkkiä haluatkin tavata?
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Miten nyt yhtäkkiä haluatkin tavata?
Päätin luottaa tunteeseen.
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Miten nyt yhtäkkiä haluatkin tavata?
Lisään vielä, että joskus kun menee tarpeeksi kauas kaikesta, näkee asiat selkeämmin.
- Anonyymi00028
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olisin halunnut myös sopia tapaamisen. Helpompi ainakin minulle kasvotusten.
Millä tavoin koettanut sopia? Äsken näin ilmoituksen, että jollakin ( ei nimeä ) :mulla ikävä sinua. Ei viestiä enää näkynyt, taitaa olla luettavissa vain tietyn hetken..??
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Millä tavoin koettanut sopia? Äsken näin ilmoituksen, että jollakin ( ei nimeä ) :mulla ikävä sinua. Ei viestiä enää näkynyt, taitaa olla luettavissa vain tietyn hetken..??
Kyllä lähettämäni viestit on vieläkin hänen luettavissa puhelimestaan.
- Anonyymi00035
Anonyymi00009 kirjoitti:
Huvikseen? Sulla oli tylsä hetki ja olin viimeinen vaihtoehto..
Aika vähän arvostat itseäsi, harmi.
- Anonyymi00007
Kyllä. ;(
- Anonyymi00010
Miksipä muutenkaan?
- Anonyymi00012
Vaikka siksi, kun treffailut muiden kanssa hiipui?
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vaikka siksi, kun treffailut muiden kanssa hiipui?
Jos ei ole aikomuskaan treffailla muita? Elämässä ollut ehkä muita haasteita...
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jos ei ole aikomuskaan treffailla muita? Elämässä ollut ehkä muita haasteita...
Siksi pitkä hiljaisuus? Se on luonnollista
- Anonyymi00013
Ei ole ketään muuta. Ajattelen vain sinua.
- Anonyymi00016
Älä naurata 🫢
- Anonyymi00018
Öitä
- Anonyymi00019
No eikö se tullut viestistä selväksi?
- Anonyymi00022
Ei tullut. Miehet voi lähetellä naisille vaikka kuinka paljon viestejä tarkoittamatta mitään kummempaa
- Anonyymi00032
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei tullut. Miehet voi lähetellä naisille vaikka kuinka paljon viestejä tarkoittamatta mitään kummempaa
Ehkä hän ei ole ihan normaali?
- Anonyymi00024
Joo, no sitähän se. Tikusta asiaa ja vähän kuulumisia
- Anonyymi00026
Edelleenkin sama eli tuli menetyksiä ja poismenoja. Tuli surua. Muistelin millainen olin sun kanssa. Tuli ikävä. Ne tunteet vaan tulivat. En voinut niille mitään! Sitten pidät minua valehtelijana ja ties minkälaisena. Tunteeni olivat normaaleja.
- Anonyymi00029
Et ikävöinyt häntä vaan itseäsi millainen olit hänen seurassa.
- Anonyymi00033
Tietysti höpö, ku niinhän siinä lukikin 😘❤️
- Anonyymi00034
Juurikin siksi ❤️
- Anonyymi00036
Aika hiljaista on ollut viestien suhteen.
- Anonyymi00038
Pitäisikö sinun tehdä asialle jotain?
- Anonyymi00037
Kuka kenelle
- Anonyymi00040
Taunolta Ansalle terkkuja. Muistatko kun näyteltiin yhdessä? Esimerkki palstalaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2022133
- 1341178
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa22824- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 9532