Pystyisit kanssani.
Tuskin vakavaan suhteeseen
37
450
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kun pitää useampi pyöriä siinä vierellä
- Anonyymi00002
Täällä?Aika hankalalta vaikuttaa.
- Anonyymi00004
Karkaan sitten syksyllä sirkukseen, mutta pidetään hauskaa edes tämä kesä.
- Anonyymi00005
Mistä voit tietää ihmisestä kun et edes keskustele ja opettele tuntemaan.
- Anonyymi00007
Tunnen jo.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tunnen jo.
Oletko puhunut hänen kanssaan?
- Anonyymi00018
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oletko puhunut hänen kanssaan?
Eli ei ole 😂
- Anonyymi00021
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oletko puhunut hänen kanssaan?
Body talks.
- Anonyymi00031
Anonyymi00021 kirjoitti:
Body talks.
Ei edes se body ei mikään.
- Anonyymi00006
Kunhan ei tarvitse katsella liikoja rumia miehiä, eivätkä he aiheita ongelmia muille.
- Anonyymi00034
Minusta on todella epäkunnioittavaa sanoa jotain rumaksi. Jos ei pidä jonkun ulkonäöstä, niin sen voi jättää sanomatta.
- Anonyymi00009
Tuskin edes panisin ketään jonka hoksottimet on tasoa: tavoitan kaivattuni tämän kautta ilman tunnisteita.
- Anonyymi00011
Tuskin sun tarvitseekaan sellaiseen ryhtyä ;-)
- Anonyymi00025
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tuskin sun tarvitseekaan sellaiseen ryhtyä ;-)
Ajatella - ei ole pakko sekstailla tyhmien kanssa.
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ajatella - ei ole pakko sekstailla tyhmien kanssa.
Koira koiran tuntee 😉
- Anonyymi00010
Ei kannata tuollaista haahuilijaa edes kaivata. Etsi joku vakaampi.
- Anonyymi00012
mikä meni omasta mielestäsi kasvatuksessa vtuiksi? sivusta
- Anonyymi00022
Anonyymi00012 kirjoitti:
mikä meni omasta mielestäsi kasvatuksessa vtuiksi? sivusta
En osaa sanoa, kun en tunne henkilökohtaisesti tuollaisia häntäheikkejä. En siis osaa peilata heitä heidän vanhempiinsa tai esim. omiin kokemuksiin siitä millainen häntäheikki oli lapsena. Kenties löydät vastauksen kysymykseesi joltakin, jolla on kyseenalaisempi tuttavapiiri?
- Anonyymi00013
En halua miehiä entisestä elämästä elämääni. Kun ei eivät kuulu siihen.
- Anonyymi00014
Muut tekee, mitä ne osaa, minä teen mitä haluan ;-)
- Anonyymi00015
En niin, saattais olla hymy herkässä.
- Anonyymi00016
En, enkä halua.
- Anonyymi00017
Et oo valmis edes tutustumaan.
- Anonyymi00019
Ootko jotenki vaikea tyyppi siis?
- Anonyymi00020
Tänään voidaan aloittaa meidän yhteinen matka. Näet sitten pystynkö vai en.
- Anonyymi00023
Kuinka niin?
- Anonyymi00024
Ei ole aikomusta.
- Anonyymi00026
Mitään painoarvoa tule antaa anonyymille provolle:)
- Anonyymi00027
rakkaus ei paranna ainakaan erikoista tyttöä
- Anonyymi00029
En pystyisi vakavaan etkä säkään. Meistä ei saa vakavia tekemälläkään... liikaa pilkettä silmissä molemmilla, ei olla vakavia ihmisiä ;)
Me ollaan molemmat tykätty toisistamme syksystä saakka, ihastuminen kestänyt pitkään. Mä kyllä uskon, et jos niin ois tarkotettu, että joskus jotain tapahtuis niin se kestäis. - Anonyymi00030
Se on varmaan totta. Olen liian vakava ja sinä otat kevyemmin.
- Anonyymi00032
Tahdotko mut tosiaan suhteeseen vakavaan?
- Anonyymi00033
- Anonyymi00035
Kuulostaa vakavalta.
- Anonyymi00037
Kuinka kauan ajattelit täällä tehdä näitä?
- Anonyymi00038
Mihinkään muuhun en aio ees suostua 😘 tietysti sopivasti pitää olla pilkettä silmäkulmassa ettei mee liian vakavaksi mutta silti tosissaan❤️
- Anonyymi00039
Vakavuutta on elämässäni ollut liikaa. Kepeään, iloluonteiseen suhteeseen jos haluaisit, se olisi mulle tosi ok.
Naiselta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511