Tajusin tuossa, että siitä on jo todella pitkä aika, kun yritin sinuun yhteyttä luoda.
Jotenkin edelleen elätellyt toiveita meistä.
Ehkä se nyt vihdoinkin konkretisoitui, että turhaa minä odotan.
Tiedän, että sinulla on ollut muita sen jälkeen, kun minä yritin lähestyä sinua. Ja varmaan on edelleen, onko samat vai eri ihmiset, siitä en tiedä.
Mutta minua sinä et halua. En ole jotenkin osannut ajatella, että siitä kaikesta on jo noin pitkä aika.
Aika menee niin nopeaa
5
267
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ainakin tiedät tehneesi kaikkesi, kun rohkeasti lähestyit ja kerroit toiveesi. Silloin voit jatkaa pystypäin elämääsi.
- Anonyymi00002
Näin täytyy yrittää ajatella. Ehkä vielä joskus löydän sellaisen ihmisen elämääni, joka oikeasti myös panostaa minuun...
- Anonyymi00003
Kauankohan, jotain vuoden verran? Tiedä oletko sama joka on hiljattain tullut ehdotuksiini somessa. Saatoin etsiä täältä jonkun aikaa. Tuolla kuvassa tutulta näytitkin, ollaan nähty. Juu, kiinnostavalta näytät. Eli tarkoitatko täällä yrittänyt luoda yhteyttä?
- Anonyymi00005
Ei kai anonyymipalstalla mitään yhteyttä pysty luomaan... Itse ainakin lasken vain sen, että on juteltu face-to-face tai otettu yhteyttä ihan puhelinnumerolla.
- Anonyymi00004
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522