Olet kova poika salailemaan kaikkea

Anonyymi-ap

Luulis, että joskus kaikki paljastuu ja rytinällä.

64

656

Vastaukset 64

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

A hard man is good to find ja toisin päin.

• Anonyymi00037

Pyyhin kyllä hyvin ja käytän välillä bideetäkin.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Pyyhin kyllä hyvin ja käytän välillä bideetäkin.

Jaa sinähän se kans roisi muija olet pahat puheet se väkivaltaa on ja hyvä niin

• Anonyymi00002

Noin olen ajatellut olevan, onkohan hänellä lapsi tai parikin lasta.

• Anonyymi00003

Sehän on pitkään jo käynyt h#orissa kun kuulemma rahaa siihen touhuun riittää.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Sehän on pitkään jo käynyt h#orissa kun kuulemma rahaa siihen touhuun riittää.

Sen olen tiennyt jo pidemmän aikaa.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tiedäthän myös sen, että harrastuksia pitää olla, ja elämässä nautintoja.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Jaa... olikos sulla jotain nuorissakäyntiä vastaan??🤔

• Anonyymi00004

Au nature?

• Anonyymi00009

En ihmettele yhtään miks ihmiset salailee kun kaltaisesi ihmiset juoruu toisten asioita suoli24sella

• Anonyymi00023

Nimenomaan ihmiset. Salaisuuksia näkyy olevan aika monilla.

• Anonyymi00028

Haluasitko kertoa runsaasti esimerkkejä tai edes jonkun esimerkin tällaisesta populistisesta paatoksesta mihin perustuu? Anna kun arvaan- muihin samaisen palstaäijän joutaviin jaaritteluihin. Sivusta arvaa kirjain

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Haluasitko kertoa runsaasti esimerkkejä tai edes jonkun esimerkin tällaisesta populistisesta paatoksesta mihin perustuu? Anna kun arvaan- muihin samaisen palstaäijän joutaviin jaaritteluihin. Sivusta arvaa kirjain

Kukahan se rakentelee perättömiä tarinallisuuksia joista on rikos mainita? Niinpä

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Kukahan se rakentelee perättömiä tarinallisuuksia joista on rikos mainita? Niinpä

Ja hei ei kannata tehdä väärin niin ei tarvi vinkua netissä. Sivullinen

• Anonyymi00059

Aloittaja on töissä suoli24

• Anonyymi00011

Ihan vaan kaikille tiedoksi: oli asia mikä tahansa, niin käry käy ennemmin tai myöhemmin. Näin se vaan menee.

• Anonyymi00013

Eiköhän se ole käynyt jo...

• Anonyymi00035

Mistähän nyt olen esim minä kärähtänyt? Mitähän nyt olen tehnyt? 😄

• Anonyymi00042
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Mistähän nyt olen esim minä kärähtänyt? Mitähän nyt olen tehnyt? 😄

Sen tiedät vain sinä itse, mutta se opetus onkin juuri siinä, että käry käy ennemmin tai myöhemmin. Vanha sanontakin: minkä taakseen jättää, sen eestään löytää, on oikein sopiva.

• Anonyymi00069
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Eiköhän se ole käynyt jo...

Niin tais käydä kun on muuttanut

• Anonyymi00012

Tuskinpa on ainut. Sen verran ymmärrän kuitenkin ihmisen psyykettä että kovimmin kiekuvat he joilla yleensä on jotain salattavaa, sitten on meitä jotka touhottaa menemään vähän liiankin itsetietoisesti. Kutsutaan vaikka autismiksi tai mikä kehitysvamma nyt sopisikaan agendaan koska se nyt vaan on kivempaa niin joillekin...

Ehkä pitää vaihtaa alaa jälleen, tutkinnanpuolelle 😅

• Anonyymi00014

Hyvä, että olet jo aloittanut tuosta ”itsetutkistelusta.”

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tyydytän itseni tutkiskelulla

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Arvatenkin yrität tällä kommentilla kääntää asian niin että työstettävä syyllisyydentunto kääntyisi juurikin minuun. Olet lapsenkengissä mitä tulee pennin manipulaatioon ja niin on monet muutkin.

En koe tabuna itsensä kehittämistä tai omien virheiden myöntämistä, jos taas yritetään keksiä väkisin toisille ihmisille ongelmia niin siinä vaiheessa alkaa pamahtelemaan nyörit.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Utelen, että riittääkö se miten pitkälle, pitemmän päälle?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta teidän esileikkiheikkien sairaat tutkiskelut, tai ehkä kiinnostaa juuri heitä keitä pitääkin..

• Anonyymi00032

Aina halunnu kans olla sekä näsäviisas että suostutteleva maanittelija samassa paketissa. T

• Anonyymi00033
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kokeile hyvä lapsi vaikka sinäkin. Sivusta täti

• Anonyymi00034
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mutta minä vien sen ilon sinulta multipersoona kielinero boggaaja.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Arvatenkin yrität tällä kommentilla kääntää asian niin että työstettävä syyllisyydentunto kääntyisi juurikin minuun. Olet lapsenkengissä mitä tulee pennin manipulaatioon ja niin on monet muutkin.

En koe tabuna itsensä kehittämistä tai omien virheiden myöntämistä, jos taas yritetään keksiä väkisin toisille ihmisille ongelmia niin siinä vaiheessa alkaa pamahtelemaan nyörit.

Niin ylikarismaattisen tyyliset kertomukset on yleensä joko kokonaisuudessaan fuulaa tai lievästi sanoen liioiteltua dramatisointia täyttä sitä ihtiään. Sivusta tämän verran voinee nääs yleistää mm nämä sukupuolittuneet seikat. Buu. T

• Anonyymi00038
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Noooo tuleekos kommenttia odotan että saan viedä turhat luulot.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Utelen, että riittääkö se miten pitkälle, pitemmän päälle?

Kiirehihän sinä suihkun ja donitsikaupan kautta työmaalle jo utelemaan?

• Anonyymi00043
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Kiirehihän sinä suihkun ja donitsikaupan kautta työmaalle jo utelemaan?

Mulla alkoi loma. Makaan vaan kotona sängyllä jalat haarallaan.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Niin ylikarismaattisen tyyliset kertomukset on yleensä joko kokonaisuudessaan fuulaa tai lievästi sanoen liioiteltua dramatisointia täyttä sitä ihtiään. Sivusta tämän verran voinee nääs yleistää mm nämä sukupuolittuneet seikat. Buu. T

Tarinankerronnassa moni, juu onhan teitä, kompastuu siihen että ensinnäkään jollain ei alunperin ole ollut hajuakaan mistä nämä uuvatit horisee. Ja kun koko pärisevä plöräys on alkanut tulla päivänvaloon niin tahti on kiihtynyt ja sitä mukaa kova tarve kerronnalle kuinka kreisiiiii joku on, minä.

Njet, menkää stana sinne psykoterapiaan ja olis varmaan tehnyt gutvanaa jo vuosia sitten. Se on ihan omaa vikaa jos keekoilut näytöllä aiheuttaa kulmien nyrpistystä.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Tarinankerronnassa moni, juu onhan teitä, kompastuu siihen että ensinnäkään jollain ei alunperin ole ollut hajuakaan mistä nämä uuvatit horisee. Ja kun koko pärisevä plöräys on alkanut tulla päivänvaloon niin tahti on kiihtynyt ja sitä mukaa kova tarve kerronnalle kuinka kreisiiiii joku on, minä.

Njet, menkää stana sinne psykoterapiaan ja olis varmaan tehnyt gutvanaa jo vuosia sitten. Se on ihan omaa vikaa jos keekoilut näytöllä aiheuttaa kulmien nyrpistystä.

Joo o vähän sama taistelutanner täälläkin yksi vs tyyliin kaikki, helmee. Oli vissii ainakin aikansa eräiden mielestä. Sisällöstä päätellen samat tunnelmat sielläkin. Juttujen tahti kiihtyy repertuaarit uusiutuu entistä uskomattomattomampiin uusiin virtauksiin. Hei tonttu-ukot hyppikää hyppikää hyppikää sitähän se näiden myös ja etenkin toistensa kusettajien keskuudessa on amen

• Anonyymi00051
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Mulla alkoi loma. Makaan vaan kotona sängyllä jalat haarallaan.

Onko edes mikrofoni pystyssä? Ymmärtän sarkasmisi suunnan kyllä kuhan sekoitan

• Anonyymi00052
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Kuvitteletko jonkun sinulle tutun tässä kirjoittavan. Voin kertoa, ettei näköjään ole tuttusi?

• Anonyymi00054
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Joo o vähän sama taistelutanner täälläkin yksi vs tyyliin kaikki, helmee. Oli vissii ainakin aikansa eräiden mielestä. Sisällöstä päätellen samat tunnelmat sielläkin. Juttujen tahti kiihtyy repertuaarit uusiutuu entistä uskomattomattomampiin uusiin virtauksiin. Hei tonttu-ukot hyppikää hyppikää hyppikää sitähän se näiden myös ja etenkin toistensa kusettajien keskuudessa on amen

Se on vähän niin että kun lähtee pööpöilijöinä tantereelle kuvitellen olevan fiksuja niin huonostihan siinä käy. Ehkä tarkoituksena on ollut että "Saa maistaa omaa lääkettään"...

Toimisi paremmin jos olisi niitä tunteita oikeasti tähän performoijapukkiin.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Onko edes mikrofoni pystyssä? Ymmärtän sarkasmisi suunnan kyllä kuhan sekoitan

Mikrofoni on sisäisesti asennettu, toiveena päivitys makrofagiin.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Sama tyyppi kirjottelee itsensä kanssa tätä ketjua😅

• Anonyymi00061
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Kuvitteletko jonkun sinulle tutun tässä kirjoittavan. Voin kertoa, ettei näköjään ole tuttusi?

Onko noin tylsää vastailla itsellesi😂

• Anonyymi00019

Se on salaisuus, se on salaisuus. Oppinut oon. m>n

• Anonyymi00041

Aha.....testikö menossa kuka kirjottelee ? Jonkun toisen identiteetti varkausyritystäkö pukkaa ?

• Anonyymi00021

Iso jytky

• Anonyymi00024

Samaa vanhaa ulostetta on palstan jutut päivästä toiseen 😅

• Anonyymi00040

Voi hyvänen aika sinua virtuaalitodellisuuden oma pikku kveekari. T

• Anonyymi00022

Tolppa apina

• Anonyymi00025

Niin siitä en tiedä sanoa muuta kuin että varmaa on se, että se joka eaim tämäntyyppisiin aloituksiin mölisee voi olla epäilyttävin tai sen sellaista ei savua ilman tulta vai miten se meni? Kyllä, vertauskuva lisää ivallisuuden määrää

• Anonyymi00030

Kyllä se epäilyttävin olet sinä. Joka täällä ilmeisesti on uikuttanut vuosikymmeniä, ja palstaäijähän sä oletkin.

• Anonyymi00044

Kyllähän se *ituttaa joitakin kun ei pärjää argumentoinnissa.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00044 kirjoitti:

ps.... Meen kumoamaan huurteisen ja naatin aamusta. Naattikaa tekin !

• Anonyymi00047
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Kyllä se epäilyttävin olet sinä. Joka täällä ilmeisesti on uikuttanut vuosikymmeniä, ja palstaäijähän sä oletkin.

Kerro päättelyketjusi, millä perusteella olen? Jos et kestä ettei tämä saitti ole kummankaan monologien kokoelma niin ei ehkä ole sinun paikka täysin tämä. Ei voi puoltaa tai tukea ilman näitä tarpeettomia täyslaidallisia. T

• Anonyymi00048
        Anonyymi00046 kirjoitti:

ps.... Meen kumoamaan huurteisen ja naatin aamusta. Naattikaa tekin !

Joo o, juopot ne toisten huurteisten määrää korostelee. Ehkä minäkin haen vaikka vinettoa marketista. Metateksti

• Anonyymi00049
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Niin, toistaiseksi laihaa vielä suhteessa aloitukseen kovien poikien kuten muotoilit tmv urputukset, mutta kyllä niitä varmaan satelee kuule ”iloisesti” aivan eri aiheesta jodlaillen

• Anonyymi00056

Kuuluu sulle? Kyylä.

• Anonyymi00057

Minulla ei ole mitään salattavaa, josta en voisi puhua avoimesti. Yleensä sellaisella, joka epäilee toisesta jotain, on luurankoja vähintään Ikean kaapiston verran.

• Anonyymi00058

Lapsiltani en ole salannu mitään kaikkea ei vaan voi kertoa liian pienelle kenllekkään muulle ei minun elämäni kuulu edes

• Anonyymi00062

Joopa sama kirjottelija tuolla väsää dialogia monena persoonana samat jutut ja 🤣

• Anonyymi00063

exäni kertoi minulle suhteessamme tykkäävänsä musta hiuksisista sinisilmistä. ehkä vähän johanna puhakka type of. tai sitten jenni vartiainen. minä olen vihreä silmäinen punapää. myös vartalotyyppi ei täsmännyt. tykkääköhän kukaan mies kenestä minä pidän tämmöisestä kun minä. en viittisi toisen takia muuttaa persoonaani

• Anonyymi00064

Ei kukaan ole tilivelvollinen puhumaan julkisesti kaikkia asioitaan. Yleensä utelijat eli kyylät pillastuvat kun eivät tiedä uusimpia juoruja 😂

• Anonyymi00065

Tää on salaista!

• Anonyymi00066

Pahaa ei kannata tehdä. Se usein yritetään salata. Eikä tietenkään sellaista, jonka joutuu kaikistä lähimmiltä salaamaan. Sekään ei ole usein mitään hyvää. Toki voi olla joitakin yksityisiä asioita, kuten terveystietoja tms, joita ei tarvitse ulkopuolisille paljastaa, jos se ei heitä koske jollakin tavalla, kuten työnantajan näkökulmasta tms. Voimia!

• Anonyymi00067

Tyydytään itseni joka päivä. 🤫

• Anonyymi00068

Oon kova poika homoilemaan 🥸❤️🥸

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      386
      939
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      209
      749
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      696
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      70
      659
    6. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      68
      655
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      645
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      630
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      581
    Aihe