Kun yksi mies yrittää lämmittää minua aika innokkaasti. En ole kiinnostunut hänestä, vaan sinusta. Niin voisit tulla tänne, että se luovuttaisi minun suhteen. Ahdistaa.
Voitko mies joskus tulla pelastamaan
104
919
Vastaukset
- Anonyymi00001
En tykkää tuollaisista naisista, jotka ei osaa sanoa tylysti ettei kiinnosta. Tuo on merkki vain siitä että tykkäät huomiosta siltä mieheltä.
- Anonyymi00004
En halua loukata ja tuhota hänen itsetuntoa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Teet oikein. Nainen Ei saa noin tehdä!
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oletkohan noussut liian korkealle jakkaralle
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Älkää viitsikö, nainen antaa kyllä pakit jos mies lähestyy suoraan. Joissakin tilanteissa pitää olla asiallinen ja ystävällinen kaikille, ei se tarkoita, että nauttii huomiosta. Vinkkinä tämä mustasukkaisille miehille, älkää vetäkö johtopäätöksiä heti kättelyssä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tämä ei ollut aloittajalta! ap
- Anonyymi00017
No miksi sanoisin kun ei hän ole suoraa ehdotusta tehnyt? ap
- Anonyymi00022
Anonyymi00008 kirjoitti:
En. Naisena pitää olla kiltti ja nätisti pyytää.
- Anonyymi00034
Vaikee sanoa kun en tiedä miksi mua stalkataan.
Niitä on muutama mies. En niitä tunne.
-sivusta tämä - Anonyymi00053
Ikävä kyllä tuollaisia miehiä on olemassa ja tekevät tuota myös miehille. Jotenkin tuntuu että oikeudenmukainen tapahtuma olisi heille esim. sydänkohtaus, joka saisi heidät pysähtymään ja miettimään heidän elämäänsä ja ennenkaikkea sitä mitä tekevät.
- Anonyymi00079
Anonyymi00007 kirjoitti:
Teet oikein. Nainen Ei saa noin tehdä!
Naisen pitäisi sanoa mitä haluaa eikä pitää yllä turhaa toivoa.
Samoin miestenkin. - Anonyymi00087
Miksi tarvisi olla tyly? Voi sanoa ystävällisesti, vaikka valkoisen valheen tai et mulla muut mielessä tai ettei halua mitään toisen kanssa, ei kiitos on helppoa sanoa.
- Anonyymi00108
näinhän se menee
- Anonyymi00002
En!!!! En ikinä.
- Anonyymi00003
Voit itse tehdä selväksi ettet ole kiinnostunut, jos et oikeasti ole. Jos taas oot, niin anna mennä. Minun puolesta yritäkköön kuka tahansa, sillä mun omani on luotettava aina ja nyt.
- Anonyymi00005
Kyllä tulisin, mikäli tietäisin sinun olevan hän.
- Anonyymi00006
Pahoin pelkään, olet helposti suostuvainen hänelle, sen jälkeen olet muillekin.
- Anonyymi00013
Korjaa itsetuntosi kuntoon.
- Anonyymi00019
No jopas oli taas sellasta shaissea että!
Asiahan ei minua koske kun olen jo asiasta hänelle ilmoittanut että mitä käyn läpi tällä hetkellä.
En oo ikinä ollut mikään jakorasia.
Siitäkin mustamaalattu aivan varmasti.
Mun nimi vaan vedetty jostain nimilaarista ja kaikenlaiset seksijutut liimattu muhun, mitkä eivät edes pidä paikkaansa.
Kun en ole se henkilö miksikä mua luulette.
Olen ihan eri nainen vaikka sama nimi. - Anonyymi00023
Anonyymi00013 kirjoitti:
Korjaa itsetuntosi kuntoon.
Näen kyllä tilanteen sellaisena, jos on valmis antamaan toiselle sen vuoksi ettei loukkaa häntä, pikkasen on löyhä moraali minun mielestä.
- Anonyymi00025
Anonyymi00019 kirjoitti:
No jopas oli taas sellasta shaissea että!
Asiahan ei minua koske kun olen jo asiasta hänelle ilmoittanut että mitä käyn läpi tällä hetkellä.
En oo ikinä ollut mikään jakorasia.
Siitäkin mustamaalattu aivan varmasti.
Mun nimi vaan vedetty jostain nimilaarista ja kaikenlaiset seksijutut liimattu muhun, mitkä eivät edes pidä paikkaansa.
Kun en ole se henkilö miksikä mua luulette.
Olen ihan eri nainen vaikka sama nimi.Tyhmä olet. Luulet vaan itse, että sinusta puhutaan.
- Anonyymi00062
Tää. Vahvasti tää.
- Anonyymi00063
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tyhmä olet. Luulet vaan itse, että sinusta puhutaan.
Ne on IRL stalkkereita. Tyhmä olet itse kun teet olettamuksia. Tajuatko?
- Anonyymi00080
Miks mustamaalaatte teille tukntematonta miestä?
- Anonyymi00088
Anonyymi00080 kirjoitti:
Miks mustamaalaatte teille tukntematonta miestä?
Juuri tuo kysymys pitäisi asettaa mustamaalaajille ja yllätys, yllätys, he eivät osaisi vastata, koska järkevää vastausta ei ole olemassakaan.
- Anonyymi00109
näinhän se menee
- Anonyymi00009
Vai niin, ymmärrän ja se johtuu sinusta itsestäsi. Hoida itse ongelmasi kun olet antanut ymmärtää, hän sen jo tietääkin.
- Anonyymi00010
Laitan viestiä, niin suorastaan lennän!
- Anonyymi00018
*Laita piti kirjoittaa.
- Anonyymi00012
Hei laitatko vähän suuntaa minnepäin Suomea aloituksesi meni ettei turhan moni täällä loukkaannu!
- Anonyymi00014
Tämä viesti on ollut täällä useasti, voi olla ihan vain provo.
- Anonyymi00016
Ei ole. ap
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei ole. ap
Kerro sille miehelle, että et ole kiinnostunut hänestä sillä tavalla kun tulee tilaisuus.
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kerro sille miehelle, että et ole kiinnostunut hänestä sillä tavalla kun tulee tilaisuus.
En kerro, koska se vaan flirttailee jutuillaan, mutta ei ole suoraan sanonut mitään pitävänsä minusta tms. niin olisi outoa tokaista etten ole kiinnostunut kun saattaisi sitten sanoa jotain että no eihän hänkään ole minusta kiinnostunut. En minä edes tiedä onko kiinnostunut tosissaan vai höpöttääkö vaan niitä juttujaan. Ainakin on antanut kovasti pieniä lahjoja mulle.
- Anonyymi00027
Miksi muka? Eikö miehet halua olla pelastava prinssi, joka pelastaa naisen ja saa kunniaa siitä?
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
En kerro, koska se vaan flirttailee jutuillaan, mutta ei ole suoraan sanonut mitään pitävänsä minusta tms. niin olisi outoa tokaista etten ole kiinnostunut kun saattaisi sitten sanoa jotain että no eihän hänkään ole minusta kiinnostunut. En minä edes tiedä onko kiinnostunut tosissaan vai höpöttääkö vaan niitä juttujaan. Ainakin on antanut kovasti pieniä lahjoja mulle.
No onhan tuo selvä sitten...
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
No onhan tuo selvä sitten...
En tiedä. Haluaa varmaan vain sitä yhtä, vaikka ei kyllä ole suoraan ehdotellutkaan. ap
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
En tiedä. Haluaa varmaan vain sitä yhtä, vaikka ei kyllä ole suoraan ehdotellutkaan. ap
Tietysti haluaa. Tietää ettette pian enää näe.
- Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Miten niin ei nähdä? ap
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Miten niin ei nähdä? ap
Eihän nyt Suomessa pieniä lahjoja tavata tuntemattomille jakaa.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Eihän nyt Suomessa pieniä lahjoja tavata tuntemattomille jakaa.
Hän on 100% kantasuomalainen mies. ap
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ok. Kuulosti vain tempuilta, mitä etälässä saatettaisiin käyttää kauniisiin turisteihin.
- Anonyymi00042
Anonyymi00027 kirjoitti:
Miksi muka? Eikö miehet halua olla pelastava prinssi, joka pelastaa naisen ja saa kunniaa siitä?
Ei ainakaan paljon nuorempi voi olla minulle koskaan pelastava prinssi!
- Anonyymi00043
Anonyymi00024 kirjoitti:
Lopeta takaisin flirttailu kun et ole kiinnostunut
- Anonyymi00044
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ja se mies ei tunne sitä toista miestä? Käsitinkö oikein?
- Anonyymi00050
Anonyymi00024 kirjoitti:
Et tietenkään ota lahjoja vastaan, ellet halua niitä lisää. Mitä ihmeen mielistelyä tuollainen on? :) Naisen pitää olla sen verran topakka, ettei ole joka ukon pyöriteltävissä. Ei naisena muuten tule mistään mitään.
- Anonyymi00056
Anonyymi00050 kirjoitti:
Et tietenkään ota lahjoja vastaan, ellet halua niitä lisää. Mitä ihmeen mielistelyä tuollainen on? :) Naisen pitää olla sen verran topakka, ettei ole joka ukon pyöriteltävissä. Ei naisena muuten tule mistään mitään.
Haluan kyllä ne lahjat, mutta en sitä miestä.
- Anonyymi00057
Anonyymi00050 kirjoitti:
Siis olen köyhä ihminen ja lahjat kyllä kelpaa. 😂 ap
- Anonyymi00058
Anonyymi00043 kirjoitti:
En ole takaisin flirttaillut. ap
- Anonyymi00059
Anonyymi00044 kirjoitti:
Ja se mies ei tunne sitä toista miestä? Käsitinkö oikein?
Käsitit oikein. ap
- Anonyymi00064
Anonyymi00043 kirjoitti:
Minä en ole flirttaillut kenellekkään miehelle. Kun en edes osaa ja olen jo kihloissa miehen kanssa. En ole kenestäkään muusta kiinnostunut.
-sivusta - Anonyymi00066
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ootko nainen vähän tyhymä?
Et tietenkään ota mitään lahjoja vastaan.
Tuolla tavalla et pääse siitä miehestä eroon.
Et varmaan haluakkaan kun ne lahjat on niiin kivoja.
-sivusta ei vattu - Anonyymi00073
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ei ainakaan paljon nuorempi voi olla minulle koskaan pelastava prinssi!
Ei ollut sinulle. Oletko muka hän? Mies saa kunnian, kun pelastaa naisen. En puhunut ikäerosta mitään. Mies ei voi olla kuningas, koska kuningas johtaa koko maata kuin Prinssi vain naistaan.
- Anonyymi00081
Anonyymi00031 kirjoitti:
Jokos se menee viimeinkin tiilenpäitä lukemaa ja tiilipinoja on paljon!
- Anonyymi00089
Anonyymi00056 kirjoitti:
Eikös sellainen kuullostaisi järkevämmältä, että otat vastaan lahjoja siltä mieheltä, josta välität. Jos minä miehenä ajattelisin lähilämpimästi kaikkia niitä naisia, jotka minusta voisivat tykätä, eihän siitä tulisi mitään, kuitenkin inhimillistä kaikkien kannalta on valita.
- Anonyymi00104
Anonyymi00027 kirjoitti:
Minä haluan!
- Anonyymi00021
Missä oikein olet ap?
- Anonyymi00026
Ap, laita ihan oikeesti minne päin aloitus menee.
- Anonyymi00030
Tulen kyllä, kun otat yhteyttä... osoitteen ja puhelinnumeroni tiedät
- Anonyymi00032
00,03 Tämä mieheltä J
- Anonyymi00040
Anonyymi00032 kirjoitti:
00,03 Tämä mieheltä J
Hyi🤔🤰🤮🤢
- Anonyymi00045
Anonyymi00040 kirjoitti:
Hyi🤔🤰🤮🤢
Ei ollut minulta tuo. Kirjoitin vain kivoja asioita toisessa ketjussa. Liikaa Jiitä.
- Anonyymi00041
Minkä ikäisiä suunnilleen olette?
- Anonyymi00046
Ehkä kannattaa sanoa suoraan, mutta ystävällisesti, että on kiinnostunut toisesta. Sitten pitäisi sen jälkeen varmaan yrittää saada yhteyttä siihen toiseen. (sivusta.)
- Anonyymi00047
Pyydä karhua
- Anonyymi00048
onko taas se sama takiainen riesana ?
- Anonyymi00051
ilmeisesti on..
- Anonyymi00049
Oli taas hyvä fiilis ennen tätä ketjua.
- Anonyymi00052
Etelä-Suomeen tais mennä aloitus...
- Anonyymi00054
Naisena nolottaa tällainen aloitus, sori ap.
- Anonyymi00055
Miksi sinua nolottaa toisten puolesta? Luonnevikaa? ap
- Anonyymi00060
Anonyymi00055 kirjoitti:
Pidät ittees muita parempana. Ethän edes tiedä haluaako se flirttaileva mies sinua, luulottelet itelles vaan niin. Annan kun arvaan, oot jossain mt-lääkityksessä.
- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Pidät ittees muita parempana. Ethän edes tiedä haluaako se flirttaileva mies sinua, luulottelet itelles vaan niin. Annan kun arvaan, oot jossain mt-lääkityksessä.
Ei miehet muuten lahjoja jakele.
- Anonyymi00065
Anonyymi00061 kirjoitti:
Heh, itte annan panokavereilleni milloin mitäkin lahjoja, ei se merkkaa mitään vakavaa.
- Anonyymi00067
Anonyymi00065 kirjoitti:
Heh, itte annan panokavereilleni milloin mitäkin lahjoja, ei se merkkaa mitään vakavaa.
No siitähän tässä olikin kyse.
- Anonyymi00068
Anonyymi00060 kirjoitti:
Mitä sillä on väliä vaikka onkin mt-lääkitys?
Mä en pidä ainakaan itseäni parempana ihmisenä. - Anonyymi00069
Anonyymi00065 kirjoitti:
Luitko edes ketjua?
- Anonyymi00076
Anonyymi00061 kirjoitti:
Antaa hyvälle ystävälle.
- Anonyymi00091
Anonyymi00055 kirjoitti:
Aikuinen ihminen pystyy itse hoitamaan omat asiansa, ei siihen muiden apua tarvita.
- Anonyymi00103
Anonyymi00060 kirjoitti:
SSRI-reseptejä pöytälaatikot täynnä.
- Anonyymi00070
ei ole mitään tietoa asiasta tai asianosaisista, joten soita häkeen💪
- Anonyymi00071
Jos kaivattuni kirjoittaisi näin, niin tuntuisi varmasti ikävältä lukea jonkun toisen flirttailevan ja lahjovan häntä. Tosi ikävältä. Varsinkin jos olisi juuri kirjoittanut rakkaudella kaivatulleen omia tuntemuksia. Kaivattuni asuu toki hieman kaukana, joten se ehkä lisäisi harmitusta.
Toisaalta viestissä tulee myös ilmi, että haluaa vain kaivattua, mikä huojentaisi. Itse ainakin luottaisin kaivattuuni... ❤️ - Anonyymi00072
Aloitus selvästi mieheltä. Sen verran pimeä kirjoitus.
- Anonyymi00082
Vika voi myös olla lukiossa pimeitä lukijoita riittää!
- Anonyymi00083
Vika on esiintyjissä. Onneksi menee pieleen ,huomenta.
- Anonyymi00084
ei kasi olr kuin Kai joku veli joka laittaa jonnekin netti-toriin joululahjat myynyiin
- Anonyymi00085
Potkaset munille eiköhän viesti mene perille pahin mitä voi aiheuttaa lapsettomuutta mutta tarvitseeko sellaisen miehen edes lisääntyä jolla ei ymmärrys toimi kun kerran sanotaan ei ni se on silloin ei toki tiedän syyn nuoret alkoivat opettamaan toinen toisilleen että naisen ei tarkoittaa kyllä kenties kotona opituista malleista kun jopa laki salli vaimon raiskaamisen yhdeksänkymmentä luvulle asti tapa mitä on toiset harjoittanu jo yhdeksänkymmentä luvulta asti ennen on opetettu että koskaan ei pidä laskea kotiinsa vierasta jota ei tunne jos on kyse jostakusta muusta kuin lapsesta lapset oppivat monesti malleista puuttuu ymmärrys mikä malli johtaa minkäkinlaiseen elämään oletushan on aina lapsella usein että kaikilla on kotona samanlaista kuin heillä kopioimalla ehkä kopio ei vaan koskaan toimi samalla tavalla kuin alkuperäinen josta malli on otettu naisen saa suuttumaan normaalisti saa seuraavan kerran vasta kun saat tämän leppymään/rauhoittumaan narsisti on siitä kiva että käy kostoksi pettämässä omaa oloaan helpottaakseen yleensä ei kukaan uskalla kertoa kun eivät halua moista riesakseen kosto nääs on taattu jos kokevat että heidän elämän pilasit eivät ymmärrä sitä yksinkertaista asiaa että ovat senkin aiheuttaneet ihan itse omilla toimillaan tekemisillään ja sanomisillaan korostuu erityisesti seura tekee kaltaisekseen koskako ihminen on muka erilaisuutta hyväksynyt ei tiedä mihin varautua kun on erilaisten ihmisten kanssa tekemisissä kuin mitä itse on sitä vastoin taas yksityinen tila kahdenkesken on vaarallisin paikka kahdelle ihmiselle jotka eivät tunne toinen toisiaan oikeasti koskaan ei voi olla varma mitä toinen tekee jos ei ole tämän koskaan nähnyt suuttuvan ja se millä/mistä toinen on suuttunut tulee välttää vähänkään samankaltaisia tilanteita saa varmasti aina halutessa suuttumaan si taas naisille mitä hanakammin mies vonkaa pillua sen todennäköisempää on että tulee tämän raiskaamaksi jos ei saa muutoin tahtoaan läpi
- Anonyymi00086
Tahto on tila joka ei katoa ennen kuin on saanut haluamansa aito suomalainen tahto taas vie vaikka läpi harmaan kiven ennenvanhaan "periksi ei anneta vaikka henki menisi" suomalainen tahto sodassa kun oli jotain mitä puollustaa
- Anonyymi00094
Anonyymi00086 kirjoitti:
Tahto on tila joka ei katoa ennen kuin on saanut haluamansa aito suomalainen tahto taas vie vaikka läpi harmaan kiven ennenvanhaan "periksi ei anneta vaikka henki menisi" suomalainen tahto sodassa kun oli jotain mitä puollustaa
Niin, usein tuollaiset "tahtoihmiset" ryntäävät suin päin etulinjaan, siksi heistä onkin usein "kauniita" muistokirjoituksia.
- Anonyymi00090
Ei ole enää kierompaa miestä, joka yrittää olla mukamas miehen ystävä vaikka ainoa tarkoitus on sotkea välit siihen naiseen, josta molemmat ovat ehkä kiinnostuneet. Tietenkin tämä toinen mies ei kaipaisi edes tämän sotkijamiehen yhteydenottoyrityksiä, eikä ole kiinnostunut mitenkään hänestä. Pahimmillaan miehellä on pakkomielle tehdä sitä sotkemista ja jokainen tietää, että siinä mennään helposti "sairauden" puolelle.
- Anonyymi00092
Miehesi oikeus on lämmittää!
- Anonyymi00093
Kunhan se on vapaaehtoista ja nainen haluaa sitä. Luin pari päivää sitten uskovaisesta miehestä, joka sanoi suoraan, hän mies omistaa sen naisen loppuelämänsä vaikka nainen ei enää halua olla missään tekemisessä miehen kanssa. Jumalan nimeen, tuollaiset miehet voisi siirtää vaikka opiskelijavaihtona Timbuktuun, one way ticket.
- Anonyymi00095
Jos et osaa sanoa ei olet ansainnut hänet
- Anonyymi00098
Passiivisuus on aina pahasta. Kuinkahan hirveän moni ihmissuhde on epätyydyttävä, tarkoitan tunnemielessä ja välittämisen näkökulmasta. Ihmiset usein vain ajatuvat yhteen ja miettivät ehkä yksinkertaisesti vain käytännön arkiasioita suhteen kannalta, ei edes mietitä mahdollista rakkautta, mitä voisi olla olemassa. Sitten aletaan pitää toisensä välittämisenä sitä että molemmat pitävät toisistaan perushuolta, vaikka se olisi tosi kaukana oikeasta välittämisestä ja toisen kokemisen vetovoimaisena. Tälläiset suhteet ajan funktiona pahenevat ja ristiriidat kasvaa ja lopusta voi tulla enemmänkin kauhutarina. Mielestäni jos johonkin ihmiseen tuntee jo alkuaan suurta vetoa ja hänen läsnäolonsa tuntuu erityiseltä ja kokee, hän on minun ihminen, samalla tuttu, samalla "uuden" tuntuinen, ihmisellä pitää olla kunnianhimoa, kuunnella sydämensä ääntä, nähdä syvälle sielun maisemaan, ottaa itsestään kaikki irti tunteiden ja intohimon maailmasta ja kokea mahdollisesti pitkäaikaista yhteenkuuluvuutta ja lämpöä ihmiseen, jonka kanssa yksinkertaisesti sopii yhteen.
- Anonyymi00096
Minä en sellaisia odota. Pärjään kyllä itse. Kaivattuni ei ole pelastatyyppiä.
Naiselta- Anonyymi00097
Pelastajatyyppiä siis.
- Anonyymi00099
Hehe, millainen kaivattu sulla oikein on?🤭😅
- Anonyymi00100
Hän voi olla. Ensin pitää hoitaa sitoutuminen ja oman tahdon ilmaisu kuntoon, jotta tietää ketä on pelastamassa.
- Anonyymi00101
Jos menee baariin, näitä pelastuksen pyytelijänaisia ilmaantuu melkein joka kerta, sitten on naisia, jotka haluaa vain tehdä jonkun mustasukkaiseksi.
Naiset eivät kasva henkisesti aikuisiksi, vaan ovat isoja naisvauvoja. - Anonyymi00102
Lähetä viesti suoraan puhelimeeni.
- Anonyymi00105
Kyllä, kunhan rakatellaan heti!
- Anonyymi00107
Kuulostaa poikaystävän jutulta. En suorita tuollaisia avustuksia muille kuin jos olen naisen kanssa suhteessa.
- Anonyymi00110
ap olet feikki ei sulla ole ketään ollut koskaan. Mitä vaikuttaa täällä vielä muka esittää? Kaikki tietää että olet VALE.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942533- 187899
- 53723
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119642- 49542
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?12481- 48467
- 54432
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11430