Meidän suhteesta?
Miksi piti valehdella
13
246
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onko meillä konkreettisesti suhde?
- Anonyymi00002
No mikä tämä sinusta on
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
No mikä tämä sinusta on
Vaikea kysymys. Kysyppä joku toinen...
Kaiken voi laittaa mielikuvituksen piikkiin ainakin mun kohdalla. Vaikka intuitio on vahva, että se on totta niin ei se riitä todistamaan mitään. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vaikea kysymys. Kysyppä joku toinen...
Kaiken voi laittaa mielikuvituksen piikkiin ainakin mun kohdalla. Vaikka intuitio on vahva, että se on totta niin ei se riitä todistamaan mitään.Ja se vahvistuu koko ajan se intuitio. Silti on mahdollista ettei mitään tule tapahtumaan. Epävarmaa..
- Anonyymi00005
Kenelle on valehdeltu?
- Anonyymi00007
Tämä? Arvasin jotenkin tämän.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tämä? Arvasin jotenkin tämän.
Mutta ei se mua haittaa.
- Anonyymi00006
Jotkut jättää kertomatta, että ovat suhteessa. Onhan se tavallaan valehtelua. Tai huijaamista pikemminkin.
- Anonyymi00008
"Miksi piti valehdella
Meidän suhteesta?..."
Sen siitä saa, kun ryhtyy persun kanssa suhteeseen, valehtelu kuuluu niin politiikkaan kuin seurusteluunkiin.
nimim. Salasin vaimoltani rakastajattareni ja hänelle siittämäni lapsen- Anonyymi00009
Jos tämä oli minulle tarkoitettu, niin voisitko kertoa sen suoraan? Vaikka soittamalla tai kirjeellä tai jotain.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jos tämä oli minulle tarkoitettu, niin voisitko kertoa sen suoraan? Vaikka soittamalla tai kirjeellä tai jotain.
Ihan oikeasti.
- Anonyymi00013
Kiitos tiedosta. On se totta.
- Anonyymi00012
Vuosituhannen polttavin kysymys onkin! Kuka on suhteessa keneen, mikä on kulissia, kuka panee ketä?!
En tiedä teistä, mutta tämä kauniit ja rohkeat on jännää niin jännää 😉
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2422081- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461272Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50982- 41806
- 14790
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30771Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637