Alle murrosiän oleva ihminen on yleensä iloinen ja jopa hauska mutta ikääntyessä naama ja ilme muuttuu norsunvitulle. Mikähän siinä oikein lienee? Siinäpä tiedeseuralle pohdittavaa.
Kun ihminen aikuistuu.....
7
169
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihmeellisiä asioita on paljon.
Itse olen pohtinut että kun tytöt ovat nuorena niin kivoja ja somia ja nättejä, niin mistä hitosta nuo vihaiset, lihavat ja rumat akat oikein tulee...? - Anonyymi00002
se että ihmiselle tulee ikää ja hän pysyy kateellisena on osoitus siitä että emotionalinen kypsyys on jäänyt lapsen tasolle.
pienet lapset ajattelee että tuolla toisella on jotain mitä minulla ei ole, ja on siitä kateellinen.- Anonyymi00003
Sinun kypsyytesi on jäänyt äitisi ulkosynnyttimeen!
- Anonyymi00004
Meidän pojastakin näkee notta meisselin ympärille alkaa miestä kasvamaan 🤠
- Anonyymi00005
Aloittajan kanssa olen samaa miettinyt, teini-iässä ja vielä 18-20 v naisilla silmissä pilkettä, iloisuutta löytyy ja jos kaadat vahingossa vaikka vettä päälle niin teinityttö ja 18-20v nuori nainen purskahtaa vaan nauramaan hillittömästi mutta jos saman tee vahingossa 30-50v naiselle niin hyvä kun ei avioeroa tule, viikon mökötys on ainakin varmaa.
- Anonyymi00006
Alkaahanse ikäihmisenä ituttamaan, kun tajuaa, että ikuisuus on ihmisiässä laskettuna, vain noin, jotain kahdeksankymmentävuotta.
- Anonyymi00007
Kun ihminen ylittää -60 vuotta, niin siitä tulee enemmän tai vähemmän äksy. Vain todella harvat pystyvät pitämään leikkisän luonteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että382857- 155843
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55719
- 51668
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622