Suomen perustuslaki säätää, "Kansanedustajan on toimessaan noudatettava oikeutta ja totuutta. Hänen on noudatettava perustuslakia eivätkä häntä sido mitkään muut määräykset." Selkeätä tekstiä. Nyt ovat eduskuntaryhmät ryhtyneet rankaisemaan niitä kansanedustajia, jotka noudattavat tätä perustuslain säädöstä. Viimeisin esimerkki on kokoomuksesta, jossa naiskansanedustaja erotettiin ryhmän jäsenyydestä 4 viikoksi kun hän ei suostunut olemaan eri mieltä itsensä kanssa.
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Kokoomuksen arvostus päättyi siihen, kun ottivat hallitukseen Suomen historian surkeimman puolueen, eli persut.
- Anonyymi00003
Perussuomalaiset ovat Suomen historian paras ja suurin duunarien puolue.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921682
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4601226- 861140
- 691049
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861033- 93897
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.35807- 65675
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172661Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60652