Sinut saavansa ja kenellä riittää mahkut?
Kuinka moni toivoo
40
637
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei kukaan. Mitä iloa saat kun ilkeilet?
- Anonyymi00002
Ei ollut ilkeilyä
- Anonyymi00003
Ei kiinnosta!
- Anonyymi00007
Ei kiinnosta siis tällaiset aloitukset.
Mittailkaa muut arvoanne ja kilpailuttakaa pöntöt keskenänne. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mittailkaa muut arvoanne ja kilpailuttakaa pöntöt keskenänne.Tämä. Ihmiset ei ole mitään vtun kauppatavaraa.
- Anonyymi00033
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mittailkaa muut arvoanne ja kilpailuttakaa pöntöt keskenänne.Oon luullu ett palstalla on enemmistö sellasia yli 50 v. mut nämä aloitukset 😵💫😳 on kuin 10 v. ikäisiltä?
Täällä tutkimusten mukaan kuitenkin eniten niitä yli 50 vuotiaita joten älykkyysosamäärä heillä sitten ilmeisesti siellä teini-ikäisen tasolla 🫣. Joten täältä ei varmuudella älykkäitä keskusteluja löydä.
- Anonyymi00005
Yksi, mutta ei se oikea. Ei hän joka saa minut myös tänne palamaan kerta toisensa jälkeen. Olen jo täysin tämän oikean, vaikka ei yhdessä olla.
- Anonyymi00006
Harmi ettei se oikea sinua saa. Etkö kadu sitä ettet halunnut häntä
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kyllä hän saisi. Ja halusinhan minä ja haluan vieläkin, mutta ei näissä asioissa pelkkä oma halu riitä. Pitäisi sen toisenkin vielä haluta.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kadun miten asiat meni. Jäi tuohon vastaamatta.
- Anonyymi00009
Tuskin kukaan.
- Anonyymi00012
Ei kiinnosta moniko toivoisi, vain yhdelle tietylle on paikka varattuna.
- Anonyymi00013
Kuusi aktiivista halukasta olisi. Osa jo pidempään odotellut. Toiset ehkä vain lämpöä ja läheisyyttä vailla. Kenestäkään ei taida olla suhteeseen. Katsotaan.
- Anonyymi00014
Ei tämmöinen mammanpoika kelpaa monellekaan naiselle. No ei onneksi tarvitsekaan kelvata. Yhden ainoa omaksi tahdon. Hänen syleilystään olisi kiva katsella maailmaa ja olla siinä kiltisti. Mieheltä.
- Anonyymi00015
Havent kept score.
- Anonyymi00016
En halua synkistellä liikaa.
- Anonyymi00017
Molemmilla ottajia, mutta huono itsetunto. Mahiksia olisi ollut toisiimme vaan ei uskottu ja oltiin lopulta mustasukkaisia tms.
- Anonyymi00018
Enpä usko et kukaa toivoo korkeintaa toivoo et kuolisin pois
- Anonyymi00019
Sama juttu.
- Anonyymi00020
4. Ja 2 saa.
- Anonyymi00021
10.. Ympäri Suomea.
- Anonyymi00022
5 samaan aikaisesti ympäri Suomea he asuvat!
- Anonyymi00023
2 ja 2 eri aikaan nähdään. Eri kaupungissa asuvat. Välillä toisen luona ja välillä toisen luona asustan
- Anonyymi00024
Helppoa!! Eivät tiedä toisistaan mitään.
- Anonyymi00025
Mulle on ihan sama, mitä jotkut toivoo. Mä olin kiinnostunut yhdestä miehestä, mutta siitä ei voi tulla mitään. Muilla ei toistaiseksi ainakaan ole makuja.
- Anonyymi00026
silkkimekko maiju sopii sille näädälle kunhan ei lapsien elämääni sotkeudu
- Anonyymi00027
Moni haluaa, harva rakastaa..
- Anonyymi00028
Luuletko, että kukaan kunnollinen nainen huolisi yhtään palstapelleä itselleen? Ei ikinä.
- Anonyymi00029
Mitä ihmettä sinä tekisit sillä tiedolla? Kieriskelisit tervassa ja höyhenissä?
- Anonyymi00030
Aika monikin mutta P. K - mies ja J.P - mies ovat ainoat joilla olisi mahkut ❤️.
Mn tumma- Anonyymi00031
ota se jp pois kuleksimasta , sivusta J
- Anonyymi00034
Anonyymi00031 kirjoitti:
ota se jp pois kuleksimasta , sivusta J
Onko J merkillä kirjoitteleva mies vai nainen?? Lapsellisen typerät on ainakin juttunsa joten on kumpi tahansa niin kannattais ehkä miettiä mitä höttöä näppikseltään tänne työntää.
- Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Onko J merkillä kirjoitteleva mies vai nainen?? Lapsellisen typerät on ainakin juttunsa joten on kumpi tahansa niin kannattais ehkä miettiä mitä höttöä näppikseltään tänne työntää.
näpäyttäppä sinä ittes pois täältä vaikka next
- Anonyymi00032
oispa mahkut saada M naisen ihanan kanssa yhteinen tulevaisuus
- Anonyymi00035
Ei taida monikaan olla kiinnostunut. Samapa tuo.
- Anonyymi00036
Sillä mitään merkitystä se turha toivo.
- Anonyymi00038
On niitä halukkaita, mutta yksi on kiikarissa... Hänet haluan
- Anonyymi00039
Minkälainen linnu?
- Anonyymi00040
Yhtä mustaa rengastan
- Anonyymi00041
Ehkä pari kolme toisella kierroksella olevaa on joskus ajatellut suhdetta minun kanssani, mutta sitten ovat havahtuneet siihen, että elämäntilanteemme ja tulevaisuuden toiveemme ovat aivan erilaiset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2462219- 1921684
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471319Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501035- 41826
- 14810
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31790Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25766Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21760Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647