Onko sulla 4 vai 5

Anonyymi-ap

Malli siitä (taitaa olla neljä). Tilasin molemmat sovitussetit ku en oikeen osannut vielä päättää kumpi ois parempi. Onhan se viitonen vähän kalliimpi mutta oisko sit pitkällä aika välillä kuitenki parempi, ja se on vähän pienempi/sirompi 🤔 täytyy pohtia tarkoin ku kuitenki aika iso investointi. Mä en vaan jotenki osaa tuota kelloa pitää (varsinkaan öisin) niin tuo sormus vois olla hieman mukavamman tuntuinen ja varmaan muutenki luotettavampi 😁 😊

21

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vai se kolmonen, ohan se sekin olemassa

• Anonyymi00002

Ourassa on se 4. Oikea nimetön. Hän on ihku. Siis oura.
      Toki neuvottelet omasi kanssa irl.😆🙂

Hyviä unia!

🌾

• Anonyymi00003

Niin mä vähän aattelin et on varmaan se ku näytti siltä videolla nähtynä, mut ihan kivan näköinen se on sekin. Täytyy koklailla rauhassa niitä ja miettiä kumpi ois parempi 🤔oon vaan vähän malttamaton kaikessa 🤭😁mut sä oot ihku jos et vielä tienny 😘 hyviä unia sulleki 💕

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Niin mä vähän aattelin et on varmaan se ku näytti siltä videolla nähtynä, mut ihan kivan näköinen se on sekin. Täytyy koklailla rauhassa niitä ja miettiä kumpi ois parempi 🤔oon vaan vähän malttamaton kaikessa 🤭😁mut sä oot ihku jos et vielä tienny 😘 hyviä unia sulleki 💕

Hyviä unia sullekki💕 Nyt meni valvominen liian pitkään. Senkin malttamaton. Nukun huomisen päivän.
        🙂

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Hyviä unia sullekki💕 Nyt meni valvominen liian pitkään. Senkin malttamaton. Nukun huomisen päivän.
        🙂

Mulla on kuuma 🥵meen pakkaseen 🥶 😂

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mulla on kuuma 🥵meen pakkaseen 🥶 😂

Suosittelen sitä tosi lämpimästi 😂

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Suosittelen sitä tosi lämpimästi 😂

😂🤣😂😘💋

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

😂🤣😂😘💋

Se nelonen on ollut hyvä maaliskuusta asti.
        Palautteet on niin lempeitä ja kannustavia 😍

Toki jos vittuilisi niin se olisi kallista sellaista sormuksen hintaan nähden 😅

Nyt lempeisiin aamuyön uniin.
        💕

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Se nelonen on ollut hyvä maaliskuusta asti.
        Palautteet on niin lempeitä ja kannustavia 😍

Toki jos vittuilisi niin se olisi kallista sellaista sormuksen hintaan nähden 😅

Nyt lempeisiin aamuyön uniin.
        💕

Oliko lempeät unet? 💕 Hitto mikä yö, nyt ois kyl oura veetuillut 🤣🤣 Vain yks asia mikä viimein auttoi ehkä arvaat sanomattakin 😘

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Oliko lempeät unet? 💕 Hitto mikä yö, nyt ois kyl oura veetuillut 🤣🤣 Vain yks asia mikä viimein auttoi ehkä arvaat sanomattakin 😘

Oura on lempeä ja ymmärtää. Yhtä kohtelias kuin tekoäly 😊 Äläpä ala arvuuttelemaan 😅 Varmaan annoit itsellesi nuijanukutuksen 🔨🔨🔨tai saitko emännältäsi muijanukutuksen?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Oura on lempeä ja ymmärtää. Yhtä kohtelias kuin tekoäly 😊 Äläpä ala arvuuttelemaan 😅 Varmaan annoit itsellesi nuijanukutuksen 🔨🔨🔨tai saitko emännältäsi muijanukutuksen?

😂😂 En oo mies

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

😂😂 En oo mies

Enkä sanoisi häntä muijaksi 😂

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

😂😂 En oo mies

Uskon tuon. Et varmaan oo mies. Koska silloin sillä pitäisi olla oikeesti munaa😂😂 ollakseen oikea mies.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Uskon tuon. Et varmaan oo mies. Koska silloin sillä pitäisi olla oikeesti munaa😂😂 ollakseen oikea mies.

Nyt tuli paha mieli tuosta. Anteeksi.
        Ei pitäisi koskaan kommentoida ikävästi missään.
        🙂‍↕️

• Anonyymi00008

Kaikki hyvin älykellon mukaan. Semooinen nelonen. Enempää ei huvita mittailla.

• Anonyymi00012

Garmin älykello myös ihan hyvä mut jotenki se kello ärsyttää ja vaivaa mua ja välissä kyllä sanoo ihsn mitä sattuu 🤣

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Garmin älykello myös ihan hyvä mut jotenki se kello ärsyttää ja vaivaa mua ja välissä kyllä sanoo ihsn mitä sattuu 🤣

Mulla on tuo kans, mutta ei oo kyllä ouran veroinen 🙂

• Anonyymi00010

Nimi ja kirjainjuttuja mikä mieleen vilahti:

Soittoyhtyeen nimi: Eino Edesmennyt, ;Mikko Mullanalta & Associates.

• Anonyymi00013

Mietin myös tuota Ringconn sormusta ku ne on vähän halvempia, eikä vaadi sitä maksullista sovellusta ja oli kovin kehuttu mut kerkesin jo tilata noi ouran sovitus setit ennenku huomasin et tuommosiaki on. Kyllähän se ourakin toimii ilman sovellusta mutta ne on aika suppeat ne tiedot silloin, eli ehkä se kannattaa ottaa myös kuitenki🤔 T. Ap

• Anonyymi00016

Tuossa ei kannata säästää. Ajattelen, että sormuksen tiedot kyllä korvautuu siinä hinnassa. Se on semmonen lempeä kamu joka kulkee mukana ja kannustaa 🤝

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Tuossa ei kannata säästää. Ajattelen, että sormuksen tiedot kyllä korvautuu siinä hinnassa. Se on semmonen lempeä kamu joka kulkee mukana ja kannustaa 🤝

Ehkäpä se on just näin ☺️🫳❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe