Karvoitus muoti 2026

Anonyymi-ap

Mikä on tämän hetken tilanne "sheivaus muodissa", uimahallit/sauna illat/yms. Onko posliini yleisempi 20-40v keskuudessa , kuin siistitty.

15

960

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi00002

Tämä on kyllä täysin totta. todella seksikäs näky, kun vähän karvoitusta yläpuolella.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tämä on kyllä täysin totta. todella seksikäs näky, kun vähän karvoitusta yläpuolella.

Sairasta paskaa

• Anonyymi00020

nätti pillu mimmillä

• Anonyymi00030

Kivasti jättänyt hiukan karvoitusta pimpin yläpuolelle, tuo on seksikästä.

• Anonyymi00008

Tultiin mieheni kanssa nakuilu lomalta ja lähes 100 % on rannoilla täysin posliineja.

• Anonyymi00009

Missä olitte?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Missä olitte?

Niuvanniemen suljetulla tietenkin

• Anonyymi00010

Meitä viiden jätkän kaveriporukka, nyt tuli vuosi siitä kun juhannuksena ajettiin hetken mielijohteesta karvamme. Nyt totesimme kokoontuessamme että kaikki ovat edelleen posliineja, kukaan ei ole missään vaiheessa edes harkinnut kasvattaa takas. Yks käy jopa brassissa säännöllisesti.

• Anonyymi00014

Miesten kuuluu sheivata/ajella pallit paljaaksi, se on kiihottavampaa, kun on sheivatut munat.
      N22

• Anonyymi00015

Mies 21v: kulli, pallit ja perse tulee sheivattua. Päältä trimmaus, jotta on lyhyt sänki, johon navasta lähtevä "viiva" yhtyy. Kivan siistiä, mutta ei mitään kaljua vaan siisti ja tyylikäs karvoitus

• Anonyymi00017

Naisilla tulee olla karvaiset pallit.

• Anonyymi00019

Juhannuksen olin yhdellä leirintäalueella. Saunassa kiinnitin huomiota, kuinka moni oikeasti ajelee. Nuorista vanhoihin, n 50 v asti, osa täysin karvaton, osa lyhentää ja vain osa tekemättä mitään. Ite ajanut 10v pois, paree niin. Siksi tulee tsekattua koska ite tekee samoin. Luomu on nykyään karmean näköinen, miehillä ja naisilla.

M29

• Anonyymi00023

onpas tuolla tytöllä nätti pillu, siis tuolla joka on tuossa videolla

• Anonyymi00027

Mä ajoi kerra mun keskijala karvat velje laitteella ja se suuttu

Yks setä vaa

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      106
      1364
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      807
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      696
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      124
      604
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      551
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      526
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      186
      523
    9. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      31
      517
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      61
      510
    Aihe