Haluaisin kyllä mutta sydän ei kestä kylmää kyytiä enää siksi en vaan tee mitään vaikka sekin sattuu kuin salama iskisi sydämeen... Toivon sinulle onnea ja rakkautta itse en uskalla enää lähestyä...
On niin vaikeaa luottaa...
14
333
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi luulet että saisit kylmää kyytiä?
- Anonyymi00014
Luottamus muita kohtaan kadonnut, eriarvoisuutta kohdannut ja kokee, et on aina heikoilla riita tilanteissa? Väärin ymmärretyksi tulleena on vaikea uskoa, että saisi reilua kohtelua muilta? Epåreilu kokema jättää jälkensä. Omilla mielikuvilla on merkitystä. Ja vaikutusta varovaisuuteen. Sivusta todettua.
- Anonyymi00002
Enhän mä ole ollut sulle ilkeä irl? Enkä aio olla vastakaan. Täällä vain purkanut tunteitani. Olen oikeasti tosi herkkä. On meillä vielä mahdollisuus. Jos sä vain haluat..
- Anonyymi00003
Mutta haluatko enää? Olen niin pahoillani...
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mutta haluatko enää? Olen niin pahoillani...
Haluan haluan... Enemmän kuin mitään muuta mutta en halua häiritä sinua.
ap - Anonyymi00005
Miksi luulet, että täällä kiukuttelua ei lasketa? Kertoo ihmisen kypsymättömyydestä, vaikka irl osaisikin johonkin saakka mielistellä. Eiköhän se totuus sielläkin tulisi pian ilmi.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miksi luulet, että täällä kiukuttelua ei lasketa? Kertoo ihmisen kypsymättömyydestä, vaikka irl osaisikin johonkin saakka mielistellä. Eiköhän se totuus sielläkin tulisi pian ilmi.
Ei ole kyse palstasta ollenkaan...
ap - Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Haluan haluan... Enemmän kuin mitään muuta mutta en halua häiritä sinua.
apSä et koskaan häiritse mua. Et ikinä! Ja mua kuuluukin häiritä... kaikki lähestyminen on mulle hyvä asia kun tuntuu välillä että ketään ei kiinnosta. No sydän se nyt sanoo sen totuuden.. sinä ja minä <3
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei ole kyse palstasta ollenkaan...
ap"Täällä vain purkanut tunteitani" no eikö tuo nyt viittaa palstaan? Ja täällähän on ollut todella typeriä juttuja viime aikoina.
- Anonyymi00009
Onnelliseen loppuun ❤️
Haluan katsoa tämän kortin. Haluatko sinä?- Anonyymi00011
Tietysti haluan.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tietysti haluan.
Ihan oikeasti! Mun sydän... herää taas henkiin ja sykkii vain sulle ❤️
- Anonyymi00013
Anteeksi, että satutin sinua. Kadun sitä. Ansaitset parempaa kuin minut. Toivon sulle rakkautta ja onnea elämääsi.
- Anonyymi00015
En itsekkään uskalla kysyä mitään. Liian voimakas pelko siitä reaktiosta jos se ei olekkaan kovin hyvä koska olen jo monia viikkoja kärsinyt tunteista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473