Ihan siitä syystä, kun tiedän olevani erikoismies, joten haluan erikoisjoukkoihin. Armeijasta kieltäydyin aikoinaan, sitten menin kuitenkin armeijaan aseettomaan palvelukseen. Muut kantoivat rynnäkkökivääriä olalla, minä harjan vartta. Siitä tuli miehekäs olo. Nyt aion muuttaa elämäni suunnan ja haluan erikoisjoukkoihin sotilaaksi, joihinkin salaisiin tehtäviin. Erikoisjoukko-osastoni voisi esim. juopotella pitkin viikkoa ja maata laverilla....ja sitten auttaa kirjastossa pyyhkimässä pölyjä tai saattamassa lapsia ja vanhuksia suojatien yli. Erikoismiehille erikoispalkka eli 9 euroa.
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Erikoisjoukkoihin ilman muuta!
Johan sinun pienenä ollessasi kaikki päivittelivät että jopa pitää olla erikoinen penska... - Anonyymi00003
Minä olen haaveillut koko ikäni että joku tulisi minut hakemaan kotoani vakoojaksi vaikkapa Mossadin riveihin.
Olisin päivällä syömässä pitsaa kotona niin ovikello soi ja kun menen avaamaan niin sisään tulee kaksi tummaan pukuun ja aurinkolaseihin sonnustautunutta miestä ja ne sanois että "lähdetään". Mukaan en saisi ottaa edes hammasharjaa.
Joutuisi Mossadin koulutusleirille jossa minusta tehtäisiin vaarallinen ja tehokas vakooja. - Anonyymi00004
Minä menin armeijaan vuonna 1980. Kolutuspaikka oli kontiorannan sissikomppania.
Maalaispoikana ei minua hirvittänyt kuten eräitä. Laittoivat aukkiin eli aliupseerikoluun ja vielä loppuvaiheessa inttiä sain kersantin natsat.
Kerkisin 2 vuotta olla siviilissä kun tuli kertausharjoitusmääräys ilomantisn korpeen .
Toinen määräys tuli tasan 2 vuoden päästä ja huomasin että minut on jälleen ylennetty ylikersantiksi asti.- Anonyymi00005
Wau! Tuostahan saisi Tuntemattoman sotilaan veroisen kirjan! On se hurjaa joidenkin elämä.
- Anonyymi00006
Kolutettiinko sinua siellä kovasti?
Ja kertausharjoituksissa kolutettiin lisää...? - Anonyymi00008
Minäkin kehun sitten. Minä kävin ingin 1980 alussa, minä halusin Helsingin Laivastoasemalle Upinniemen ja kävin siellä taistelusukeltajakoulutuksen.
Kersanttina tulin intistä pois. Jäin sille tielle. Olin laivaston sukeltajana 15 vuotta, sitten lähdin Norjaan öljynporauslautoille sukeltajaksi, palkka oli kova. Nyt olen jo eläkkeellä. Asun Kuusamossa sekä Norjassa. Niin vain Lieksan korven poika pärjäsi silakkana.
- Anonyymi00009
Ei sinusta ole erikoisjoukkoihin. Olet liian lyhyt ja pyöreä.
- Anonyymi00010
Siksi juuri on! Kierin ja pyörin vihollisen kimpuun eikä ne edes tajua mitään!
- Anonyymi00012
Kun kutsunnoissa kysyttiin että mihin haluan palvelukseen, niin sanoin että ilmavoimiin lentäjäksi. Ei ole mitään kuulunut kutsuntojen jälkeen puolustusvoimista, vaikka aikaa on kulunut jo 45 vuotta. Mikähän siinä, eivät varmaan tarvinneet enempää lentäjiä...?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791366
- 851263
- 98994
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7536Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512