Kun Venlojen viesti alkoi, loppui YLE-lähetys minuuttia ennen. Sitten ruvettiin kertomaan kalastuksesta. Yle ei ollut varmistanut sähkön saantia kisa-alueelle.
Nooo.,..onhan se jo vanha, satavuotias
Eikö yhtään hävetä, YLE?
7
178
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Yle osaa pilata kaikki urheilulähetykset.Kesken kilpailujen näytetään kilpailijoiden haastatteluja.Selostajat,kommentaattorit haastattelee toisiaan,lähetetään vanhoja kilpailusuorituksia.Huippu oli Pariisin kesä olympialaisten lähetyksessä,kesken lähetyksen YLE alkoi esittämään Krista Pärmäkosken hiihtoa.
Selostajina,kommentaattoreina on kaikenmaailman,lajeista mitään tietämättömiä,jokalajin erikois,erityis osaajia. - Anonyymi00002
YLE & Venlojen viesti=katastrofi
- Anonyymi00003
Ylen väki seuraa pridea niin ei nyt ehdi panostaa suunnistukseen. Suunnistus on jotenkin kansallismielistä probagandaa.
- Anonyymi00005
Se onkin tosiaan Ylen tehtävä huolehtia valtakunnan sähköverkosta.
- Anonyymi00006
Kuka jukolan viestiä haluaa katsoa. Tuhoovat metsät vuosiksi. Ne jää kamalan näköisiksi.
- Anonyymi00007
Liioittelua. Laskiko joku viherpössyttelijä tuostakin housuihinsa. Puhuisivat vaikka puheenjohtajansa lintsaamisesta.
- Anonyymi00008
Ei llut Ylen vika , paikkakunnalla sähköt katkesivat.
Urheilusta sen verran ,että kyllä Maikkari on melkein nollan arvoinen jalkapallo otteluiden selostajina. Maikkarilla on niin pönöttäviä asiantuntijoita puvut päällä, ollaan niin herroja , ylessä rento ja iloinen meininki. Kiitos Yle olet ykkönen .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei137579- 30576
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547