Rakastatko häntä?
Tuleeko hän luoksesi
23
410
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rakastan häntä. Ainiaan.
- Anonyymi00003
En tiedä. Enkä näe toisenkaan kysymyksen osalta tulevaisuuteen niin pitkälle, että osaisin vastata. Tällä hetkellä hän pikemminkin ärsyttää käytöksellään, eikä ole tunteita. Aika antaa vastauksen kaikkiin kysymyksiin, mitä ei ole edes tarve esittää.
- Anonyymi00004
Eräs teinityttö? Joo, vaatimalla vaati päästä tuleen mun luo.
- Anonyymi00005
Ei tule koska on pettänyt minua muiden kanssa.😡
- Anonyymi00006
En rakasta kun hänkään ei rakasta minua.
- Anonyymi00007
Joo, tän kesän aikana.
- Anonyymi00024
Kenelle tämä?
- Anonyymi00008
Kunpa tulisikin ja tykkään kyllä ❤️
- Anonyymi00009
Kyllä tulee, eräs äät, kuin varkaat ja tuholaiset.
Tekevät kädet heillä. Sitä rakastan mitä on, voiko muuta muka? - Anonyymi00010
kai meidän välillä jotakin on mutta siitä en osaa sanoa että mitä ja tulee luokseni vain sen pakollisen verran ja sekin menee usein veetuiluksi kun en pysty olemaan normaali kun tiedän millainen peluri hän on
- Anonyymi00011
Mitä kyselet tollasia kun tiedät oikein hyvin?
- Anonyymi00012
En ottanut takas kumpaakaan. Kerran toisen matkaan lähtenyt niin sillä tiellä saa luvan olla.
- Anonyymi00013
Hän on aina ollut sydämessäni. Pelkään pahoin ettei hän tule luokseni.
- Anonyymi00014
Hän tulee varmasti vielä Lappiin. Rakastunut olen, kaikki mitä luulin tietäväni rakkaudesta meni täysin uusiksi.
- Anonyymi00015
Ei tule ja rakastan
- Anonyymi00016
Ei sulla ole mitään sanoja mä huomasin sun, hyvästi,
Tsemppiä!
T.minä
https://m.youtube.com/watch?v=mcxrasncg1g - Anonyymi00017
Ei nainen tule, kun eihän minua edes löydä mistään. Mutta olen itsekin aika neuvoton. Toivoton ja masemtava tilanne.
- Anonyymi00018
En ole menossa, en nyt enkä koskaan.
- Anonyymi00019
Kaikki tärkeä tulee aina luokseni. Vedän puoleeni menestystä 🙂
- Anonyymi00020
Ei näköjään.
Kyllä. - Anonyymi00021
minua ei rakasta kukaan olen outo ja ruma nainen
- Anonyymi00022
oma mieskin oli kanssani vuosia säälistä
- Anonyymi00023
Menisin heti. Kyllä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18639Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 98566
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437