ei pitäisi yhtään ihmetellä että tilanne on tämä. Jatka ihmeessä matkaa ja unohda. Elämä on tässä ja nyt. Kaikkea hyvää sinulle. Elämä on valintoja ja niiden mukaan eletään. Sä valitsit tiesi
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Nainen valitsi tiensä ja pysyi sillä. Hyvä niin, osoitti että oli oikea valinta.
- Anonyymi00002
Kyllä. Silloin kun on asiansa suoraan esittänyt ja antanut vähän aikaa, ja tullut tyrmätyksi. Parempi olla avoin elämälle, eikä jäädä loppuelämäksi odottelemaan jotain, mikä ei koskaan tapahdu.
- Anonyymi00007
Kommentti läheltäni? Siis kumpikin ollaan suoraan esitetty asiamme ja aikaa annettu ja tulin tyrmätyksi, näinkö se meni? Pitänyt sun mielestäsi mun paremmin olla avoin elämälle ..? Muuten totta sullehan sanoin odottelevani että itsestään hoituisi... se tosin ei vuodessakaan muuttunut mihinkään suuntaan.
Olisi siis mulla mahdollisuus sun suhteen jos olisin rohkeampi elämässäni? - Anonyymi00016
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kommentti läheltäni? Siis kumpikin ollaan suoraan esitetty asiamme ja aikaa annettu ja tulin tyrmätyksi, näinkö se meni? Pitänyt sun mielestäsi mun paremmin olla avoin elämälle ..? Muuten totta sullehan sanoin odottelevani että itsestään hoituisi... se tosin ei vuodessakaan muuttunut mihinkään suuntaan.
Olisi siis mulla mahdollisuus sun suhteen jos olisin rohkeampi elämässäni?Ei tuo ollut sinulle. Harhaudut tällä palstalla. Edes tekstisi ei osu oikeaan. Täällä tuntemattomat kirjoittelee, ellei ole kertonut toiselle.
- Anonyymi00003
Sinähän se annat. Miten kuvittelet että tämän jälkeen mitään uskallan
- Anonyymi00004
Niin se mies teki. Hyvä niin.
- Anonyymi00006
Nainen valitsi.
- Anonyymi00005
Mitä ****************?????
En mä ole antanut huomiotani yhtään kenellekään aikoihin,
siis missään tuollasessa mielessä.
Enkä todellakaan ole valinnut mitään tietä yhtään minnekään.
Ainostaan oon koittanut jotenkin edes pitää hengissä perheenjäsentä ja itteeni.
Tässä kuules on vakavempiakin juttuja meneillään kuin joku Rakkaus.
Aivan, mietipä vaan miten akuutteja ja pahoja onkaan kun on paljon vakavempia
kuin Rakkaus, joka on mulle ollut aina tärkeintä elämässä ja maailmassa.
Elämä on tässä ja nyt,
niinhän se on niillä joilla viel on elämä.
Kaikilla ei ole enää.
Mutta kiitos!
Kaikkea hyvää vaan sullekin. - Anonyymi00008
Sinä se jaksat määkyä samasta aiheesta vuosikaudet.Mwne eteenpäin jo!
- Anonyymi00009
Jotkut elää kuplassa. Eivät kykene tukemaan todellisuudessa ketään joka joutuu kamppailemaan elämänsä kanssa yksin, ymmärtämättä ettei kaikkea todellakaan valita.
- Anonyymi00010
Ei minulta 😂
- Anonyymi00011
Noin voi sanoa jos on täysin varma asiasta tai mustasukkaisen epävarma. Kumpi olet?
- Anonyymi00012
Mielenkiintoinen näkökanta.
Nimittäin, jos kyse on jatkuvasta epätietoisuudesta, että kenet haluaa tai se vaihtelee, niin silloin(kin) on mielestäsi mustasukkaisen epävarma?
Voit tietysti perustella.
Sivusta - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mielenkiintoinen näkökanta.
Nimittäin, jos kyse on jatkuvasta epätietoisuudesta, että kenet haluaa tai se vaihtelee, niin silloin(kin) on mielestäsi mustasukkaisen epävarma?
Voit tietysti perustella.
SivustaRiippuu tilanteesta, peilasin tietenkin omaani. Minusta asioista pitäisi aina keskustella eikä arvailla, koska se voi mennä myös metsään.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Riippuu tilanteesta, peilasin tietenkin omaani. Minusta asioista pitäisi aina keskustella eikä arvailla, koska se voi mennä myös metsään.
..toki jos nyt on aivan selvästi huithapeli ja panee kaikkea mikä liikkuu eikä osaa sitoutua, niin sitten ihan ymmärrettävää lähteä eri suuntaan. Mitä nyt kukakin haluaa. Oletan, että aloittajalla olisi ollut halua enempäänkin. En tiedä.
- Anonyymi00013
Ei sitten minulta tämäkään...
- Anonyymi00018
Tuhansia posteja päivässä anonyymit pistää palstalle ja tappelevat kuin olis viestit just sulle/ mulle hei! mä tunnen sut joo tunnistan😂.
Hei! Käykää nyt ihmeessä juttelemassa jonkun ammattilaisen kanssa mitä siellä nupissa liikkuu.
Alkaa olee huolestuttavaa vaikka ei ketään tunnekaan mutta tuolla kaduilla kuitenkin liikutte ihan vapaana🤨. - Anonyymi00019
Joskus olisin voinut kirjoittaa tällaisen aloituksen. Ei siitä ole lopulta kauaakaan. Nyt ei tulisi mieleenkään. Ei siksi, että olisin välinpitämätön. Vaan siksi, että luovuin jo.
Siitä olen silti samaa mieltä, että elämä on valintoja. Se on myös valinta. Choose life, niinkuin Trainspotting-elokuvassa sanotaan. - Anonyymi00020
Mitä tarkoitat huomion antamisella toisaalle? Kaikkein pimeimpiä ovat miehet, jotka eivät kestä sitä, että oma nainen juttelee muiden kanssa . Jotkut eivät edes sitä, että kiinnostuksen kohde juttelee. Sellaisia miehiä kannattaa karttaa viimeiseen asti. Ties mitä suhteessa olisi tiedossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1982059Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1581412Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2261043- 71907
- 58888
- 47813
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus71813- 93777
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151666