En saa vammaista puolisoa. Normaalia minulla EI ole oikeutta saada. Minulla ei ole oikeutta pilata normaalin mainetta ja työuraa nuosemista, kun olisi minun vammaisen kanssa. Pilaisin normaalin ihmisen tulevaisuuden ja hänen ystävät hylkäsi hänet minun takia.
En saa vammaista puolisoa
13
134
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olet oikeassa! Et saa ottaa normaalin ihmisen. Vammaiset olkoon vain keskenään. Vammaisten pitää tajuta, että normaalit ovat vain normaalia varten
- Anonyymi00002
Teidän takia Corona levisi ympäri Suomea! Kaikki virukset johtuvat teistä, koska te olette tehneet syntiä ja Jumala kostaa.
- Anonyymi00006
Ai niinkuin miten niin?
- Anonyymi00008
Se korona oli vain lääkeyhtiöiden juttu saada mahdollisimman moni ihminen uskomaan niihin typeriin myrkkypiikkeihin.
Jos olit idiootti kun otit niin ihan oma syy! - Anonyymi00009
En usko jumalaan joten en ole tehnyt syntiä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ai niinkuin miten niin?
Heidän vanhemmat!! Siksi Heidän lapset ovat vammaisia, koska vanhemmat tekivät syntiä ja harrastivat seksiä ennen avioliittoaan!!
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Heidän vanhemmat!! Siksi Heidän lapset ovat vammaisia, koska vanhemmat tekivät syntiä ja harrastivat seksiä ennen avioliittoaan!!
Kuule tuo on nyt sellaista höpötystä.
Kaikki eivät kuulu kirkkoon tai usko jumalaan, silti me olemme hyviä ihmisiä ja meillä on moraalia.
- Anonyymi00004
Minä en ainakaan ole nousemassa uralla mihinkään duunarista. En toki silti voi tietää synkkaisiko meillä noin muuten, koska olen testien mukaan aika paljon keskivertoihmistä älykkäämpi. Mainittakoon että kaltaisiani harvemmin kiinnostaa kavereiden mielipiteet.
- Anonyymi00005
Trollin aloitus, en voi muutakaan todeta.
- Anonyymi00007
Ei välttämättä. On kuin suoraan Facebookin sinkkuryhmästä. Samoin nuo törkykommentit.
- Anonyymi00010
En ole trolli. Mikset tajua. Vammaisena en voi ottaa muita kuin vammaisen!! Pilaan normaalin työuran!! Normaalin ystävät hylkäisi minun takia. Minä en saa pilata normaalin työuraa. Normaalin pitää olla normaalin kanssa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei välttämättä. On kuin suoraan Facebookin sinkkuryhmästä. Samoin nuo törkykommentit.
Ai siellä on noin sekavaa menoa? No huhhei.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
En ole trolli. Mikset tajua. Vammaisena en voi ottaa muita kuin vammaisen!! Pilaan normaalin työuran!! Normaalin ystävät hylkäisi minun takia. Minä en saa pilata normaalin työuraa. Normaalin pitää olla normaalin kanssa.
No mikä on sinun vammasi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että332664- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564