Jos kaikki autot olisi tason 5 autonomisia autoja niin liikenneonnettomuudet vähenisi merkittävästi.
Autonomisen autot
13
172
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos ne osuisi samaan risteykseen yhtä aikaa, niin mitä sitten?
- Anonyymi00002
Kyllä tason 5 auto osaa jo selvittää risteykset, ruuhkat paremmin kuin moni autoilija.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyllä tason 5 auto osaa jo selvittää risteykset, ruuhkat paremmin kuin moni autoilija.
Juju on siinä että täysin autonominen kulkuneuvo sovittaa vauhdin sopivaksi. Ylinopeuksia ei enää olisi eikä liian kovia tilannenopeuksiakaan, myös turvavälit pysyisivät ja ohitukset loppuisivat myös
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Juju on siinä että täysin autonominen kulkuneuvo sovittaa vauhdin sopivaksi. Ylinopeuksia ei enää olisi eikä liian kovia tilannenopeuksiakaan, myös turvavälit pysyisivät ja ohitukset loppuisivat myös
Noh, sellaista tilannetta ei onneksi tule meidän elinaikana, että kaikki autot olisivat autonomisia.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Noh, sellaista tilannetta ei onneksi tule meidän elinaikana, että kaikki autot olisivat autonomisia.
Onhan niitä jo olemassa
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Noh, sellaista tilannetta ei onneksi tule meidän elinaikana, että kaikki autot olisivat autonomisia.
Ei tässä kyse olekaan sinun jäljellä olevasta elinajasta!
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Onhan niitä jo olemassa
On toki, myös itselläni. Mutta kymmeniin vuosiin eivät kaikki autot muutu autonomisiksi.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei tässä kyse olekaan sinun jäljellä olevasta elinajasta!
Todennäköisesti ei koskaan tule tilannetta, että kaikki autot olisivat autonomisia. Aina löytyy joku autoharrastaja, joka ajaa 100 vuotta vanhalla autolla
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
On toki, myös itselläni. Mutta kymmeniin vuosiin eivät kaikki autot muutu autonomisiksi.
Tosin välillä on koskettava rattiin, lisäksi nopeuden voi säätää itse.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tosin välillä on koskettava rattiin, lisäksi nopeuden voi säätää itse.
Tason 5 autonomisessa autossa välttämättä ole edes rattia eikä polkimia.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
On toki, myös itselläni. Mutta kymmeniin vuosiin eivät kaikki autot muutu autonomisiksi.
Mutta muutosta kohti mennään. Epäilen että 200 vuoden kuluttua tuskin on nykyajan autoja liikenteessä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyllä tason 5 auto osaa jo selvittää risteykset, ruuhkat paremmin kuin moni autoilija.
Kertokaa miten älytön voi ratkaista ongelman, jos ei tee inhimillistä päästöstä joku osapuoli.
- Anonyymi00004
Iisalmesta kommunistinen osa Suomea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372