Toista sitten?
Rakastatko sitä
16
300
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miten on?
- Anonyymi00002
Näitkö meidät yhdessä vai miksi kysyt?
- Anonyymi00003
En. En lainkaan. Yhtä vain.
- Anonyymi00004
Sinä et puhu. Vaan tutkailet tilannetta turvamuuriesi takaa. Jos haluat vastauksia, ole avoin ilman haarniskaa. Niiden läpi kukaan tuskin puhuu sinulle, kun ei sinua näe kunnolla.
- Anonyymi00010
Siis kirjoitatko minuna toisena persoonana. Minä rakastan miestäni ja vain miestäni. Eikö palstavakkari nettiperheen perustaja tajua jo
- Anonyymi00005
Molemmat ollaan oltu pitkään kumppaneidemme kanssa. Minä kolme kertaa pidempään kuin sinä. Totta kai me rakastamme heitä.
Kuin hänelle, miehelle- Anonyymi00006
Perustuuko näkemyksesi oletuksille vai faktalle? Vain oman puolesi asioista tiedät varmasti.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Perustuuko näkemyksesi oletuksille vai faktalle? Vain oman puolesi asioista tiedät varmasti.
Miksi kukaan olisi pitkään toisen kanssa, ellei rakasta?
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miksi kukaan olisi pitkään toisen kanssa, ellei rakasta?
Älä ole naivi tai olet tosi nuori!
- Anonyymi00007
Ei, yrittää saada pesää.
- Anonyymi00009
En rakasta.
- Anonyymi00011
Voih en ketään toista, tiedät sen oma rakas kulta!
- Anonyymi00012
Aina rakastanut. Kuinka kauan meinaat käpy näitä täällä kysellä?
- Anonyymi00013
Ei oo mitään käpyjä. Kävyillä on muut kanavat jos näin katsovat. Lapsellisia juotikkaita olette.
- Anonyymi00015
Rakastan yhtä naista, joka melko varmasti sen "tietää".
- Anonyymi00016
Mitä väliä sillä on, kun haluat kirjoittaakin vain palstalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402