Rakas ku sä palasit tänne 🥹❤️ pelkäsin että jäät sinne eikä nähtäisi enäää ikinä 😥😥 mutta yhtäkkiä olit taas siinä 🪄 🥳🫂
Oon niin onnellinen
15
332
Vastaukset
- Anonyymi00001
no saatan vuoden-kahden sisällä muuttaa taas :)
- Anonyymi00002
Kuka sun rakas on, mitä hä kerro vinkki
- Anonyymi00003
Vaikka se tuntui kyllä ikuisuudelta ku olit poissa 😧😢
- Anonyymi00004
Tulin heti,kun pystyin. Tuntui hyvältä palata 🩶🤍
- Anonyymi00006
Minä meinasin juosta autosta halaamaan sinua mutta sitten aattelin etten kehtaa mutta olin ihan täpinöissäni ja 🥹🤸💓 vaikka enhän voinut tietää vaikka oisit ollut vain vierailulla 😔
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minä meinasin juosta autosta halaamaan sinua mutta sitten aattelin etten kehtaa mutta olin ihan täpinöissäni ja 🥹🤸💓 vaikka enhän voinut tietää vaikka oisit ollut vain vierailulla 😔
Oisit tullut vaan halimaan ❤️🫂🤍
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oisit tullut vaan halimaan ❤️🫂🤍
Oisinpa tullut, mut halitaan heti ensi kerralla niin että tuntuu 🫂🫂❤️😘
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oisinpa tullut, mut halitaan heti ensi kerralla niin että tuntuu 🫂🫂❤️😘
Niin tehdään ❤️🤗 toivottavasti pian....😘
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin tehdään ❤️🤗 toivottavasti pian....😘
Tuskin uskoisin sitä hetkeä todeksikaan.. 🥰🥹
- Anonyymi00005
Stalkkaatko jonkun anonyymin palstailua täällä?
Tämä palsta ei kyllä ole mikään puoleensa vetävä paikka.
Joskus on kiva käydä heittämässä kommentteja, mutta halpaa ajanvietettähän tämä on. Joskus miettinyt, että kunnon loppusijoituspaikka... - Anonyymi00009
Minnepäin Suomea tämä kaivattusi on palannut?
- Anonyymi00011
Tekisi mieli halata.
- Anonyymi00012
Niin tekisi❤️🫂🤗
- Anonyymi00014
Haluaisin ja kuiskaisin korvaasi kuinka olen ikävöinyt 🥺🤗❤️
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Haluaisin ja kuiskaisin korvaasi kuinka olen ikävöinyt 🥺🤗❤️
Mä antaisin suudelman❤️💋
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39926Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533