Ostin tori.fi takasiiven bemmiin ja kyllä sen tunte kuinka se toimii ja painaa autoa tiehen kiinni, nyt täytyisi löytää ihan uus ja isompi siipi. Missä myydään niitä?
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Juu, siitä on hyötyä +220 km/h nopeuksissa.
- Anonyymi00004
Mun bemmi kulkee kyllä tuon yli.
- Anonyymi00002
Varmin paikka on BMW Werk München – Tor 1 Hauptmagistrale, 80809 München, Deutschland! Tehtaan myymälässä on myös verkkokauppa. Olen muutaman kerran käynyt siellä ostamassa ilmansuodattimen bemariini.
- Anonyymi00003
Muista talveksi ostaa talipalloja siihen lintulautaan
- Anonyymi00006
Voi siinä finninaama myös kuivattaa kalsarinsa, kun on takapenkin ähellyksessä lipsahtanut ennen aikojaan, hihihi.
- Anonyymi00007
Yleisin tytön kommentti takapenkillä, "jok sulta tuli?" Sitten testohöyryissä pettyneenä ajellaan ylinopeutta pitkin ojia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63633- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27426- 33415
- 66409
- 32405