Seksuaalisesti?
Haluatko kaivattuasi
19
332
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ap aloittaa. Haluan tosi paljon.
- Anonyymi00022
En ketään muuta halua, kuin Kulta Rakastani
- Anonyymi00002
Haluan. Kaunis nainen hän on.
- Anonyymi00003
Ruskettunut.. 😵💫(silmät seisoo päässä, kun ajattelee)
- Anonyymi00004
Tietysti...
- Anonyymi00006
Tm tietenkin ❤️
- Anonyymi00007
Tn❤️Tm
- Anonyymi00008
En... Olen aseseksuaalinen. En halua lainkaan.
- Anonyymi00009
Miksi hän on kaivattusi mukamas, etkö edes ole itsellesi rehellinen.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Voi kaivata toista, vaikka en halua seksuaalisesti. Osa aseksuaaleista ei halua seksiä lainkaan. Kuten minä. En Nauti seksistä yhtään enkä esileikistä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Voi kaivata toista, vaikka en halua seksuaalisesti. Osa aseksuaaleista ei halua seksiä lainkaan. Kuten minä. En Nauti seksistä yhtään enkä esileikistä.
Tiedätkö mitä kaivattusi haluaa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Seksuaalinen. Kuuluu vain aviossa ja vain lasten tekoa varten. Eikä kumpikaan ole 5 vuoden suunnitelmassa. En nauti seksistä, mutta olen antanut suhteessa jotta toiselle tulee hyvä mieli.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Seksuaalinen. Kuuluu vain aviossa ja vain lasten tekoa varten. Eikä kumpikaan ole 5 vuoden suunnitelmassa. En nauti seksistä, mutta olen antanut suhteessa jotta toiselle tulee hyvä mieli.
Ymmärrän hyvin. Mietit tulevaisuuteen asti. Haluatko 5 vuoden aikana mennä avioon ja perustaa perheen.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tiedätkö mitä kaivattusi haluaa.
Tiedän... Voin harrastaa seksiä, vaikken siitä nauti, kunhan hän on onnellinen. Olen harrastanut suhteessa seksiä, vaikken nauti, koska seksi kuuluu suhteeseen.
- Anonyymi00010
En ole vielä tutustunut häneen, joten en tiedä onko hän minulle hyvä vaihtoehto. Kyseessä tummatukkainen lyhyt mies!
- Anonyymi00015
Haluan yhtä sievää "kääpötä", sais edes nuolla.
- Anonyymi00016
Ei hän ole enää kaivattu mutta haluan kyllä ja paljon. Pitäisikö sanoa että ikävän paljon
- Anonyymi00020
Ei enää tunnu sellaista värinää. Ainakin paljas iho tuottaa torjunnan tunteen. Villapaidassa ja farkuissa edelleen söpö
Naiselta - Anonyymi00021
Vähän väliä fantasioi vaikka mistä hänen kanssaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621374
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39956Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38695- 14620
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28602Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 28588
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19580Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17543