Veikkauksen nettikusimo

Anonyymi-ap

Tuollainen uudistus olisi enemmän kuin paikallaan Veikkauksen nettikasinon ollessa kyseessä. Olin välillä melkein vuoden irtisanoutuneena Veikkauksen asiakkuudesta ja juuri 1 vuosi on rajana sille että voi palata asiakkaaksi vanhoilla tiedoilla niin näin menin tekemään 1,5 vuotta sitten. Valitettavasti. Olen laittanut 500 e tappiorajan Veikkaukselle ja nyt tarkastelin tilannetta 18 kuukauden jälkeen. Ja ylläri pylläri 18/18 kuukautta ovat olleet kaikki tappiokuukausia! Muuten on mennyt tappiin -500e mutta muutaman (3 tai 4 kerran verran) olen saanut iloita siitä että tappiota on tullut ainoastaan 260 - 450 euron edestä. Vahingossakaan yhtään kuukautta en ole plussan puolelle asti päässyt.

Veikan nettikasinopelit ovat jopa huonontuneet siitä mitä ne oli ennen viettämääni lähes vuoden taukoa. Silloin muutama vuosi sitten sain pikkupanoksilla joitakin 100-350e voittoja jopa mutta nyt näiden 18 kuukauden aikana isoin kertavoittoni on ollut vain 90 euroa lohikäärmekenosta. Voi sanoa että surkeita esityksiä veikan nettikasinopelit ja joitakin on myös huononnettu selvästi kaikessa hiljaisuudessa. Esim. Villit Kakkoset-pelissä sai ennen pikkupanoksellakin tuplata mustalla seiskalla vaikka usean satasen voittoa tavoitellen (missä pari kertaa onnistuinkin !) Niin nyt 10 sentin paukulla ei saa tuplata kuin max 50e voittoa tavoitellen! Ja toinen heikennetty peli on Fruttis2. Ennen siitä sai melko usein 5:n saman symbolin rivejä ja muutaman kerran sain 10c paukulla täydet tammenterhotkin bonuspelissä kasaan josta sai 300e voiton. Kerran tuon 3 hunttia sain vuosia sitten jopa kahdesti saman päivän aikana! Nyt bonuspelit on ihan kuraa, panoksensa saa siitä tyypillisesti vain 5 - 15 kertaa Takaisin mikä on yhtä tyhjän kanssa.

Eikä tässä kaikki, tänään piti pelata Eurojackpottia niin eikös siellä veikan sivuilla ole ilmoitus kuinka pahoittelevat Nordean rahansiirron häiriöitä. 2 tuntiin ei onnistunut siirto pelitilille ja nyt napsahti eurojackpotin peliaika umpeen! Kyllä on hemmetin hienoa toimintaa taas Veikkaukselta, mitään mahdollisuutta siirtää sinne pelirahaa ei ole vaikka mulla on 3 pankissa henkkoht. Pankkitili niin vain yhtä ainoaa määrittelemäänsä saa käyttää rahaa siirtäessä. Voi prkl että voi kaikki olla veikkauksella yhtä onnetonta toimintaa. Ei tuota huijaripuljua voi kuin neuvoa välttämään viimeiseen saakka. Veikkaus myös väittää totuudenvastaisesti arvonta- ja nettipelejään "täysin satunnaisiksi" mutta sitä ne eivät todellakaan ole vaan atk-pohjaisia kusetuksia. Ohjelma käy hetkessä läpi kaikki pelatut rivit ja lopputulos on manipuloitu niin että mahd. vähän menee rahaa jakoon.

Neuvon vilpittömästi unohtamaan Veikkaus-nimisen huijarilafkan, parempia vaihtoehtoja on netti täynnä. Aikamoisen muutoksen saa veikka kehittää parantaakseen kilpailukykyään kun sen monopoli vihdoin pian murtuu. On se niin valovuoden päässä ulkomaisista kilpailijoistaan.

Lopuksi vielä kysymys veikan nettikasinon käyttäjille, niin entisille kuin nykyisille: oletteko ikinä saaneet minkäänkokoista onni-jackpottia tuosta nettikusimosta? Minä en vaikka yhteensä 7-8 vuoden asiakkuuden aikana olen pelannut kusirullia yli puoli miljoonaa kierrosta häviten 5-numeroisen summan euroja. On se hienoa ettei tuolla otannalla osu edes kertaakaan sitä pienintäkään 100 - 1000e onnipottia 😆

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

        Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
        Ikävä
        112
        1226
      2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

        ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
        Ikävä
        120
        1091
      3. Uskaltaisitko vielä

        Lähestyä vai et kaivattuasi?
        Ikävä
        137
        987
      4. Keitä täällä on??

        Kertokaa nimenne!! 🤔
        Ikävä
        96
        812
      5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

        Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
        Maailman menoa
        306
        787
      6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

        Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
        Ikävä
        82
        694
      7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

        Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
        Iisalmi
        54
        626
      8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

        Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
        Ikävä
        49
        599
      9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

        mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
        Ikävä
        64
        592
      10. Mitä toivot

        Kaivattusi suhteen?
        Ikävä
        75
        514
      Aihe