Et halua minua. Sen tiedän nyt. Haluat minua paljon nuoremman, vaikka olet minuakin paljon vanhempi. Meillä olisi ollut pienempi ikäero. Miten kehtaat vokotella niin kypsymättömiä, jotka ovat reilusti alle 27 vuotiaita. Nippa nappa yli 20 vuotiaita. He ovat sinua yli nuorempia. Mitä yli 55 vuotias näkee alle 27 vuotiaissa?
Et halua minua.
32
323
Vastaukset
- Anonyymi00001
Haluan koskemattoman. En halua ketäån, joka on harrastanut kertaakaan seksiä. Saan joka kerta viedä uudestaan neitsyyden ja puhdas liha on parasta.
- Anonyymi00006
Noin vanhaksi elähtänyt ei tiedä et neitsytkin voi olla saastunut.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Noin vanhaksi elähtänyt ei tiedä et neitsytkin voi olla saastunut.
Ei voi. Neitsyt ei ole ollut sängyssä ja eikä ole harrastanut seksiä koskaan... Haluan opettaa seksiä taidot.
- Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Noin vanhaksi elähtänyt ei tiedä et neitsytkin voi olla saastunut.
Ei nippa nappa 20 vuotias kehitysvammainen ole vielä ollut kenenkään kanssa. Vasta alkaa haluamaan seksiä.
- Anonyymi00017
Suoraan sanottuna sairasta.
- Anonyymi00019
Trolli. 😂😂😂
- Anonyymi00021
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei voi. Neitsyt ei ole ollut sängyssä ja eikä ole harrastanut seksiä koskaan... Haluan opettaa seksiä taidot.
Milläs opetat kun et itsekään mikää don juan ole vaan palstalla vingut ja kuvittelet harlekiinirarinoitasi.
- Anonyymi00027
Anonyymi00006 kirjoitti:
Noin vanhaksi elähtänyt ei tiedä et neitsytkin voi olla saastunut.
Älä yleistä, itse miehenä en ajattele naisen ikää vaan luonnetta enemmänkin, jos on hyvä luonne ja ajatuksissa on paljon yhteistä ja toinen tuntuu luottamuksen arvoiselta niin silloin saa paljon anteeksikin. Liikun paljon ja silloin toivon toisenkin olevan sen suhteen aktiivinen. Sivusta totean.
- Anonyymi00002
En ole vielä noin vanha enkä tiedä ketä tarkoitat tuossa edes. Enkä kyllä sitäkään tiedä kuka olet sinäkään.
- Anonyymi00003
Hän on 55 vuotias, joka haluaa alle 27 vuotiaita. Nippa nappa yli 20 vuotiaita. Vanhin jonka kanssa ikinä on ollut on ollut 27 vuotias ja hän itse oli silloin jo yli 40 vuotias.
- Anonyymi00004
Oletko oikeasti sitä mieltä, että on oikein? 55 vuotias haluaa alle 27 vuotiaita? Nippa nappa yli 20 vuotiaita. 20 vuotias on vasta pari vuotta ollut aikuinen. 55 vuotias on aivan liian vanha alle 27 vuotiaille.
- Anonyymi00005
He joita hän vokottelee ovat yli 20 vuotiaita, mutta kypsymättömiä täysin. Hän on jo 55 vuotias. Hänen mielestään minä olen liian vanha, vaikka olen nuorempi kuin hän.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oletko oikeasti sitä mieltä, että on oikein? 55 vuotias haluaa alle 27 vuotiaita? Nippa nappa yli 20 vuotiaita. 20 vuotias on vasta pari vuotta ollut aikuinen. 55 vuotias on aivan liian vanha alle 27 vuotiaille.
Jaahas,eikö sillä 27 v.ole omia aivoja jo?Siltäkö ei kysytä ketä hän haluaa.Voihan hän haluta vaikka 100v.
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oletko oikeasti sitä mieltä, että on oikein? 55 vuotias haluaa alle 27 vuotiaita? Nippa nappa yli 20 vuotiaita. 20 vuotias on vasta pari vuotta ollut aikuinen. 55 vuotias on aivan liian vanha alle 27 vuotiaille.
En tiedä kenen haluamisesta selität, ei kuulu mulle eikä pitäis sullekaan kuulua varmaan. Mut 27 vuotias on lähempänä 30 v kuin 20vuotiasta. Miksei saisi haluta?
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jaahas,eikö sillä 27 v.ole omia aivoja jo?Siltäkö ei kysytä ketä hän haluaa.Voihan hän haluta vaikka 100v.
He on kypsymättöniä. Ei ole kyseessä normaali ihmisiä vain kehitysvammaisia ovat olleet. Joko nyt tajuat ongelman? Yli 40 vuotias on aina halunut alle 27 vuotiaita kehitysvammaisia ja nippa kukaan on koskaan ollut yli 20 vuotias. Täysin kypsymätön oli nippa nappa 20 vuotias. Joten siksi ikäerolla on suuri vaikutus.
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
He joita hän vokottelee ovat yli 20 vuotiaita, mutta kypsymättömiä täysin. Hän on jo 55 vuotias. Hänen mielestään minä olen liian vanha, vaikka olen nuorempi kuin hän.
Jos vaikka se että oot liian vanha, olikin vaan tekosyy. Oikea voi olla tuo sun käytös/luonne.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
He on kypsymättöniä. Ei ole kyseessä normaali ihmisiä vain kehitysvammaisia ovat olleet. Joko nyt tajuat ongelman? Yli 40 vuotias on aina halunut alle 27 vuotiaita kehitysvammaisia ja nippa kukaan on koskaan ollut yli 20 vuotias. Täysin kypsymätön oli nippa nappa 20 vuotias. Joten siksi ikäerolla on suuri vaikutus.
Ei tässä mikään ongelma ole mun tajuamiseni.
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
En tiedä kenen haluamisesta selität, ei kuulu mulle eikä pitäis sullekaan kuulua varmaan. Mut 27 vuotias on lähempänä 30 v kuin 20vuotiasta. Miksei saisi haluta?
He ovat kehitysvammaisia kaikki he alle 27 vuotiaat. Nippa nappa yli 20 vuotiaita ovat nuoremmat, jotka hän haluaa. Eli hän vokottelee vain kehitysvammaisia alle 27 vuotiaita, vaikka itse on jo 55vuotias. Nippa nappa 20 vuotias kehitysvammainen on täysin kypsymätön. Siksi ikäero on ongelma. Täysin kokematon ja kypsymätön on nippa nappa 20 vuotias nuorin ollut! Hän oli silloin jo yli 40 vuotias. Tajuatko nyt ongelman?
- Anonyymi00015
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jaahas,eikö sillä 27 v.ole omia aivoja jo?Siltäkö ei kysytä ketä hän haluaa.Voihan hän haluta vaikka 100v.
Tajuatko nuorin, jonka kanssa on ollut nippa nappa 20 vuotias ja kehitysvammainen täysin kypsymätön ja hän oli silloin jo yli 40 vuotias!! Siksi ikäero on ongelma! Normaalien ihmisten suhteessa ikäero EI ole ongelma, mutta jos jompikumpi tai kumpikin ovat kehitysvammaisia niin ikäerosta tulee ongelma.
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
En tiedä kenen haluamisesta selität, ei kuulu mulle eikä pitäis sullekaan kuulua varmaan. Mut 27 vuotias on lähempänä 30 v kuin 20vuotiasta. Miksei saisi haluta?
Hänen nuorin on ollut vain nippa nappa 20vuotias ja kehitysvammainen ja täysin kypsymätön. Hän oli jo silloin yli 40 vuotias. Hän haluaa vain 20vuotias- 27 vuotiaita kehitysvammaisia, vaikka itse on jo 55 vuotias!!! Ymmärrätkö nyt ongelman? 20vuotaan kehitysvammaisten pitää saada ehtiä olemaan aikuinen. Ennen kuin alkaa olemaan 55 vuotiaan kanssa. 20vuotias on ollut vain 2 vuotta aikuinen ja on lisäksi kehitysvammainen.
- Anonyymi00018
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jos vaikka se että oot liian vanha, olikin vaan tekosyy. Oikea voi olla tuo sun käytös/luonne.
Ei voi... Hän haluaa vain kehitysvammaisia kypsymättömiä alle 27 vuotiaita. Nuorin joka hänellä on ollut oli vain nippa nappa 20 vuotias ja kehitysvammainen ja hän oli jo itse silloin yli 40 vuotias. Nippa nappa 20 vuotiaita kehitysvammaisia ja alle 27 vuotiaita kehitysvammaisia pitää suojella, kunnes itsesuojeluvaisto tulee päälle. Vai oletko sitä mieltä, että on oikein nippa nappa 20 vuotias kehitysvammainen ja silloin jo yli 40 vuotias. Normaalien suhteessa ikäero ei haittaa, mutta jos kumpikin on kehitysvammainen tai jompikumpi niin silloin ikäero on ongelma.
- Anonyymi00022
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei tässä mikään ongelma ole mun tajuamiseni.
On kaikkien ja yhteiskunnan. Yhteiskunta EI suojele nippa nappa 20 vuotiaita kehitysvammaisia -27 vuotiaita kehitysvammaisia kypsymättömiä!! Ei yli 40 vuotias voi olla nippa nappa 20 vuotiaan kehitysvammaisen kanssa. Vie vain neitsyyden ja koskemattomuuden. Sitten kyllästyy kuin olisi sukka.
Normaalien ihmisten väliessä suhteessa ikäero EI haittaisi - Anonyymi00024
Anonyymi00010 kirjoitti:
He on kypsymättöniä. Ei ole kyseessä normaali ihmisiä vain kehitysvammaisia ovat olleet. Joko nyt tajuat ongelman? Yli 40 vuotias on aina halunut alle 27 vuotiaita kehitysvammaisia ja nippa kukaan on koskaan ollut yli 20 vuotias. Täysin kypsymätön oli nippa nappa 20 vuotias. Joten siksi ikäerolla on suuri vaikutus.
Mene hoitoon
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mene hoitoon
Psykoterapeutti auttaa
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mene hoitoon
Miksi? Koska haluan, että 20 vuotiaat kehitysvammaiset saavat rauhassa oppia itsenäistymään ja oppia olemaan aikuinen? Saavat aikaa oppia elämään yksin ilman vanhempiansa turvaa, jota ovat saaneet, kun ovat olleet alle 18vuotiaita. 20 vuotiaille kehitysvammaisilla ei ole vielä itsesuojeluvaisto kehittynyt ja ovat naivia ja lapsellisia. Ei ole oikein, että ikäeroa on yli 20vuotta, joka haluaa heitä. Saa heidän koskemattuuden ja neitsyyden. Kyllästyy ja vaihtaa toiseen. Kyllä myös kehitysvammaisilla on oikeus saada ehtiä kehittyä ja kypsyä ennen kuin koskemattomuus ja neitsyys viedään. Sitä, kun ei takaisin voi saada. Ei ole oikein toi.
He eivät ole vielä kypsiä ja täysin valmiita.
Sitten vasta, kun he ovat kypsiä ja täysin valmiita on vasta oikeus viedä koskemattomuus ja neitsyys.
Ei ennen sitä!
- Anonyymi00026
himo pappa go pappa go
- Anonyymi00029
Ei minulla ole himoja heitä kohtaan. Olen järkyttynyt, kun yhteiskunta EI tajua, että yli 40vuotias saaliistaa kehitysvammaisia 20vuotiaita. Lupaa rakkautta. Vaihtaa toiseen, kun saa viety koskemattomuus ja neitsyyden. Se on ihmisillä leikkimistä. Ei 20 vuotias kehitysvammainen tajua, että toinen haluaa varastaa hänen neitsyyden ja koskemattomuus. Kehitysvammaisten kohdalla pitäisi yhteiskunnan puuttua 20vuoden ikäeroon. Normaalien kohdalla ei tarvitse, kun normaalit tajuaa, ettei yli 40vuotias muuta häneltä halua
- Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ei minulla ole himoja heitä kohtaan. Olen järkyttynyt, kun yhteiskunta EI tajua, että yli 40vuotias saaliistaa kehitysvammaisia 20vuotiaita. Lupaa rakkautta. Vaihtaa toiseen, kun saa viety koskemattomuus ja neitsyyden. Se on ihmisillä leikkimistä. Ei 20 vuotias kehitysvammainen tajua, että toinen haluaa varastaa hänen neitsyyden ja koskemattomuus. Kehitysvammaisten kohdalla pitäisi yhteiskunnan puuttua 20vuoden ikäeroon. Normaalien kohdalla ei tarvitse, kun normaalit tajuaa, ettei yli 40vuotias muuta häneltä halua
Olet kokolailla pimeä ihminen.
- Anonyymi00030
Sivusta voin veikata että näkee naisen jolla ei ole painolasteja. Ja naiseen joka vielä uskoo miesten hyvyyteen. Ja naiseen joka ei ole katkera kaiskesta.
- Anonyymi00031
En ole katkera. Vaan järkyttynyt, kun yhteiskunta EI suojele 20vuotiaita kehitysvammaisia yli 35 vuotiaalta saalistajalta, joka haluaa vain neitsyyden ja koskemattomuuden. Ei mitään muuta. Vaihtaa toiseen, kun on varastanut neitsyyden ja koskemattomuuden! Ei yli 35 vuotiaalla ole mitään syytä olla 20vuotiaan kehitysvaisten kanssa.
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
En ole katkera. Vaan järkyttynyt, kun yhteiskunta EI suojele 20vuotiaita kehitysvammaisia yli 35 vuotiaalta saalistajalta, joka haluaa vain neitsyyden ja koskemattomuuden. Ei mitään muuta. Vaihtaa toiseen, kun on varastanut neitsyyden ja koskemattomuuden! Ei yli 35 vuotiaalla ole mitään syytä olla 20vuotiaan kehitysvaisten kanssa.
Mene hoitoon.
- Anonyymi00034
Ohi, en halua ketään.
Yksin paras.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592