Muutkin. Sillä positiivisuus vetää huomiota puoleensa. Vai miten se meni? Olikohan nyt noin kuitenkaan? Sinuun kyllä oli muitakin ihastuneista, mutta minuun…? No way.
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Piti ihan pelastussuunnitelmaa miettiä ja etsiä hätäulostuskäytäviä kun niin oltiin seuraan tuppautumassa.
- Anonyymi00004
Aina halunnut saartaa
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Aina halunnut saartaa
Yksin vaikea saartaa, helpompi ois vaan ajaa päälle.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Aina halunnut saartaa
Yksin t peppi longstock
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Yksin t peppi longstock
Eli näin ollen..kaksin?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eli näin ollen..kaksin?
Sinä ja minä kuolleessa kulmassa
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sinä ja minä kuolleessa kulmassa
Dingon uusin levytys.
- Anonyymi00014
Raskasta ja stressaavaa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Raskasta ja stressaavaa.
Jotkut kohtaamiset oli kivojakin.
- Anonyymi00002
Kyllä on kovat luulot itsestä
- Anonyymi00003
Onko tämä aapeen/palstaäijän ketjusta toiseen kantava teema propagoiva tätsykkä tunikassa
- Anonyymi00005
onko tämä taas se onkelma s joka puhuu? mua ei kiinnosta sun luominaamas joten ole hiljaa jo stalkkeri
- Anonyymi00011
Joskus voisit miettiä tarkemmin sanomaasi, jos molemmat olette miehiä. Jos toisella on jostain syystä annettu enemmän jotakin, niin ratkeaako ongelma mielestäsi sillä, että sinä yrität ottaa jotain tältä toiselta pois, vaikka asia ei kuulu sinulle ei sitten yhtään. Jos muistakin ihmisistä alkaisi miettimään, mitä heillä on enemmän, johan menisi koko elämä kuin odottaen sitä hetkä, milloin koko hermosto räjähtäisi valtoimesti ympäristöönsä.
- Anonyymi00012
On minuun ollut ihastuneita en tiedä mitä sillä tiedolla teet.
- Anonyymi00013
Totta on että positiivinen Energia vetää puoleensa ja meiltä sitä löytyy. 😘
Meitä ei kaada tuulet ei tuiskut, joten antaa sataa vaan lunta tupaan ei hetkauta meitä 😉 - Anonyymi00015
Et voi tietää. Aika monet ei uskalla muuta kuin kirjoitella tänne ilman pienintäkään mahdollisuutta tunnistaa. Saattavat luulla keskustelleensa sinun kanssasi tunteistaan.
- Anonyymi00016
Muista että aina toinen nuori nainen tai mies voi löytää uuden rakkauden, jos ette tee mitään. Kesä edessä jokainen haluaa kokea rakkautta. Eli jos koet toisen tärkeäksi etkä halua menettää. Ota riski ja kysy mitä kuuluu jne. Epätietoisuus on raskasta. Jos sitten saa pakit on helpompi rueta uusia suunnitelmia tekemään. Tsemppiä ja kohtaamisia ja puhumista
- Anonyymi00017
Totta, eivät he ole vain ihastuneita. He palvovat jopa maata jalkojesi alla. 😘
- Anonyymi00018
Minäpä en ole enään mieheen.
- Anonyymi00019
Kyllä koska se mitä meidän välillemme muodostui, ja oli muodostumassa, veti puoleensa myös muitakin, hätäisiä ja mustasukkaisia. Siitä varjosta huolimatta, loistat mielessäni ja sydämessäni aina. Siellä aurinko paistaa lämpimästi ja kuu valaisee tietäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522