Miksi sanonta "poissa silmistä, poissa mielestä" ei sinun kohdallasi päde? Tunteet sinua kohtaan ovat jotain ihan ihmeellistä, sellaista mitä en ole koskaan elämässäni kokenut.
Tunnen sinut jokaisessa sydämeni lyönnissä, ajasta, etäisyydestä ja epätietoisuudesta riippumatta.
Minun piti olla tekemässä ihan jotain muuta, mutta ajatukseni palaavat koko ajan sinuun. Mietin viime kohtaamistamme, rakastuinkohan minä sinuun uudelleen?
Tänään tunnen sinua kohtaan jotain ihan erilaista ja erityistä. Mahtaako se liittyä jotenkin siihen, että sinäkin tunnet samaa, vai onko tämä nyt vain joku harha?
Miehelle❤️❤️❤️❤️
Miksi tunteet sinua kohtaan eivät haalistu?
23
713
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
"Mahtaako se liittyä jotenkin siihen, että sinäkin tunnet samaa"
En koskaan ole ymmärtänyt logiikkaa tuossa ajattelussa. - Anonyymi00002
Minun nimessäni ei ole neljä kirjainta.
- Anonyymi00003
Edes tiennyt, että sinulla on sukunimikin. Luulin, että olet vain jatkunut suvuttomasti.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Edes tiennyt, että sinulla on sukunimikin. Luulin, että olet vain jatkunut suvuttomasti.
Etunimessä ei ole 4 kirjainta. Piste.
- Anonyymi00004
Olisit nyt edes nössö maakunnan ilmoittanut, mutta et ehkä tiedä mikä se on.
- Anonyymi00006
Maakunnan suurin nössö! 😂
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Maakunnan suurin nössö! 😂
Olet tyhmä ja ilkeä! 😡
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olet tyhmä ja ilkeä! 😡
No ei tuo nyt ilkeää ollut pientä kiusoittelua
Anonyymi 00004
- Anonyymi00005
Oletko nainen paljonkin miestä nuorempi?
- Anonyymi00015
En ole nuorempi.
Ap
- Anonyymi00010
Mä en kohta kiusoittele ketään.. hyvä ruoka parempi mieli..
Pastakastiketta runsaalla jauhelihalla ja perunoita.. saa pulskat suvakkitytöt popsia soijapihvit - Anonyymi00011
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00012
Maija on ihana. Häntä pitäisi päästä hellimään.
- Anonyymi00020
Hyi, minä en hellisi häntä koskaan!
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Hyi, minä en hellisi häntä koskaan!
Oletkin kateellinen, kun sulla ei ole ”hienoa autoa” ja se tuntuu.
- Anonyymi00013
Samanlaisia tuntemuksia, ovatkohan nämä tyypillisempiä meille naisille, jotka herkästi vaistotaan asioita. Jos vielä sattuu olemaan empaatti.
- Anonyymi00017
Sama tunne, se mitä koettiin niin sellanen ei haalistu ikinä.
Mutta sun kanssa on kivaa siitä ei pääse mihinkään.
Ootan vain sitä hetkeä että me nähdään.- Anonyymi00019
Kohtaamista minäkin odotan, se on ainoa toiveeni että näkisin hänet uudestaan edes kaukaa. Kaipaan häntä todella paljon.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kohtaamista minäkin odotan, se on ainoa toiveeni että näkisin hänet uudestaan edes kaukaa. Kaipaan häntä todella paljon.
Pyöritään vaikka niillä poluilla jossa nähtiin silloin joskus useinkin niin ehkä törmätään.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Pyöritään vaikka niillä poluilla jossa nähtiin silloin joskus useinkin niin ehkä törmätään.
Varmasti törmätään, polut aikataulut on muuttuneet?
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Niin minäkin ajattelin. Jos uskaltaisin mennä sinne, missä viimeksi törmäsimme yllättäen toisiimme. Silti on todella epätodennäköistä, että hän olisi siellä samaan aikaan.
Toisaalta pelkään, että uudelleen kohtaaminen ei olisi hänen puoleltaan toivottua
Ap
- Anonyymi00018
Hyvä ruoka parempi mieli ja kokkaaminen on mukavaa puhha.
- Anonyymi00021
En kokkaa muille kuin omille lapsilleni ja hänelle ikäiselleni miehelle, josta tulee uusi kumppani minulle!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901653
- 861403
- 1041068
- 48919
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..15915Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43821Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.114670Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45597