Ja mitään muuta

Anonyymi-ap

ei tästä jäänyt kuin surua ja pettymystä. Kaikki loppui ennenkuin ehti kunnolla alkaa. Silti vieläkin sydämessä läikähtää joka kerta kun sut näen. Ehkä satutin sua tai tein jotain mikä sammutti sun kiinnostuksen. En tiedä mutta olen pahoillani jos niin on.

9

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Mitä teit, jos saa kysyä.

• Anonyymi00007

Sen kun tietäisin. Ehkä en näyttänyt kiinnostustani tarpeeksi hyvin tai sitten olin liian ailahtelevainen. Olen niin monesti pettynyt että en oikein uskalla enää edes yrittää. Kun tulit henkisesti liian lähelle jouduin paniikkiin.

• Anonyymi00003

Se on vähän vaikeata näin kun yksipuolisesti tuntee kiinnostusta niin pitää sitä yllä..
      Ehkä se tästä ajan kanssa laimenee, mutta ihan kiva nähdä aina välillä, että ollaan sentään olemassa.
      Naiselta vaan.

• Anonyymi00004

Paljon voimia aloittajalle. Toivottavasti saat keskusteltua hänen kanssaan.

Minä lennän ja palan vasta huomenna. Haluun silti uneksia edes pienen hetken, vaikka tiedän että kohta sattuu todella pahasti.

• Anonyymi00005

Kuin hänelle:
      Kiinnostukseni ei ole sammunut vaan toivon todella, että nähdään huomenna. Huomisen jälkeen en nimittäin sitten enää tiedä, missä sinut näkisin, kun ollaan viimeistä päivää auki. Voi kun saataisiin sovittua jotain tai saisin edes numerosi, niin voitaisiin jatkaa... -S

• Anonyymi00006

Jaxuhalit meille kaikille onnettomille rakkaudessa pettyneille. Skål på det saken!

• Anonyymi00008

Mitäs olit niin tyhmä ja urpo nainen eihän jotkut nsiset osaa muuta kuin pelleillä

• Anonyymi00009

Ei sun pahottelut auta vittu oot joka kerta saman lainen käytökseltä niin antaa olla

• Anonyymi00010

Mikä hänen käytöksessä ärsyttää? Kaivattuni voisi ajatella näin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe