Jos huomion antaa toisaalle

Anonyymi-ap

ei pitäisi yhtään ihmetellä että tilanne on tämä. Jatka ihmeessä matkaa ja unohda. Elämä on tässä ja nyt. Kaikkea hyvää sinulle. Elämä on valintoja ja niiden mukaan eletään. Sä valitsit tiesi

19

436

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nainen valitsi tiensä ja pysyi sillä. Hyvä niin, osoitti että oli oikea valinta.

• Anonyymi00002

Kyllä. Silloin kun on asiansa suoraan esittänyt ja antanut vähän aikaa, ja tullut tyrmätyksi. Parempi olla avoin elämälle, eikä jäädä loppuelämäksi odottelemaan jotain, mikä ei koskaan tapahdu.

• Anonyymi00007

Kommentti läheltäni? Siis kumpikin ollaan suoraan esitetty asiamme ja aikaa annettu ja tulin tyrmätyksi, näinkö se meni? Pitänyt sun mielestäsi mun paremmin olla avoin elämälle ..? Muuten totta sullehan sanoin odottelevani että itsestään hoituisi... se tosin ei vuodessakaan muuttunut mihinkään suuntaan.
        Olisi siis mulla mahdollisuus sun suhteen jos olisin rohkeampi elämässäni?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kommentti läheltäni? Siis kumpikin ollaan suoraan esitetty asiamme ja aikaa annettu ja tulin tyrmätyksi, näinkö se meni? Pitänyt sun mielestäsi mun paremmin olla avoin elämälle ..? Muuten totta sullehan sanoin odottelevani että itsestään hoituisi... se tosin ei vuodessakaan muuttunut mihinkään suuntaan.
        Olisi siis mulla mahdollisuus sun suhteen jos olisin rohkeampi elämässäni?

Ei tuo ollut sinulle. Harhaudut tällä palstalla. Edes tekstisi ei osu oikeaan. Täällä tuntemattomat kirjoittelee, ellei ole kertonut toiselle.

• Anonyymi00003

Sinähän se annat. Miten kuvittelet että tämän jälkeen mitään uskallan

• Anonyymi00004

Niin se mies teki. Hyvä niin.

• Anonyymi00006

Nainen valitsi.

• Anonyymi00005

Mitä ****************?????

En mä ole antanut huomiotani yhtään kenellekään aikoihin,
      siis missään tuollasessa mielessä.
      Enkä todellakaan ole valinnut mitään tietä yhtään minnekään.
      Ainostaan oon koittanut jotenkin edes pitää hengissä perheenjäsentä ja itteeni.

Tässä kuules on vakavempiakin juttuja meneillään kuin joku Rakkaus.
      Aivan, mietipä vaan miten akuutteja ja pahoja onkaan kun on paljon vakavempia
      kuin Rakkaus, joka on mulle ollut aina tärkeintä elämässä ja maailmassa.

Elämä on tässä ja nyt,
      niinhän se on niillä joilla viel on elämä.
      Kaikilla ei ole enää.

Mutta kiitos!
      Kaikkea hyvää vaan sullekin.

• Anonyymi00008

Sinä se jaksat määkyä samasta aiheesta vuosikaudet.Mwne eteenpäin jo!

• Anonyymi00009

Jotkut elää kuplassa. Eivät kykene tukemaan todellisuudessa ketään joka joutuu kamppailemaan elämänsä kanssa yksin, ymmärtämättä ettei kaikkea todellakaan valita.

• Anonyymi00010

Ei minulta 😂

• Anonyymi00011

Noin voi sanoa jos on täysin varma asiasta tai mustasukkaisen epävarma. Kumpi olet?

• Anonyymi00012

Mielenkiintoinen näkökanta.
        Nimittäin, jos kyse on jatkuvasta epätietoisuudesta, että kenet haluaa tai se vaihtelee, niin silloin(kin) on mielestäsi mustasukkaisen epävarma?
        Voit tietysti perustella.
        Sivusta

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mielenkiintoinen näkökanta.
        Nimittäin, jos kyse on jatkuvasta epätietoisuudesta, että kenet haluaa tai se vaihtelee, niin silloin(kin) on mielestäsi mustasukkaisen epävarma?
        Voit tietysti perustella.
        Sivusta

Riippuu tilanteesta, peilasin tietenkin omaani. Minusta asioista pitäisi aina keskustella eikä arvailla, koska se voi mennä myös metsään.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Riippuu tilanteesta, peilasin tietenkin omaani. Minusta asioista pitäisi aina keskustella eikä arvailla, koska se voi mennä myös metsään.

..toki jos nyt on aivan selvästi huithapeli ja panee kaikkea mikä liikkuu eikä osaa sitoutua, niin sitten ihan ymmärrettävää lähteä eri suuntaan. Mitä nyt kukakin haluaa. Oletan, että aloittajalla olisi ollut halua enempäänkin. En tiedä.

• Anonyymi00013

Ei sitten minulta tämäkään...

• Anonyymi00018

Tuhansia posteja päivässä anonyymit pistää palstalle ja tappelevat kuin olis viestit just sulle/ mulle hei! mä tunnen sut joo tunnistan😂.
      Hei! Käykää nyt ihmeessä juttelemassa jonkun ammattilaisen kanssa mitä siellä nupissa liikkuu.
      Alkaa olee huolestuttavaa vaikka ei ketään tunnekaan mutta tuolla kaduilla kuitenkin liikutte ihan vapaana🤨.

• Anonyymi00019

Joskus olisin voinut kirjoittaa tällaisen aloituksen. Ei siitä ole lopulta kauaakaan. Nyt ei tulisi mieleenkään. Ei siksi, että olisin välinpitämätön. Vaan siksi, että luovuin jo.

Siitä olen silti samaa mieltä, että elämä on valintoja. Se on myös valinta. Choose life, niinkuin Trainspotting-elokuvassa sanotaan.

• Anonyymi00020

Mitä tarkoitat huomion antamisella toisaalle? Kaikkein pimeimpiä ovat miehet, jotka eivät kestä sitä, että oma nainen juttelee muiden kanssa . Jotkut eivät edes sitä, että kiinnostuksen kohde juttelee. Sellaisia miehiä kannattaa karttaa viimeiseen asti. Ties mitä suhteessa olisi tiedossa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      198
      2059
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      158
      1412
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      226
      1043
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      907
    5. 58
      888
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      813
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      71
      813
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      666
    Aihe